Vyvážení kol...

Jaké pneumatiky a kola na auto?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod D1.8T 21. 10. 2017 23:15

Mám na to jiný názor.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ferratum 22. 10. 2017 10:52

Kolik se dnes plati a prezuti a vyvazeni liteho kola 16"? Je treba pouzit samolepici zavazi, kola nejsou na aute, takze sundani a nasazeni kola odpada.
ferratum
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod flekl 23. 10. 2017 09:07

Píšete:"Pokud jsou ale pneumatiky s disky jako celek vyváženy a nejsou nijak poškozeny (napříkald vadná kostra u pneumatik příliš starých, nebo jinak poškozených (i neviditelně) buď přetěžováním, po nehodě, přejetí velké nebo ostré překážky vyšší rychlostí, atd. a zároveň je podvozek co do stavu i geomterie v pořádku, musí to být ok, pokud není a pneumatiky jsou nové nebo zaručeně nepoškozené, je problém v podvozku - vůle, poškození dílů podvozku, špatně seřízená geometrie, nevývažek jiného dílu (pomocná hřídel, poloosy, náboje, poškozená středící příruba, vadná ložiska způsobující nesoustřednost vnějšího a vnitřního kroužku a potom nesousosou rotaci.... je toho hodně....."

To je naprostý souhlas, jenomže jak zjistit, že jsou poloosy nevyvážené, to také někdo umí?
diskutér
flekl
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Hustoles 23. 10. 2017 10:23

Chuck Norris.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 23. 10. 2017 14:01

To se musí vyvážit mimo auto ve fabrice nebo servise, pokud na to má vybavení.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 29. 10. 2017 21:02

Flekl: začal bych tím, zda v nich nejsou radiální vůle, zda nehází vinou ohnutí nebo poškozeného - zpravidla vnitřního- kloubu, zda mají nebo nemají vyvažovací segment, pokud ho mají, zda se neprotáčí, vůle v nábojích, vůle v ložiskách, vůle v čepech a uložení ramen, těhlice, vzpěry, unavené silentbloky....... Je toho hodně.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod flekl 29. 10. 2017 21:17

A máte nějaký typ, kde by tohle udělali? Aby to ale nestálo více jak nové auto.
Já mám právě podezření na vyváženost těch poloos. Kupoval jsem to starší, zaručeně nebourané, ale tím si nejsem tak jistý. A hned po nákupu jsem právě zjistil kmitání předních kol a tam byly disky a pneu jiných rozměrů než nyní, které jsou ale podle Velkého techničáku také možné. Z toho tedy usuzuji na poloosu. Co se myslí tím vnitřním kloubem? Jeden je u kola, ten je asi vnější, tak ten druhý co je v diferáku?
Vím, že jeden právě u toho diferáku má dost velkou vůli.
diskutér
flekl
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pech. 29. 10. 2017 21:41

Servis..... prověřit stav podvozku, pokud tam jsou jiná než originální kola, prověřit průměry centru. Vnitřní je u diferáku.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod flekl 29. 10. 2017 22:09

Kola jsou original.
Ještě mě napadlo , že se po ujetí cca 1 000 km od koupi, již měnilo ložisko v předním kole na jedné straně a po ujetí zase pár km i na druhé straně, což je podezřelé, a utvrzuje mě to v tom, že to bylo bourané. Od té doby jsem najel již 180 000 a ložiska jsou stále dobrá.
diskutér
flekl
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod evlo 13. 11. 2017 19:27

Aštar_Šeran píše:Trochu to připomíná evlo a jeho nikdo neumí vyvážit kola. A po dvou letech z něj vylezlo, že to předtím bylo nabourané na bok za 200 tisíc...

Jsem smutný, ze sebe, ze tebe a toho druhého curaka, reaguji.
Ale v naprosto všem lžete.

A pro vysvětlení jediná věc - i po opravě za 260 000 cca, což spočívalo ve výměně tie rod a pneu na mojich aftermarket kolech, a nových aftermarket disků kol, zbytek je marže Hyundai, činí zhruba těch 200 000kc, pro představu jak to funguje u nich, na originálních kolech s originálními pneu a originálním vyvážením nebyli žádné vibrace. Na pneu za 60 000 od hyundai na diskach za 20, od hyundai vibrace byli.
Já jsem.i zjistil proč, tím, že jsem si pronajal vyvažovačku a sám na ni pustil analyzu.

Jestli idiot v Hunter servisu byl Hunter technik, což bohužel byl, tak to jen dokazuje co o seevisech celou do u píšu.

Jasné to dakazuje, že lžete a jakou hodnotu mají vaše příspěvky. Samé lži. 100% lži v tom co jste napsali.

Takže v ČR se vám.proste musí žít skvěle, jste ***** level 9001.

V tomto bych, z fóra, vyzdvihl 970ku, který se snažil pomoct, choval se slušně a když to teda nezvládl, tak to uznal a neházel sracky na mě, že jsem idiot apod.

Jako co to asi vypovídá ó těch dvou, když bazarnik se zachová milionkrát slušněji?

Vše můžu doložit grafy vzorků disku a sestavy disku a pneu, ale nemám důvod dokazovat, že lžete, komu tady mám co dokazovat?

-- 13. 11. 2017 19:33 --

Chtěl jsem dát čtenářům moznost vyhodnotit kdo je jak moc *****.

Je klidně možné, že vše co jsem napsal já lež. Každý ať si sám zhodnotí. I proto tu nedám ty grafy, pak by byli vidět fakta a šlo by z toho získat kvalitní informace a to fakt nebudu ***** dávat.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 13. 11. 2017 19:33

Nejspíš Dáčkovi, co nemá ani dostatek mozkové kapacity na to si vybrat pro sebe pneu nebo pochopit jak funguje turbocharger :hm
anonym

Odeslat příspěvekod evlo 13. 11. 2017 19:35

Jo, taky bych mohl dát fotky auta bouranyho na bok s 260k opravou, ze všech stran a predtim a schválené kdo by našel jestli je bourány a kam.
Ale proč, tady dva garáž ***** či líp než já, jak to vše bylo.


Šišatý disky, spravnej centr, pycoooooooooo, mám jasno

Doporučuji web reklamace Subaru cz. Tam pan popisuje realitu víc, kdyby to někoho zajímalo. Poradil jsem mu, měl jsem ho poslat za temahle dvěma na garáž, víc české řešení a narozdil ode mě, jsou to experti co se v problematice opravdu vyznají
Naposledy upravil evlo dne 13. 11. 2017 19:43, celkově upraveno 9
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 13. 11. 2017 19:37

Evlo? Ahoj vítej zpátky. Jsi v Brně?
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 13. 11. 2017 20:47

evlo žije :-O
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 13. 11. 2017 21:55

Pokud je problém v poloosách a kloubech, tak se to pozná tak, že to dělá hlavně (nebo dokonce pouze), pokud je motor v tahu. Zatímco nevyvážené pneu hází pořád plus mínus stejně, ať jedeš pod plynem nebo ne. Obě závady jsou závislé též na rychlosti.
Nekenieh
Štamgast

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků