Švindl-Gazík vs Gazík TEST

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod T.E.CH 4. 9. 2018 16:56

T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Arnie J 4. 9. 2018 18:03

Moc dlouhé, na co přišli?
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 4. 9. 2018 18:05

Já na to koukal, náhodou pěknej testík. :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 4. 9. 2018 18:09

Kukal som a celkom kokotina...nebavilo ma to.

Svindlgazik sa pise spolu, pozor na to chalani.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 4. 9. 2018 18:11

jsem to proklikal a teda hrozny zvuk toho kodiaku, to bych cekal nekdo v 90 letech
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 4. 9. 2018 18:14

Skákající kokodák v terénu? :D
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod Lukas063 4. 9. 2018 20:15

moc dlouhé
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 4. 9. 2018 20:19

to sou hemzy, elektronický stahování oken, to ty okna stahuje asi nějakej tranzistor :D
zelvotron
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 4. 9. 2018 20:25

Né, tam jsou ještě lampy.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 4. 9. 2018 20:34

A ked pridas, tak sa stahuje okno rychlejsie.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 4. 9. 2018 21:05

Vůbec mě tahle kategorie nezajímá, ale test dobrý.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 4. 9. 2018 22:01

Co jinýho čekat....

Niva je niva... ačkoli je to konstrukčně první SUV projede moc, protože je lehká, obratná, má značnou světlou vejšku, nájezdový a přechodový úhly, zkřižitelnost... ¨

Kokodák ukázal světu jak moc napíču jsou haldexovky, které spoří palivo tak, že se připojují sice už po vteřině, ale po dalších třech se zase odpojí a připojí a odpojí a připojí a když ho tam bude takhle tejrat nějakou chvíli, tak se Haldex přehřeje a nepřipojí se už nikdy dokud nevychladne.... Prostě ***** dobrá tak na uklouzanej 50m dlouhej výjezd z garáže....

Nutno podotknout že oba s tím jezdili blbě, v terénu jezdit neuměli, tam se nedá jezdit cuk sem cuk tam, jízda v terénu je o plynulosti, pokud je to možné nezastavovat, nicméně vozidlo s dobrou průchodností je schopno do určité míry překousat i tenhle přístup, nicméně není to dobře... Kdyby jel správným způsobem, tak by se i ten Kokodák nejspíš dostal o dost dál (pokud by moc nekoukal na to že to chvílema poleze po briše).....
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 4. 9. 2018 22:01

Co jinýho čekat....

Niva je niva... ačkoli je to konstrukčně první SUV projede moc, protože je lehká, obratná, má značnou světlou vejšku, nájezdový a přechodový úhly, zkřižitelnost... ¨

Kokodák ukázal světu jak moc napíču jsou haldexovky, které spoří palivo tak, že se připojují sice už po vteřině, ale po dalších třech se zase odpojí a připojí a odpojí a připojí a když ho tam bude takhle tejrat nějakou chvíli, tak se Haldex přehřeje a nepřipojí se už nikdy dokud nevychladne.... Prostě ***** dobrá tak na uklouzanej 50m dlouhej výjezd z garáže....

Nutno podotknout že oba s tím jezdili blbě, v terénu jezdit neuměli, tam se nedá jezdit cuk sem cuk tam, jízda v terénu je o plynulosti, pokud je to možné nezastavovat, nicméně vozidlo s dobrou průchodností je schopno do určité míry překousat i tenhle přístup, nicméně není to dobře... Kdyby jel správným způsobem, tak by se i ten Kokodák nejspíš dostal o dost dál (pokud by moc nekoukal na to že to chvílema poleze po briše).....
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 4. 9. 2018 22:01

Co jinýho čekat....

Niva je niva... ačkoli je to konstrukčně první SUV projede moc, protože je lehká, obratná, má značnou světlou vejšku, nájezdový a přechodový úhly, zkřižitelnost... ¨

Kokodák ukázal světu jak moc napíču jsou haldexovky, které spoří palivo tak, že se připojují sice už po vteřině, ale po dalších třech se zase odpojí a připojí a odpojí a připojí a když ho tam bude takhle tejrat nějakou chvíli, tak se Haldex přehřeje a nepřipojí se už nikdy dokud nevychladne.... Prostě ***** dobrá tak na uklouzanej 50m dlouhej výjezd z garáže....

Nutno podotknout že oba s tím jezdili blbě, v terénu jezdit neuměli, tam se nedá jezdit cuk sem cuk tam, jízda v terénu je o plynulosti, pokud je to možné nezastavovat, nicméně vozidlo s dobrou průchodností je schopno do určité míry překousat i tenhle přístup, nicméně není to dobře... Kdyby jel správným způsobem, tak by se i ten Kokodák nejspíš dostal o dost dál (pokud by moc nekoukal na to že to chvílema poleze po briše).....
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 4. 9. 2018 22:01

Co jinýho čekat....

Niva je niva... ačkoli je to konstrukčně první SUV projede moc, protože je lehká, obratná, má značnou světlou vejšku, nájezdový a přechodový úhly, zkřižitelnost... ¨

Kokodák ukázal světu jak moc napíču jsou haldexovky, které spoří palivo tak, že se připojují sice už po vteřině, ale po dalších třech se zase odpojí a připojí a odpojí a připojí a když ho tam bude takhle tejrat nějakou chvíli, tak se Haldex přehřeje a nepřipojí se už nikdy dokud nevychladne.... Prostě ***** dobrá tak na uklouzanej 50m dlouhej výjezd z garáže....

Nutno podotknout že oba s tím jezdili blbě, v terénu jezdit neuměli, tam se nedá jezdit cuk sem cuk tam, jízda v terénu je o plynulosti, pokud je to možné nezastavovat, nicméně vozidlo s dobrou průchodností je schopno do určité míry překousat i tenhle přístup, nicméně není to dobře... Kdyby jel správným způsobem, tak by se i ten Kokodák nejspíš dostal o dost dál (pokud by moc nekoukal na to že to chvílema poleze po briše).....
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků