Vyvážení kol...

Jaké pneumatiky a kola na auto?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod HondaMan 11. 4. 2008 09:14

Pak poreferuj :-)
Já se snažím vibrace eliminovat jízdou 120+ :-)
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 11. 4. 2008 09:15

Tak ja zas 140+ :D
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rebikvpanice 11. 4. 2008 09:48

Není lepší si to nechat vyvážit?.)
Rebikvpanice
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 11. 4. 2008 10:09

rebik: jednoznačně je lepší vyvážit. Vibrace se sice jízdou mimo třepavé pásmo rychlosti eliminují, ale síly v nápravách ne
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rebikvpanice 11. 4. 2008 10:20

Vana666 píše:rebik: jednoznačně je lepší vyvážit. Vibrace se sice jízdou mimo třepavé pásmo rychlosti eliminují, ale síly v nápravách ne


Právě, ničit si nápravu, řízení a gumy a vlastně i pohodu v autě jen proto že se mě nechce jet na vyvážení...

Ono je to taky malá věda kolem vyvážení. Vydoubat i malinkatý kamínky ze vzorku a pak si hrát. A pak už jen svítící nuly:)
Rebikvpanice
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod flekl 24. 6. 2009 00:06

S tím vyvážením jsem nyní zažil pěkné trable.
Mám tam gumy Pirreli a loni v létě to bylo perfekt. Na zimu jsem dal zimní a po přendání zpět na letní (z disků se nesundavaly a měl jsem je popsané LP,PP,LZ,PZ), bylo znát na volantu, že tak od 115 kmitají. Tak jsem je jel vyvážit. Vyvážili na 0-0 a kmitalo to stejně jako předtím. Tak jsem jel zpět, a prohodili jsme předek za zadek, s vyvážením a bylo to stejné.
Tak jsem jel na jinou vyvažovačku jinam a to co jsem čekal, byly tam nevyváženosti okolo 20g. Dobře, tak zase vyvážení na 0-0, ale problém stále trval. Tak jsem jel opět jinam, na jinou vyvažovačku, kde jedno kolo bylo 0-0, ale druhé zase mělo něco - tuším, že 5-15. Vyvážili a zdá se nyní, že je to o hodně lepší, i když ne ještě 100%, ale tak 95%.
Z čehož tedy usuzuji, že ty vyvažovačky nemají nacejchované, hlavně když si za to vybírají peníze. Měli by to prý cejchovat a seřizovat minimálně za 1/2 roku, kde s tím pracují hodně, tak i častěji.
Takže jedno vyvážení předních kol - 3x200 Kč = 600 Kč.
Je to lumpárna na N-tou.
Jak má člověk poznat, kde mají dobrou vyvažovačku?
diskutér
flekl
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod polda 24. 6. 2009 07:32

To asi jedině vlastní zkušeností a podle ksichtu. Měl jsem podobné problémy nakonec to byla ložiska na přední nápravě jenž způsobovala lehké vibrace ve vyšších rychlostech.
polda
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mousefromhouse 10. 7. 2009 10:32

HondaMan píše:
Laky píše:Hondaman - inak mas bubny pekne hrdzave

A myslíš, že to kvůli Tobě budu lakovat na červeno??? :-D


Clio Sport ma bubnovy brzdy ?
mousefromhouse

Odeslat příspěvekod flekl 10. 7. 2009 10:44

polda píše:To asi jedině vlastní zkušeností a podle ksichtu. Měl jsem podobné problémy nakonec to byla ložiska na přední nápravě jenž způsobovala lehké vibrace ve vyšších rychlostech.

A jak se na to přijde, že je to ložiskama?
Pořád to ještě po tom trojím vyvážení není dobré. Nebo snad jsou gumy, které se nedají vyvážit? To je ale asi blbost.
diskutér
flekl
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod HondaMan 10. 7. 2009 11:20

mousefromhouse píše:Clio Sport ma bubnovy brzdy ?
Jasně, kdo šetří má za tři :D
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rudi86 10. 7. 2009 11:47

zajimavy story od flekla.. :hm
před letem jsem nechal vyvážit a platil jsem 270 za 4 kola, jinak když jsem kdysy obouval ty GY GT3 tak jsem měl taky třeba 60-80g na kolo
Not as seen on TV
so
Welcome to the playground
- - - - -
Nikon D90 & fisheye 8/3.5 + 10-20 HSM + 35/f1.8 + 85/f1.8 + 85/f3.5 micro + 70-300 VR
Sony Xperia U
Škoda Felicia Combi - Laurin & Klement
rudi86
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 10. 7. 2009 14:52

Některý opravdu nejdou vyvážit,pokud mají třeba obouchané disky,ložiska při zatížení v náklonu v zatáčce vydávají vibrující(klepání) zvuk.Laicky řečeno pokud má najeto přes 150t či starší 6-7let by za výměnu stály.
polda
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hikeen 29. 7. 2009 07:29

tak jsme si taky koupil nové lité kola a nechal přezout z plecháčů Michelin PRimacy HP(gumy maj 5 000) a kola nejsou dobře vyvažený. Dneska jim to jdu reklamovat.
Bohužel jsme na tyhle věci docela citlivej už po rozjetí jsem citil, že to není dobré. A při rychlosti kolem 100-120 když pustím volant tak to s nim mele :roll:

Jde vůbec poznat, když blbě vyvážej zadní kola? Přední jsou citit na volantu ale zadní? to už musí byt opravdu hodně ne? Jinak zavažiček tam mam taky celkem dost...Koukal jsme ale Michelin asi nemá barevné body podle kterých se to má nasazovat?
hikeen
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Vana666 29. 7. 2009 07:46

nevyvážené zadní kola třepou celým autem, ale ve volantu vibrace nejsou nijak markantní

a jestlis cítil nevyváženost už po rozjetí, tak je buď opravdu velký nevývažek, nebo je na kolech něco křivého (pokud byly pláště před přezutím v pořádku)
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hikeen 29. 7. 2009 07:51

Auto je nové stejně jako gumy. A před přezutím byl vše takové hladké a v poho. Po přezutí na lité kola to i při nižších rychlostech tak není....Ale nechápu to. Vyvažuji x kol denně a pokud to dělaj vždy takhle...uvidíme, co s tim udělaj
hikeen
Pozorovatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron