MICHELIN CrossClimate

Jaké pneumatiky a kola na auto?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod jamaco 8. 1. 2017 18:29

P 308sw.. 1,6 hdi.. Couvat jsem nezkoušel... Byla za mnou fronta dalších.. Kdybych tam byl sám tak si couvnu a víc to rozjedu.. Spíš mi jde o obecný postup.. Vyjedu, kdyz to proklouzne tak co? Ubrat? Jezdíte rovnou na dvojku?
jamaco
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod glider 8. 1. 2017 18:44

Mno vseobecny postup asi neexistuje, zalezi od kazdej situacie.
Ja sa snazim drzat vzdy vyssi kvalt, na klzkom povrchu nepotrebujem 100-ky Nm na kolesach, takze 2. kvalt a vyssie.
Pri preklze bud uberem alebo hodim vyssi kvalt kludne do nizkych otacok (na benzine vpohode, nafta pod turbom tam to bolo horsie, bud to neslo vobec alebo potom zas fuklo turbo a uz bolo moc) pripadne cez spojku ten vyssi kvalt kusok rozbehnut.
Su situacie kedy sa proste neda ani dopredu ani cuvanim bez ohladu na skill.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Abre 8. 1. 2017 20:40

Zrovna u CC, s jejich sipovitym vzorkem, bych na couvani moc nesazel.
V 308 uz musi byt vsechny asistencni systemy k dispozici, pokud ma ESP. Je uplne jedno, jak tomu rikaji frantici, stejne to pro vsechny dela Bosch, nebo nekdo podobny.
Vypnout ASR, aby neubiralo plyn, dat naopak vic plynu, protoze EDS stopi cast vykonu v brzdach a na 1 nebo 2 se rozjet.
Abre
Nováček

Odeslat příspěvekod one-z 8. 1. 2017 22:09

V kopci na ledu volím citlivou práci se spojkou, otáčky kolem volnoběhu, jedničku, s FWD pomoci si volantem do stran, kdyžtak i zkusit trochu zapulsovat a když se začnu posouvat kupředu, tak si užívám že jedu a snažím se opatrně nabrat na tu jedničku co největší rychlost, řazení na dva dle místních podmínek, ale dokud není vyhráno, tak spíš zůstávám na kvaltu.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 8. 1. 2017 22:43

S Escortem se do kopce na sněhu radši rozjíždim na dvojku, s dvouhmotou se mi u FoFo moc nechce, ale obecně se to docela osvědčilo.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 9. 1. 2017 13:07

glider píše:
Arnie J píše:
glider píše:EDC

no jasně, vždyť to maj všechny auta ... všichni berou stejný HW od bosche, ne?

To je prevodovka woe :D

ajo :D já myslel ty různé zkratky ABS/ASR/EDS/XDS atd atd... deset zkratek, ale dohromady je to jedna konkrétní verze jednoho systému od bosche
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 9. 1. 2017 18:46

rewi píše:
one-z píše:
tycoon píše:Mello má pravdu. Dle dílenské příručky měla Fabka systém Bosch 5.7 buď ve verzi jen ABS, nebo ABS/EDS/ASR, nebo ABS/EDS/ASR/ESP.
Ale jestli o má nějaký praktický význam, těžko říct. Na hory nejezdím a ještě se mi nikdy nestalo, že bych měl problém někde vyjet. Takže to tlačítko ASR nevyužívám. Spíše mě vadí to ABS, to šíleně prodlužuje brzdnou dráhu, chtělo by to tlačítko ABS.

tak jo, tak ste mě udolali :D Dekódoval jsem si výbavu, vyběhlo na mě jen ABS a ASR, dle VINu mám MY 2006, hledal jsem po netu a našel jsem, že u octavie tlačítkem se EDS vypnout nedá, jen ASR, tak to tam asi mám. Jeho funkci jsem teda do teď nepostřehl, ať už chováním auta či sluchově, ale třeba mi to pomohlo ani o tom nevim. Ubírače plynu - ASR ale rád nemám :-)

EDS teda funguje porad, jo?
A vi nekdo, jak to maji jine modely koncernu nebo jine automobilky? A jestli i jiny automobilky maji soucasne EDS s ASR?

Asi jo, superb I po deaktivaci ESP taky nechá EDS funkční, ale jsou to zkušenosti uživatelů z netu...

Jinak jsem byl před chvílí odvézt bawo po 14 dnech stání na jednom místě na trávě, trochu odkopávání to chtělo, ale pak se to z těch vystátých dolíků vyhrabalo celkem rychle a o přítomnosti EDS není pochyb, tlukot ABS, kolo to brzdí tak, že okamžitě jdou otáčky dolů a v celým autě je cítit poškubávání. Něco takovýho jsem u FI nikdy nezažil.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m.kv 9. 1. 2017 19:54

Tak přidám zkušenost s CC 205/55 R16 V94 XL - Toyota Corolla Verso po pár dnech skutečné zimy co i k nám do města dorazila. Obuto tuším září/říjen 2016.
Jízda 95% po městě, zbytek okresky + jedna jízda na Klínovec (parkoviště Novaco kdo zná).
Část silnic prohrnutých, část jen rozježděno (i několik kopečků co se nebojím nazvat hezkým stoupáním), nějaké údržbou zapomenuté kruháče pod sněhem atd. a musím jen chválit.

Začínal jsem pěkně zlehka a postupně skotačil víc a víc. Ani jednou se mi nestalo, že by se to utrhlo bez toho, aniž bych to nečekal.
Rozjezdy v kopci na sněhu i solance o.k, brždění a zatáčky také.

Jako je jasné, že zimní gumy (hlavně ty kvalitnější) budou o level dál.
Pro lidi co na sněhu jezdí minimálně s malým ročním nájezdem (toto auto 10-15t km/rok, zima/léto 50:50) a navíc se řídí rozumem tj. jedu podle auta a gum co mám pod *****í je to dobrá varianta.
Uvidím, jak na tom budou s km výdrží a jestli i třeba při 4mm budou fungovat.
m.kv
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 10. 1. 2017 15:59

Súhlas.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 17. 1. 2017 20:24

Poslední zprávy s Alpin5 - asi 10 dní zpátky mě kamarád s OI a novými Eskimo3 poňouknul, že nevyjel tenhle a tamhleten kopec... No nedalo mi to a byl jsem kua mile překvapenej, vše vyjeto s naprostou jistotou a dokonce do jednoho kopce jsme nechal zapnutý asr, který se mi podařilo vypnout až v 1/2 kopce a i tak naprosto bez problému, i na jinak nervozní Hondě zadek v cajku. I kopec, který jsem loni nedal s Fordem jsem dal bez problému. Opravdu klobouk dolů. Končí už dlouho 2. v testech, na Forda příště koupím ContiTS860 pro porovnání.
Mondeo Turnier mkIII fl 2.0i, Kiwi mkVIII 1.8 i-vtec Sport
p: GrandCaravan mkV V6, Corolla mkXI vvti, Fabia mkI mpi
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 17. 1. 2017 20:46

Když to není v jeden okamžik, je vypovídací hodnota nula.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 17. 1. 2017 20:57

Nejpozději 2 hodiny po, jejich chování bylo neuvěřitelně jistý.
Mondeo Turnier mkIII fl 2.0i, Kiwi mkVIII 1.8 i-vtec Sport
p: GrandCaravan mkV V6, Corolla mkXI vvti, Fabia mkI mpi
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 17. 1. 2017 21:04

Po 2h to může být stejný nebo uplně jiný. Ale vnímaná jistota je ok.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 17. 1. 2017 22:04

Jelass píše:kamarád s OI a novými Eskimo3

Kamarád byl asi trošku lopata, nebo S3+ už nejsou takové, jako před lety, protože jinač je (hlavně) na sněhu S3+ (staršího data výroby) vynikající...pár sezón se o tom přesvědčuju. Ikdyž pátá sezóna je poslední, už to není ono (ale co čekat po těch letech)
2.2i 16V - Motul 8100 X-cess 5w40
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 17. 1. 2017 23:34

D1.8T píše:Po 2h to může být stejný nebo uplně jiný. Ale vnímaná jistota je ok.

Po dvou hod. pozdějí do bylo max. víc podmrzlý a víc sněhu. :)

-- 17. 1. 2017 23:36 --

Vagi píše:
Jelass píše:kamarád s OI a novými Eskimo3

Kamarád byl asi trošku lopata, nebo S3+ už nejsou takové, jako před lety, protože jinač je (hlavně) na sněhu S3+ (staršího data výroby) vynikající...pár sezón se o tom přesvědčuju. Ikdyž pátá sezóna je poslední, už to není ono (ale co čekat po těch letech)

Zhruba stejně skvělý sněžný driver jako já :D
Mondeo Turnier mkIII fl 2.0i, Kiwi mkVIII 1.8 i-vtec Sport
p: GrandCaravan mkV V6, Corolla mkXI vvti, Fabia mkI mpi
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků