Co po Dodge?

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Lukas063 31. 10. 2014 20:50

co to bude až to bude?
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 31. 10. 2014 21:11

Megane 8-D
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 31. 10. 2014 21:14

Megane ne... Asi kombi stredni tridy, uvidime. V benzinu, mozna V6.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 3MPS 1. 11. 2014 08:16

Že by Legacy 3,0 H6? To bys mě potěšil:-)
(Ale neváhej, tahle auta začínají být ukrutně nedostatková. Lidi konečně poznali kvalitu.)
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod Jelass 1. 11. 2014 08:23

seš hodnej, že bys mi dopřál, ale suvbaru se bojím
Mondeo MK4 1.6eb, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p:Mondeo MK3 fl 2.0i Viva, Kiwi 8G ufo 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 1. 11. 2014 20:24

já bych se toho nebál
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 1. 11. 2014 20:44

Ja jo
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 3MPS 1. 11. 2014 22:44

Znáš to, kdo se bojí...
Subaru se vůbec nemusáš bát. Mylsím to zcela vážně. Jednak, existuje velké množství opravdu odborníků, nejen měničů dílů . například AWD, Proturbo (Nowak).... Mezi značkovými servisy také najdeš slušný, máte ho i v Hradci (p. Polák). Hodně věcí se dá koupit velmi levně u řady aftm. prodejců ve velmi dobré kvalitě, skoro jako originály FHI. DRahý výfukový systém, který bohužel skoro neexistuje v druhovýrobě,udělají kluci v nereze na počkání (1 den) kousek od Bratislavy a navíc v nerezu.
Motory - pokud nejde o dýzl 2008-2010 jsou bez problému, s výjimkou WRX/STI/XT 2,5, ke kterým se majitel choval jako dobytek-ty občas začnou klepat na klice. Oprava je zhruba 50 tisíc, ale za tuto částku máš nový motor.
Kastle je totál bez problémů, navíc Subaru je velmi odolné, co se týká koroze, zejména ročníky po zavedení Legacy IV (tedy po roce 2005 u Outbacku a 2006 u Legacy). Spotřeba je pohoda, třebas já jsem jezdil s H6/180kW a AT za 9/100, po městě za 12, tedy úměrn výkonu a druhu pohonu. S 2,0R jezdíme jí i žena pod 8/100, manuální převodovka.
Včera jsem viděl své Legacy z roku 2006 odstrojené kvůli nástřiku spodku (poprvé) a na kastli nikde ani sebemenší pupíneček koroze - takže tohoto se neboj.
Motory 2,5SOHC jdou dobře přestavět na LPG, resp. přestavět jdou všechny a na poslední generaci přímovstřiků. U měkterých verzí je trochu problém se seřízením vent. vůlí, kontrola je v pohodě u všech verzí. V ILOSu Liberec dokáží údajně seřídit ventily na 2xDOHC bez vyndání motoru. To-jednou za 30tkm v případě LPG - není nic, co by se nedalo zvládnout.
Elektrika - no comment. Absolutně bez potíží, s výjimkou stavu, kdy motor padne do režim, kdy se rozsvítí check engine, přestane fungovat tempomat. Na 99% je na vině chyba P0420=účinnost katalyzátoru. Věc řeší redukce pod zadní sondu a ato jezdí dalších X let dál. Podorbnosti na přílsušném DF Subaru.
Výhodou je, že se nekradou.
Nejsem fanatik této značky, ale komu SUbaru jednou sedne, už nechce (obvykle) jinak. I to je můj případ a vypadá to, že 2,0R bude snad brzy nahrazeno ze stejné stáje.
Snažil jsem se přesvědčit, že jsou i jiné značky a v posledním měsící jsem zkusil:
Mazda 6 2,5GTA, Honda Accord 2,4i 6MT, Honda CR-V 2,0i 6MT, Supern II 1,8 TSI, Leon ST FR 110kW, Toyota Auris 1,6i, Honda Civic kombi 1,8i, Lexus IS250 V6 AT, a asi ještě něo dalšího - jo ještě Forester 2,5 X 5MT a Forester 2,5XT 5MT, Outback 2,5 123kW CVT a Legacy 2,0i CVT a Subaru XV. Prvních 8 jsem zavrhnul a zbývá mi Subaru. Prostě je "TO" tam. XV je malý, takže nakonec ne, ale jinak supr čupr povoz, nový agilní motor, tiché, paráda. CVT zvažuji, bohužel Subaru s manuálem je jen u Forestera, koncepčně nám více sedí kombíky (zejména Legacy), ale byl-li by pěkný a nebouraná Fory, tak klidně, zejména 2,5X.

Subaru je auto do nepohody, žádná přešlechtěná fiflena s milionem *****ítek, ale poctivý železo, na kterým se nemá moc co podělat. Snad jen viskozní spojka kolem 200-250tkm se může objevit, ale kluci na SLoavči ji zrepasují za pár tisícovek a je zase na 250tkm pokoj.
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod Kurt Heimreich 1. 11. 2014 22:47

Chapu to dobre, ze u nekterejch typu musi kazdych 30 tisic km motor ven a je to pohoda?
Kurt Heimreich
Inventář

Odeslat příspěvekod MELLO 1. 11. 2014 22:47

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 1. 11. 2014 23:40

Já bych se chtěl zeptat jestli nový motor do STI opravdu stojí 50tis. Kč a pak bych se chtěl ještě dotázat jak moc je to koroziodolné, když je to při nehodě prakticky sešrotované? A na závěr bych se chtěl optat, opravdu nejsi fanatik této značky?
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 2. 11. 2014 00:12

Jdete se ptat jinam, jo? :D
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 3MPS 2. 11. 2014 07:14

Kurt Heimreich píše:Chapu to dobre, ze u nekterejch typu musi kazdych 30 tisic km motor ven a je to pohoda?


Když se naučíš číst, tak to pochopíš. Ale pro ty, co nemějí vyčíst podtstatu napsaného textu to napíši tedy polopatiočtěji:

motory přestavěné na LPG - výrobce uvádí nutnost KONTROLY ventilových vůlí každých 30tkm. To lze dělat BEZ vyndání motoruu všech verzí, včetna 2xDOHC.
POKUD se zjistí, že vůle jsou mimo toleranci, pak je pro snažší práci NUTNO motor vyndat ven.

A praxe? V praxi kontroluješ vůli v servise, kde Subaru až aspoň jednou viděli. Pak to je práce na 2-3 hodinky a odjíždíš. Praxe je také taková, že motory běžně najedou přes 100tkm, než JE POTŘEBA vůli seřizovat. Mluvíme zejména o ventilech výfukových. Pak nezbývá, než na 2xDOHC motor vyndat, OVŠEM už jsou servisy , kde i tuto operaci zvládají BEZ nutnosti DM motoru. U verzí 2xSOHC NENÍ nutno ani pro seřízení vůli motor vyndávat.

Třeba to už pochopíš a já jen uvedeu, že naštěstí Subaru má jen tuto vlastnost, která lehounce vyváží neduhy jiných značek.

K tomu motoru, jak se zase snaží švejkovat D1,8T: ano, za přibližne 50 tisíc (klidně 60, někdy i 70) bez DPH dostaneš GO motoru bez nástavbny, protže té nic není. Vyndat motor, ložiska, šály, srovnat kliku se vejdeš do 50 v klidu. Nová klika stojí 25 bez DPH, s ní to je do těch 70. Spokojen? V ceně jous samosebou obě těsnění pod hlavy (2x3tCZK). Máš smůlu, hochu, ale je to tak.

Zajímalo by mě, kolik stojí podobná oprava například na BMW či Das Auto? Ale domnívám se, že to bude krapítek víc. Tož tak, asi.
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod MELLO 2. 11. 2014 07:16

Stejne je to nejak vsechno drahy a nejak casto :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 3MPS 2. 11. 2014 07:18

D1.8T píše:Já bych se chtěl zeptat jestli nový motor do STI opravdu stojí 50tis. Kč a pak bych se chtěl ještě dotázat jak moc je to koroziodolné, když je to při nehodě prakticky sešrotované? A na závěr bych se chtěl optat, opravdu nejsi fanatik této značky?


Na toto se musím zeptat zvlášť: co myslíš tou nehodou a koroziodolností? Nějak to teď nechápu, zřejmě si zase pleteš hrušky s jablky. Zkus mi to přiblížit, nechápu tvoji otázku.

Jinak nový motor je cca za <300 sakum prásk,pokud ses ptal na nový, dovezený z Japonska. Ale neznám z fora ani odsud ani z US, kod by kupoval nový motor kvůli zaklepání na klice. Po totální havárce to ale možné je. Ovšem to rozumý člověk neudělá, protože is vybere motor z jiného auta.
3MPS
Štamgast

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků