Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Vana666 píše:Marc: zcela souhlasím, stabilizovaný zdroj napětí cca 13,5 -13,8 V s proudovým omezením kolem 10 - 15A musí problém vyřešit. Ostatně zhruba takové parametry mají zdroje v obytných autech, které můžou být připojené do sítě trvale, nepřebíjí akumulátory a kdykoliv pokryjí zvýšenou spotřebu proudu spotřebičů aniž by to ovlivnilo proud do akumulátoru /quote]
MKMAN píše:[quote="Luboš***";Nezávislé spalovací topení na 230V je trochu hloupost, ne? Pro tyto případy se vyrábí topné těleso, které se umístí do chladiče motoru a je pak možné využít topení přímo vestavěné v automobilu.s/quote]
to jste dnes vsichni zamrzli. napisu to naposledy a naucte se cist kdyz se k tematu chcete vyjadrovat.
MELI by doplnit 230/24 a 230/12 menic aby kdyz bezi topeni netriskalo baterku. A vzhledem k tomu ze zadnej z vyrobcu mi na moji konkretni poptavku do vsech sluzebnich aut nerekl kolik to zere a jak vubec to zatezuje (tj to nemuze bezet celou noc) tak maji proste smulu.
ace2 píše:MKMAN: motor i omezovač to má úplně normální jako každý jiný auto, nebo je na tom 3.0d něco zvláštního. Omezovač to má fixní jen se podle teploty motoru mění doporučené maximální otáčky, které postupně stoupají až na maximum kdy je motor ohřátý. Když je motor studený tak jezdím kolem 2 tis a ještě po okrskách takže těch 10 min kdy dojedu k dálnice je OK, kdybych to drásal tak ho mám zahřátý za 5 minut taky.
Jinak nezávislé topení je originál a má ovládání implementovaný do iDrivu, nicméně je od WEBASTO viz nálepka v motorovém prostoru.i/quote]
Luboš***";[quote="MKMAN píše:[quote="Luboš***";Nezávislé spalovací topení na 230V je trochu hloupost, ne? Pro tyto případy se vyrábí topné těleso, které se umístí do chladiče motoru a je pak možné využít topení přímo vestavěné v automobilu.s/quote]
to jste dnes vsichni zamrzli. napisu to naposledy a naucte se cist kdyz se k tematu chcete vyjadrovat.
MELI by doplnit 230/24 a 230/12 menic aby kdyz bezi topeni netriskalo baterku. A vzhledem k tomu ze zadnej z vyrobcu mi na moji konkretni poptavku do vsech sluzebnich aut nerekl kolik to zere a jak vubec to zatezuje (tj to nemuze bezet celou noc) tak maji proste smulu.
MKMAN píše:Luboš***";[quote="MKMAN píše:[quote="Luboš***";Nezávislé spalovací topení na 230V je trochu hloupost, ne? Pro tyto případy se vyrábí topné těleso, které se umístí do chladiče motoru a je pak možné využít topení přímo vestavěné v automobilu.s/quote]
to jste dnes vsichni zamrzli. napisu to naposledy a naucte se cist kdyz se k tematu chcete vyjadrovat.
MELI by doplnit 230/24 a 230/12 menic aby kdyz bezi topeni netriskalo baterku. A vzhledem k tomu ze zadnej z vyrobcu mi na moji konkretni poptavku do vsech sluzebnich aut nerekl kolik to zere a jak vubec to zatezuje (tj to nemuze bezet celou noc) tak maji proste smulu.
Pokud někdo potřebuje mít permanentně vytopené auto, tak si pořídí vyhřívanou garáž, ale využívat k tomu NEZÁVISLÉ TOPENÍ je hodně zvláštní. To se jmenuje NEZÁVISLÉ právě kvůli tomu, že pracuje NEZÁVISLE na motoru vozidla a stejně tak NEZÁVISLE na nějaké přípojce od Temelína... pozor2 /quote]
no nebyt to reakce od cloveka co ma v avataru auto co ma prave nezavisle topeni od vyrobce pochopil bych to.
kdyz to posunu na co teda nezavisle topeni, kdyz muze byt auto v garazi? na co vubec nezavisle topeni kdyz staci auto oskrabat a bude mit cista skla stejne? ja jsem jen rekl ze by me presvedcilo to naftove/benzinove POUZE v pripade kdyby obsahovalo dobijec (at uz z externich 12v nebo externich 230) - nechapu vubec jak vubec muzete zpochybnovat nazor. toto je diskuze ja ho prezentuji, nemyslim si ze mam vzdy pravdu ani ze jsem neomylnej pouze jsem konstatoval ze k dokonalosti mi chybi drobnost ktera by vyrobce nic nestala.
protoze pro pripad kterej zminuje tazatel bohate staci dalkovej start jak mam ja a kdyz jsem na horach (nemyslim cechy) tal se nebojim ze mi za tech 20 minut auto ukradne. dalkovej start mi udela alarm za 6-8 tisic a nemusim resit (konkretne u benzinu bych to neresil vubec) nezavisle topeni za 30.
a mezi nami devcaty ten odber 3A je taky pekne na ****, kazdej radioamated vam rekne jak rychle se da 3A odberu baterka vytriskat ze uz nebude sto tech 10A davat (u startovani nejde o naboj co zbyde ale o to jaky startovaci proud potece - radove 100A)
MKMAN píše:do osobaku se rozhodne 70Ah baterka nedava, tu ma mozna tatra.
Marc159 píše:MKMAN píše:do osobaku se rozhodne 70Ah baterka nedava, tu ma mozna tatra.
70Ah mám v autě já a to nemám nezávislé topení, ani nafťáka. U Mercedesů jsem viděl i 100Ah -/quote]
ace2 píše:Teplovodní topení je podle mě kravina pro běžného uživatele. Je třeba mít rozmrzlá okna a v autě teplo a to jde. To že je studený motor mě fakt nedrásá, za
t/quote]
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků