Hydropneumatické odpružení - proč už není?

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Neurotic 7. 8. 2018 13:26

Náklady na vývoj hydrauliky jsou přesně 0Kč, protože už je asi 20 let vyvinutá a stačí ji vyrobit a namontovat. Jenže vývojáři potřebují taky něco žrát a tak se to zrušilo a nahradilo nově vyvinutými tlumiči. Navíc to nebylo dostatečně "sportovní" sice to projede zatáčku rychleji jak supersport, ale když se sportovnost posuzuje podle toho na kolik dílů vám auto přerazí na nerovnosti páteř... :D
Neurotic
Štamgast

Odeslat příspěvekod Pierr3 7. 8. 2018 13:33

To bude vono.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 7. 8. 2018 14:25

tombas píše:
Nekenieh píše:...a občas tomu zcela selhaly strojní brzdy.

O tom jsem nikdy neslyšel, že by k tomu v reálu došlo. V systému byla zásobníková koule, která držela tlak v systému, kdyby třeba odešlo čerpadlo. Navíc celý systém byl dvouokruhový, takže buď přední nebo zadní brzdy by brzdily. V případě poklesu tlaku se okamžitě na palubce rozsvítila stopka a to ještě ve chvíli, kdy bylo v systému dost tlaku pro bezpečné zabrzdění.

Jestli tam byla kontrolka, tak se nemohlo nic stát.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 8. 2018 14:28

Konečně zajímavý a poučný vlákno. ;-)
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 7. 8. 2018 15:04

jo to je vlastne pravda, ze to nebrzdilo, kdyz nebyl nastartovanej motor, ta idea byla sice, ze ten tlak se pouzije k brzdeni, ale realne clovek zmackl brzdu a auto spadlo k zemi a to bylo tak vse
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 7. 8. 2018 15:29

:D
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 8. 2018 15:50

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 7. 8. 2018 19:39

Jo, před nastartováním jo. Bez tlaku nebylo nic, ani brzdy, ani posilovač, ani jízdní výška podvozku. Proto byla taky ručka na přední kola, aby byl její účinek větší, kdyby se to chtělo rozjet třeba z kopečka při parkování. Takže parkovat zásadně kolmo nebo šikmo k chodníku s natočenými koly opřenými o obrubník.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 8. 2018 19:44

To je dost napíču.....
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 7. 8. 2018 19:49

AVIA to taky dala.
polda
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 7. 8. 2018 19:51

lu.kas píše:
brasci píše:Aký je presne rozdiel medzi tým, čo mal citrón a tým "vzduchom" čo sa teraz dáva do drahších áut?

Místo flamů s goesovo provokacema by mě víc zajímalo tohle ;) Ví někdo?


Jedna se o to ze jeden system pruzi vzduchem a druhy kapalinou. Zakladni myslenka systemu je podobna nicmene kazdy pouziva jine medium ktere ma sve vyhody a nevyhody
anonymni

Odeslat příspěvekod tombas 7. 8. 2018 19:59

tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 8. 2018 20:11

Zajímavé.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod Pierr3 7. 8. 2018 21:51

Zajímavé řešení, co skončilo na smetišti dějin.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků