Neverim. Pouzival jsem wapku s rozpustenym tekutym mydlem a vodu, dokonce teplou, drhnul jsem kartacem a vysledek nebyl nikdy valny. Dokonce jsem jednu dobu kuchynskou hubkou tou drsnou stranou odstranoval napeceniny a nic moc nepomahalo. Tim jsem to nastrikal, ***** jednoduse smetakem a oplachnul vodou, zadna drina, cista rychla prace.
-- 26. 3. 2012 23:40 --
MELLO píše:Spíš je to tím, že ALU čistím pravidelně každou chvíli, nicméně i u FRS sem je po zimní odstávce v pohodě umyl i bez přípravku
Mozna jsi mel taky dobre tvarovane Alu, na kterych se ten prach z desticek moc neusazoval.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km) K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km) K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km) goes: tak jo, zde jsi vyhral
Ja jsem na to koupil nejakou chemickou sracku, postrikal, owapkoval a nikde ani smitko, se to jmenoval nejak od p. Nikde se to standardne neprodava ani to nikdo do maloobchodu nedistribuuje, jsem to koupil primo od vyrobce nejak, je to firma co dela prave tyhle pripravky jednoucelove a vychytane. Treba maji funkcni vec co se nastrika na beton a vytahne to z nej olej a neni po nem zadna skvrna.
MELLO píše:Spíš je to tím, že ALU čistím pravidelně každou chvíli, nicméně i u FRS sem je po zimní odstávce v pohodě umyl i bez přípravku
jo, to se snažím taky. Akorát při koupi auta je to problém (jedno z negativ ojetin). Většinou jsou ty disky zajetelené až hrůza. Zrovna budu řešit jedny zimní ALU, ale těm už žádný zázračný přípravek nepomůže. Jen pískovačka, kit, lak A taky dost záleží na tvaru disku a jeho laku, v některých se usazuje brzdný prach snad i když to auto jen stojí.
já mám i lak na autě tak dokonale udržovaný, že málokdo by hádal, že mám 11let starej vehement Kazí to akorát kleplé křídlo a přední nárazník označkovaný koulí Ale na tom se taky pracuje. A kola bez jediného škrábance
Naposledy upravil eLzyx dne 26. 3. 2012 22:49, celkově upraveno 1
jsem taky loni strávil cca 12hodin na absolutně dokonalém odstraňování náletové rzi, kapiček asfaltu a dalšího sajrajtu. A další 3 hodiny ručním leštěním. Jen chemie mě vyšla skoro na 1500Kč. Teď už stačí auto oplachovat čistou vodou.
Jsem puntickar, takze i kolum venuji velkou peci. Vzdyt kola delaji auto. Ja teda jeste na zadnou sracku, ktera by me na jedno nastrikani kola vycistila nenarazil. Stejne tam zustanou male cerne tecky, ktere je nutne rucne a pracne odstranit. Uvitam tipy na nejaky prostredek. Kola meju vodou a samponem cca kazdych 14 dnu. Takovou tu poradnou ocistu delam 2 - 3x do roka.
Možná už to bude vyadat směšně s věčnou propagací Lidlu, ale jejich prostředek na kola funguje výborně. Bývá v akci na jaře a na podzim. 0,75l za 49,- Na podzim jsem koupil 3 flašky se slevou 30%. Takže okolo 35,- Funguje naprosto stejně, jako 4x dražší od Sonaxu.
Já budu potřebovat nějakou silnou chemikálii, mám takový jak dráty ala styl bbs ale origo škoda a maj na sobě spoustu černého bordela, který jen tak dolǔ nepǔjde...
Já to jen doplním. Přípravek funguje opravdu výborně,má ale několik omezení. Nemůže se aplikovat na leštěná kola bez ochraného laku-sice je vyčistí dokonale,ale povrch jakoby zmatní,lze ho opětovně přeleštit.Všechna koncernová auta mají kola na povrchu ochraný bezbarvý tvrdolak,takže tam je aplikace bez problémů. Za druhé omezení považuji to,že v případě poškozených disků-otěry od obrbníků,vrypy a škrábance díky účinku spíše zdůrazní poškození-je to pak hodně viditelné.
Hodně zapečené věci nelze jen nastříkat a spláchnout,tam se tomu musí mechanicky pomoci-viz youtube-
V případě,že přípravek přemrzné,je jeho účinost takřka nulová-na to jsem přišel po několika reklamacích od původně spokojených kupujících,hned po prvním roce prodejů.
Jinak pokud někdo myje pravidelně,tak není nutné stříkat pokaždé-sám používám přípravek asi 3krát za sezonu,v zimě vůbec.Litr vystačí na umytí 10 až 12 sad kol.
Tepla jarova voda + kulata stetka uplne staci, ale cistim poctive tak 1-2x do roka kazdou sadu + to vzdycky striknu detailingovym sprejem od autoglymu, aby se na to nic nechytalo...