Stránka 11 z 13

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 10. 2017 23:15
od D1.8T
Mám na to jiný názor.

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 10. 2017 10:52
od ferratum
Kolik se dnes plati a prezuti a vyvazeni liteho kola 16"? Je treba pouzit samolepici zavazi, kola nejsou na aute, takze sundani a nasazeni kola odpada.

Re: Vyvážení kol...

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 10. 2017 09:07
od flekl
Píšete:"Pokud jsou ale pneumatiky s disky jako celek vyváženy a nejsou nijak poškozeny (napříkald vadná kostra u pneumatik příliš starých, nebo jinak poškozených (i neviditelně) buď přetěžováním, po nehodě, přejetí velké nebo ostré překážky vyšší rychlostí, atd. a zároveň je podvozek co do stavu i geomterie v pořádku, musí to být ok, pokud není a pneumatiky jsou nové nebo zaručeně nepoškozené, je problém v podvozku - vůle, poškození dílů podvozku, špatně seřízená geometrie, nevývažek jiného dílu (pomocná hřídel, poloosy, náboje, poškozená středící příruba, vadná ložiska způsobující nesoustřednost vnějšího a vnitřního kroužku a potom nesousosou rotaci.... je toho hodně....."

To je naprostý souhlas, jenomže jak zjistit, že jsou poloosy nevyvážené, to také někdo umí?

Re: Vyvážení kol...

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 10. 2017 10:23
od Hustoles
Chuck Norris.

Re: Vyvážení kol...

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 10. 2017 14:01
od tombas
To se musí vyvážit mimo auto ve fabrice nebo servise, pokud na to má vybavení.

Re: Vyvážení kol...

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 10. 2017 21:02
od pech.
Flekl: začal bych tím, zda v nich nejsou radiální vůle, zda nehází vinou ohnutí nebo poškozeného - zpravidla vnitřního- kloubu, zda mají nebo nemají vyvažovací segment, pokud ho mají, zda se neprotáčí, vůle v nábojích, vůle v ložiskách, vůle v čepech a uložení ramen, těhlice, vzpěry, unavené silentbloky....... Je toho hodně.

Re: Vyvážení kol...

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 10. 2017 21:17
od flekl
A máte nějaký typ, kde by tohle udělali? Aby to ale nestálo více jak nové auto.
Já mám právě podezření na vyváženost těch poloos. Kupoval jsem to starší, zaručeně nebourané, ale tím si nejsem tak jistý. A hned po nákupu jsem právě zjistil kmitání předních kol a tam byly disky a pneu jiných rozměrů než nyní, které jsou ale podle Velkého techničáku také možné. Z toho tedy usuzuji na poloosu. Co se myslí tím vnitřním kloubem? Jeden je u kola, ten je asi vnější, tak ten druhý co je v diferáku?
Vím, že jeden právě u toho diferáku má dost velkou vůli.

Re: Vyvážení kol...

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 10. 2017 21:41
od pech.
Servis..... prověřit stav podvozku, pokud tam jsou jiná než originální kola, prověřit průměry centru. Vnitřní je u diferáku.

Re: Vyvážení kol...

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 10. 2017 22:09
od flekl
Kola jsou original.
Ještě mě napadlo , že se po ujetí cca 1 000 km od koupi, již měnilo ložisko v předním kole na jedné straně a po ujetí zase pár km i na druhé straně, což je podezřelé, a utvrzuje mě to v tom, že to bylo bourané. Od té doby jsem najel již 180 000 a ložiska jsou stále dobrá.

Re: Vyvážení kol...

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 11. 2017 19:27
od evlo
Aštar_Šeran píše:Trochu to připomíná evlo a jeho nikdo neumí vyvážit kola. A po dvou letech z něj vylezlo, že to předtím bylo nabourané na bok za 200 tisíc...

Jsem smutný, ze sebe, ze tebe a toho druhého curaka, reaguji.
Ale v naprosto všem lžete.

A pro vysvětlení jediná věc - i po opravě za 260 000 cca, což spočívalo ve výměně tie rod a pneu na mojich aftermarket kolech, a nových aftermarket disků kol, zbytek je marže Hyundai, činí zhruba těch 200 000kc, pro představu jak to funguje u nich, na originálních kolech s originálními pneu a originálním vyvážením nebyli žádné vibrace. Na pneu za 60 000 od hyundai na diskach za 20, od hyundai vibrace byli.
Já jsem.i zjistil proč, tím, že jsem si pronajal vyvažovačku a sám na ni pustil analyzu.

Jestli idiot v Hunter servisu byl Hunter technik, což bohužel byl, tak to jen dokazuje co o seevisech celou do u píšu.

Jasné to dakazuje, že lžete a jakou hodnotu mají vaše příspěvky. Samé lži. 100% lži v tom co jste napsali.

Takže v ČR se vám.proste musí žít skvěle, jste ***** level 9001.

V tomto bych, z fóra, vyzdvihl 970ku, který se snažil pomoct, choval se slušně a když to teda nezvládl, tak to uznal a neházel sracky na mě, že jsem idiot apod.

Jako co to asi vypovídá ó těch dvou, když bazarnik se zachová milionkrát slušněji?

Vše můžu doložit grafy vzorků disku a sestavy disku a pneu, ale nemám důvod dokazovat, že lžete, komu tady mám co dokazovat?

-- 13. 11. 2017 19:33 --

Chtěl jsem dát čtenářům moznost vyhodnotit kdo je jak moc *****.

Je klidně možné, že vše co jsem napsal já lež. Každý ať si sám zhodnotí. I proto tu nedám ty grafy, pak by byli vidět fakta a šlo by z toho získat kvalitní informace a to fakt nebudu ***** dávat.

Re: Vyvážení kol...

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 11. 2017 19:33
od anonym
Nejspíš Dáčkovi, co nemá ani dostatek mozkové kapacity na to si vybrat pro sebe pneu nebo pochopit jak funguje turbocharger :hm

Re: Vyvážení kol...

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 11. 2017 19:35
od evlo
Jo, taky bych mohl dát fotky auta bouranyho na bok s 260k opravou, ze všech stran a predtim a schválené kdo by našel jestli je bourány a kam.
Ale proč, tady dva garáž ***** či líp než já, jak to vše bylo.


Šišatý disky, spravnej centr, pycoooooooooo, mám jasno

Doporučuji web reklamace Subaru cz. Tam pan popisuje realitu víc, kdyby to někoho zajímalo. Poradil jsem mu, měl jsem ho poslat za temahle dvěma na garáž, víc české řešení a narozdil ode mě, jsou to experti co se v problematice opravdu vyznají

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 11. 2017 19:37
od robbert
Evlo? Ahoj vítej zpátky. Jsi v Brně?

Re: Vyvážení kol...

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 11. 2017 20:47
od Lukas063
evlo žije :-O

Re: Vyvážení kol...

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 11. 2017 21:55
od Nekenieh
Pokud je problém v poloosách a kloubech, tak se to pozná tak, že to dělá hlavně (nebo dokonce pouze), pokud je motor v tahu. Zatímco nevyvážené pneu hází pořád plus mínus stejně, ať jedeš pod plynem nebo ne. Obě závady jsou závislé též na rychlosti.