Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Arnie J píše:Já zimní dojížděl v létě jen jednou a skončil jsem Roomsteru v kufru
martinchylek píše:Arnie J píše:Já zimní dojížděl v létě jen jednou a skončil jsem Roomsteru v kufru
A co pojistovna? v pohode vse zaplatila, nebo zimni gumy vadily?
goes píše:Pozor. Zimni guma musi mit vzdy 4 mm. Zakon nerika o tom ze to ma byt jen v zime
Petrs77 píše:Vana má pravdu. Zimní musí mít 4 mm pouze v zimním období, pokud je na komunikaci sníh, led... nebo se to dá předpokládat.
martinchylek píše:Chápu, že bude o něco delší brzdná dráha, ale to bude asi tak vše?
Arnie J píše:Já zimní dojížděl v létě jen jednou a skončil jsem Roomsteru v kufru
speleo píše:
Negativa zimních v létě:
- zvýšená spotřeba
- vyšší valivý hluk
- delší brzdná dráha
- výrazně rychleji se v horku opotřebovávají (hlavně při jízdě na dálnici)
- díky lamelám jsou měkčí a dezénové bloky jsou ohebnější (funkcionalita pro čištění drážek od sněhu), čili citelně méně drží do zatáček, jsou to "žvejkačky"
MiASX píše:To si jenom myslis.
Navic zapomnel na to, ze charakter zimniho dezenu zpusobuje na vode drive aquaplaning.
http://autoperiskop.cz/zimni-pneumatiky-pri-bource-vyrazne-zvysuji-riziko-aquaplaningu/
MiASX píše:To si jenom myslis.
Navic zapomnel na to, ze charakter zimniho dezenu zpusobuje na vode drive aquaplaning.
http://autoperiskop.cz/zimni-pneumatiky-pri-bource-vyrazne-zvysuji-riziko-aquaplaningu/
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků