Motor saje vzduch nalevacim hrdlem oleje + žere olej

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod kaja8615 11. 1. 2019 20:46

Zdravím, motor začal žrát olej ve velkém 1l na 1000km, možná víc. Udělaný proplach motoru + přidání aditiva od Liqui Moly - Stop olejovému kouři a olej Mobile 1 - 5w50

Z výfuku jde šedivý kouř.

Po otevření nalévacího hrdla na olej, nebo vytažení měrky oleje motor saje vzduch, (jak vysavač) a začne se víc kouřit z výfuku a chod motoru kolísá

Zkoušel jsem oddělat hadici mezi intercoolerem a turbem. V hadici je olejová mastnota, ale olej o větším množství tam není.

A takhle vypadají svíčky (po 4000km)
Kód: Vybrat vše
https://imgup.cz/image/L2pd


Jsou to pístní kroužky? Nebo podpálené ventily, nebo někde nějaká netěsnost?

Octavia 2 RS 2.0TFSI
Motor BWA, RV 2007, 170 000km.
kaja8615
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 11. 1. 2019 20:54

Ajajajajajajaj.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 11. 1. 2019 20:56

kolik penez muzes dat do opravy?
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kaja8615 11. 1. 2019 20:57

asi 30 000kc
kaja8615
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod T.E.CH 11. 1. 2019 21:01

Já si tipnu že to je bolest BWA pistní kroužky....respektivé písty. Ač takhle přes net, se mohu mýlit.
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 11. 1. 2019 21:04

Milouš se nikdy nemýlí.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ajif 11. 1. 2019 21:05

jestli ono to nebude pokažený :hm
ajif
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 11. 1. 2019 21:07

no to by tak chybělo, Meta
metyn
Inventář

Odeslat příspěvekod kaja8615 11. 1. 2019 21:09

Dá se nějakým způsobem potvrdit, že to sou ty kroužky, ještě před rozebráním celého motoru?
kaja8615
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 11. 1. 2019 21:41

Diagnostikou G725. Ale ne každej to má.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kybork23 11. 1. 2019 21:55

:-)
kybork23
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 11. 1. 2019 22:13

Saje? Nemel by spis hrdlem foukat?
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 11. 1. 2019 22:17

Hluboké hrdlo. Deapthroat.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 11. 1. 2019 22:28

Obrázek

-- 11. 1. 2019 22:35 --

Obrázek


Věc se má takhle. Všechny 1.8/2.0 tsi motory do tuším osmýho měsíce 2011 mají z výroby vadný pístní kroužky (na fotce vlevo, to je ten kroužek s mrňavýma dírkama; vpravo jak vypadají normální stírací kroužky), který se postupem času ucpou karbonem, pak nestírají olej z válců, a ten hoří ve spalovací komoře a lítá ven výfukem (to je btw nebezpečný, protože může začít hořet katalyzátor a i auto s váma v něm). Pokud tuhle situaci někdo neřeší, pak spotřeba oleje stoupá nad 1 litr/1000km a zaseklý kroužky vydřou rýhy do válce, což je problém, protože tam rýhy být nemají (tady se přiznám že nevím jak se tohle řeší, pokud vím, TSI mají nástřik válce alusilem, což je nějaká křemíko-hliníková slitina, a pokud se poruší, nejde to prý obnovit - nejde udělat výbrus válce jako u starších motorů).


Pokud se to řeší včas, dá se to vyřešit rozborkou motoru a výměnou buď jenom kroužků, nebo i pístů, podle toho v jakým jsou stavu. Problém je, že škodovácká opravená verze pístů má i jinej průměr pístního čepu (té díry uprostřed), takže se musí měnit píst+kroužky+ojnice(ty tyčky na kterých píst běhá)+ložiska, což stojí asi dvakrát tolik. Pak je ještě další alternativa, koupit náhradní písty se stejným průměrem od jinýho výrobce (teď nevím jestli to dělá kolbenschmidt, borshehung, nebo oba). Obecně po netu lítají ceny od 30 do 60 tisíc, podle stupně poškození, a toho kdo to dělá.

Zdroj skoda home

https://forum.skodahome.cz/topic/144459 ... ra-18-tsi/

Sleduj uživatele p2p, dělá opravy těchto motorů.
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kaja8615 12. 1. 2019 10:40

Na jiném foru jsem dostal ještě tip na regulační ventil. Tak sem ho objednal a zkusím jestli to pomůže. Problém je takřka totožný s tímto.
Kód: Vybrat vše
https://www.youtube.com/watch?v=Lhh4coeLY7I
kaja8615
Kolemjdoucí

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků