MICHELIN CrossClimate

Jaké pneumatiky a kola na auto?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Jean ViC 7. 1. 2017 19:24

To je převodovka pyco
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 7. 1. 2017 19:25

one-z píše:Arnie: k tomuhle by mohl napsat více Déčko, ale mi přijde že mi přesně tohle právě narozdíl od FI nedělá. Možná je to promakanější, než E46 či FI které přišly na svět ještě v minulém tisíciletí :D


Přemejšlim nad tim, a nějak si nevybavuju co to dělá. Většinou jsem jezdil pod hranicí prokluzu, aby elektronika neotravovala, když to klouzalo hodně, tak jsem to vypnul. Pokud jsem předpokládal problémy s trakcí, tak jsem to vypnul. Ale jak vypínací sekvence trvá dlouho, je potřeba s vypnutím kalkulovat dopředu.

Počasí nám zdá se přeje.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jamaco 7. 1. 2017 20:01

No tak povězte jakej je spravnej skill... Nic jiného než se rozjet co to de a pak neubirat neradit neumím :) možná vypnutí ESP by pomohlo no... Ale kdo ví.. Navíc když je za vámi fronta nervózních nemcouru ve 4kolkach
jamaco
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod robbert 7. 1. 2017 20:08

Že by 4x4 bylo řešením?
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jamaco 7. 1. 2017 20:25

Skill.. Ne hardware :)
jamaco
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Arnie J 7. 1. 2017 21:01

glider píše:EDC

no jasně, vždyť to maj všechny auta ... všichni berou stejný HW od bosche, ne?
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 7. 1. 2017 23:26

Kdo ví esli není taky cinknutej....:-)
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 8. 1. 2017 08:58

MELLO píše:Neměl, měl sem jenom ASR a natuty vám, že tam bylo EDS, protože to jednak bylo někde napsané a jednak to opravdu dokázalo takovým svým jednoduchým způsobem přenášet víc trakce na jedno hnané kolo.

Mello má pravdu. Dle dílenské příručky měla Fabka systém Bosch 5.7 buď ve verzi jen ABS, nebo ABS/EDS/ASR, nebo ABS/EDS/ASR/ESP.
Ale jestli o má nějaký praktický význam, těžko říct. Na hory nejezdím a ještě se mi nikdy nestalo, že bych měl problém někde vyjet. Takže to tlačítko ASR nevyužívám. Spíše mě vadí to ABS, to šíleně prodlužuje brzdnou dráhu, chtělo by to tlačítko ABS.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod glider 8. 1. 2017 10:43

Arnie J píše:
glider píše:EDC

no jasně, vždyť to maj všechny auta ... všichni berou stejný HW od bosche, ne?

To je prevodovka woe :D
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Abre 8. 1. 2017 12:34

jamaco
Muzes sice laborovat s vypnutim ASR, ktere ubira plyn, EDS by melo naopak pomoct, ale spis jsi se dostal na limity koncepce FWD + celorocky. Ja mam Cross Climate taky, nicmene by me nenapadlo jet s tim v zime na hory, a to mam 4x4 (haldex V).
Pripadne, jestil nemas velky najezd, jezdit radeji celorocne zimaky. Taky jsem vahal jestli vzit Alpin 5, nebo CC, ale diky haldexu a vyrazne vetsim najezdu v lete jsem nakonec vzal CC. Mit jenom predohrab, asi volim ty Alpiny.
Abre
Nováček

Odeslat příspěvekod kosto1992 8. 1. 2017 13:06

V zime na hory nie je problem s Cross Climate a 4x4. Okrem mna sa do lyziarskeho strediska dostala len fabia s retazami, ostatni stali a zavadzali na odbocke z hlavnej cesty, ked tam nasnezilo par cm.

Limit tych pneu je pri brzdeni a zatacani. A vacsinou ides spat z hor az vecer, ked uz su cesty posypane. Inak musis drzat vacsie rozostupy a ist do zakrut pomalsie nez na kvalitnych zimnych.
Dacia Duster II, 1.5dCi, 4WD
kosto1992
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod one-z 8. 1. 2017 13:30

tycoon píše:Mello má pravdu. Dle dílenské příručky měla Fabka systém Bosch 5.7 buď ve verzi jen ABS, nebo ABS/EDS/ASR, nebo ABS/EDS/ASR/ESP.
Ale jestli o má nějaký praktický význam, těžko říct. Na hory nejezdím a ještě se mi nikdy nestalo, že bych měl problém někde vyjet. Takže to tlačítko ASR nevyužívám. Spíše mě vadí to ABS, to šíleně prodlužuje brzdnou dráhu, chtělo by to tlačítko ABS.

tak jo, tak ste mě udolali :D Dekódoval jsem si výbavu, vyběhlo na mě jen ABS a ASR, dle VINu mám MY 2006, hledal jsem po netu a našel jsem, že u octavie tlačítkem se EDS vypnout nedá, jen ASR, tak to tam asi mám. Jeho funkci jsem teda do teď nepostřehl, ať už chováním auta či sluchově, ale třeba mi to pomohlo ani o tom nevim. Ubírače plynu - ASR ale rád nemám :-)
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jamaco 8. 1. 2017 18:08

Aby nedošlo k nějakému nedorozumění. S crossclimaty jezdím na hory normálně zrovna pres vánoce jsme byli týden v jizerkach, každé ráno jsme jezdili na smedavu do kopce, ráno ještě neposypano a v pohodě.. V tom problém vůbec není.. Jen prostě včera kombinace strmeho neposypaneho kopce kde už spousta aut přede mnou hrabala a vyjela to na led a velké zimy kdy jestli ta směs je fakt tvrdší tak to prostě už nešlo. Ostatní fwd to daly.. No jak jsem psal.. Možná jsem lopata.. :) a ohledně toho skillu jste se moc nepredvedli.. Jsem čekal cenné rady... :)
jamaco
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod glider 8. 1. 2017 18:10

Ake mas auto?
Vycuvat si skusal?
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rewi 8. 1. 2017 18:24

one-z píše:
tycoon píše:Mello má pravdu. Dle dílenské příručky měla Fabka systém Bosch 5.7 buď ve verzi jen ABS, nebo ABS/EDS/ASR, nebo ABS/EDS/ASR/ESP.
Ale jestli o má nějaký praktický význam, těžko říct. Na hory nejezdím a ještě se mi nikdy nestalo, že bych měl problém někde vyjet. Takže to tlačítko ASR nevyužívám. Spíše mě vadí to ABS, to šíleně prodlužuje brzdnou dráhu, chtělo by to tlačítko ABS.

tak jo, tak ste mě udolali :D Dekódoval jsem si výbavu, vyběhlo na mě jen ABS a ASR, dle VINu mám MY 2006, hledal jsem po netu a našel jsem, že u octavie tlačítkem se EDS vypnout nedá, jen ASR, tak to tam asi mám. Jeho funkci jsem teda do teď nepostřehl, ať už chováním auta či sluchově, ale třeba mi to pomohlo ani o tom nevim. Ubírače plynu - ASR ale rád nemám :-)

EDS teda funguje porad, jo?
A vi nekdo, jak to maji jine modely koncernu nebo jine automobilky? A jestli i jiny automobilky maji soucasne EDS s ASR?
Zákon schválnosti mi komplikuje život.

Za snížené viditelnosti používejte potkávací = tlumená světla, nikoliv světla pro denní svícení ! ! !
rewi
Pozorovatel

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků