Zimní pneu 2017/18

Jaké pneumatiky a kola na auto?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod SerifJohn 9. 2. 2018 11:56

Ma nekdo realnou zkusenost s rozdilem chovani pneu ve stejnem rozmeru - nizkoprofilove a normalni vs. zesilene? Teoreticky by bocnice u te zesilene mela byt tuzsi a auto min komfortni, ale smerove stabilnejsi. :hm
U vykonnyho auta asi jednoznacne XL bude lepsi, ale kolega si koupil na SUV neXL a chce menit, mi to prijde zbytecne :hm [kor kdyz se jedna o zimni pneu]
Lidovy vuz. Aneb Mercedes pro chude. 2.0TSi.
SerifJohn
Štamgast

Odeslat příspěvekod Pepa-z-Depa 9. 2. 2018 14:33

PatV píše:Sava Eskimo S3+ - za mě rozhodně ne. Málem jsem u Chotkáčů trefil skupinku běžců, protože v pěti stupních na kostkách to vůbec nebrzdilo. Slabý TSI je utrhne i na dvojku..


K TSI jsem vybral Nokian Wr D4.
Mají dobrý záběr na sněhu a na mokru taky ok. V kombinaci s TSI vůbec neprokluzují. Ještě se mi nestalo. Komfor super. Mají nějakou novou extra bočnici.
V hlubokém sněhu taky nemají problém.
Pepa-z-Depa
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 9. 2. 2018 15:37

Tak Nokiany WRD4 jsou špička defacto, tam by bylo smutné, kdyby něco selhalo
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 9. 2. 2018 18:22

Pepa-z-Depa píše:
PatV píše:Sava Eskimo S3+ - za mě rozhodně ne. Málem jsem u Chotkáčů trefil skupinku běžců, protože v pěti stupních na kostkách to vůbec nebrzdilo. Slabý TSI je utrhne i na dvojku..


K TSI jsem vybral Nokian Wr D4.
Mají dobrý záběr na sněhu a na mokru taky ok. V kombinaci s TSI vůbec neprokluzují. Ještě se mi nestalo. Komfor super. Mají nějakou novou extra bočnici.
V hlubokém sněhu taky nemají problém.

To je ovšem věru kolosální úspěch u takovéto přemotorované bestie :tleskani
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 20. 2. 2018 15:59

Teď sem na jednom autě zaparkovaném viděl šípáky a říkám si, kua, pěkný UG9 a kouknu blíž a ono Alpin5. *****, tady se už na nic nedá spolehnout.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 20. 2. 2018 16:17

SerifJohn píše:Ma nekdo realnou zkusenost s rozdilem chovani pneu ve stejnem rozmeru - nizkoprofilove a normalni vs. zesilene? Teoreticky by bocnice u te zesilene mela byt tuzsi a auto min komfortni, ale smerove stabilnejsi. :hm
U vykonnyho auta asi jednoznacne XL bude lepsi, ale kolega si koupil na SUV neXL a chce menit, mi to prijde zbytecne :hm [kor kdyz se jedna o zimni pneu]


Může se stát a nejspiše stane, že rozdíl nepozná.(pokud kupuje ten samej typ) Pokud nevyhovují, nemusí vyhovovat ani ty druhé.
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SerifJohn 20. 2. 2018 18:08

Ja jsem si to myslel. Ono jde spis o to zatizeni u neXL a je to tusim 92 vs 96. Spis je rozdil mezi vyrobcema. jak jsem se kdysi divil, kdyz jsem prezul z Contiku na Bridgestony, ze je to najednoju tvrdy a hlucny auto. A to byl stejnej typ gumy, stejny rozmery, vsechny indexy apod.
Lidovy vuz. Aneb Mercedes pro chude. 2.0TSi.
SerifJohn
Štamgast

Odeslat příspěvekod Hustoles 20. 2. 2018 18:31

Hustíš stejně..? Husto
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník