Arnie J píše:no ale 4x4 kodiak nedrncá, přitom konstrukce auta by měla být stejná, ne?
No nevím, se dneska stav a řeknu ti co já zjistím, ale je možné, že z výroby nějaká chyba. I když vzhledem k tomu jaký na škodovka náběh produkce, narozdíl třeba od seatu dost nepravděpodobné.
Mám na mx5 delší tlumiče a delší pružiny než origo a jen ó malinko pevnější. A je to lepší než OEM, ale prostě to drnca a drnca i na ohlins i na zida s spring rate skoro 0 (přehráním). Na rx mam vyteklej tlumič a pružiny odpad a nedrnca, protože celé to auto je jinak vyrobeno.
A není to o tom, že Mc pherson, ale o celku prostě.
Dokonce i delica me drnca víc než rx a to má obri balóny (rx8 má jen takový náznak pneumatiky i kdy, jsou tam roční s001, což samo pomáhá), elektronicky řízený tlumiče a odhlučňovací hmotu vsude, ale prostě to v té době neuměli tak dobře vymodelovat, takže se ten ráz na určitém typu nerovnosti přenese kam nemá. A to jsem tam našel snahu to řešit c podobě různých gumových bloku na různých místech karoserie, kde zjevně jinou funkci mít nemůžou.