od pech. 4. 9. 2018 22:01
Co jinýho čekat....
Niva je niva... ačkoli je to konstrukčně první SUV projede moc, protože je lehká, obratná, má značnou světlou vejšku, nájezdový a přechodový úhly, zkřižitelnost... ¨
Kokodák ukázal světu jak moc napíču jsou haldexovky, které spoří palivo tak, že se připojují sice už po vteřině, ale po dalších třech se zase odpojí a připojí a odpojí a připojí a když ho tam bude takhle tejrat nějakou chvíli, tak se Haldex přehřeje a nepřipojí se už nikdy dokud nevychladne.... Prostě ***** dobrá tak na uklouzanej 50m dlouhej výjezd z garáže....
Nutno podotknout že oba s tím jezdili blbě, v terénu jezdit neuměli, tam se nedá jezdit cuk sem cuk tam, jízda v terénu je o plynulosti, pokud je to možné nezastavovat, nicméně vozidlo s dobrou průchodností je schopno do určité míry překousat i tenhle přístup, nicméně není to dobře... Kdyby jel správným způsobem, tak by se i ten Kokodák nejspíš dostal o dost dál (pokud by moc nekoukal na to že to chvílema poleze po briše).....
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem