Fu B5.5 Passat...tam bol ten podvozok velmi vesely
Na nejaku aktivnejsiu jazdu by som to tipoval na komplet prekopanie podvozku
Ale mozno stacia tie B6..poreferuj.
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Nikdy neříkej nikdyglider píše:Na Passat asi aj overkill.
Já znám jen komplet štelováky třeba od Weitecu a to byla vždycky trága. Čím je tohle "coilover" spešl? Neznám to vůbec, navíc sladěná pružina s tlumičem je sice pěkný, ale přeci to musí být sladěné na nějakou váhu auta - to už štelungem neupravím? Chápu, že si stáhnu pružinu - buď nižší tužší nebo vyšší měkčí plus jestli jde štelovat průběh tlumení, tak to taky může bejt zajímavý.Marek Zrak píše:Ještě o řád větší změnu provede stavitelný coilover podvozek (sladěný komplet tlumič-pružina), dají se pořídit okolo 25t (např. Meister), značkový vyjde okolo 45-60t.
4x110mm píše:Nikdy neříkej nikdyglider píše:Na Passat asi aj overkill.Já znám jen komplet štelováky třeba od Weitecu a to byla vždycky trága. Čím je tohle "coilover" spešl? Neznám to vůbec, navíc sladěná pružina s tlumičem je sice pěkný, ale přeci to musí být sladěné na nějakou váhu auta - to už štelungem neupravím? Chápu, že si stáhnu pružinu - buď nižší tužší nebo vyšší měkčí plus jestli jde štelovat průběh tlumení, tak to taky může bejt zajímavý.Marek Zrak píše:Ještě o řád větší změnu provede stavitelný coilover podvozek (sladěný komplet tlumič-pružina), dají se pořídit okolo 25t (např. Meister), značkový vyjde okolo 45-60t.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků