Škodí dlouhá jízda na tempomat?

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod motorol 11. 10. 2017 16:03

Na H foru je dost lidi,kterym to dela taky. Stejne houpani je po tom co clovek prida a pak se chce vratit na puvodni rychlost napr. Po predjeti
motorol
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 11. 10. 2017 16:04

Jakej model motor?
anonym

Odeslat příspěvekod MirecBA 11. 10. 2017 16:09

motorol píše:Na H foru je dost lidi,kterym to dela taky. Stejne houpani je po tom co clovek prida a pak se chce vratit na puvodni rychlost napr. Po predjeti

Podobne pracoval tempomat u MII s 1.6
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 10. 2017 16:28

Nekenieh píše:
tombas píše:Trochu jiné je "zajíždění" motoru v továrně, kde se vlastně jen kontrolují parametry a nějakou dobu to běží na stolici a něco jiného provoz při běžném zatížení. V zásadě žádné extra zajíždění není nutné, stačí studený motor nevytáčet k omezovači.


A vy tady furt řešíte jakej benzín nebo naftu, na jaký pumpě, jaký aditiva kde co... a přitom to ve fabrice zabíhají normálně na stolici a jak to jede.

:D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 11. 10. 2017 16:57

Ale ten smrad.. :-(
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 11. 10. 2017 17:04

:D :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod motorol 11. 10. 2017 17:28

Ono ja to srovnavam s meganem II 1,6 kde to nehoupalo a pri navratu to zrychlovalo co to slo. Houpe to u i30 II , ale stejne to pred lety houpalo u santa fe a houpe to i u jinych hyundai. No a navrat na rychlost je dost letargicky.
motorol
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 11. 10. 2017 17:30

Má to ještě své korejské mouchy 8-)
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 11. 10. 2017 17:30

Který Fečko? Nevím, mě to teda u TG nehoupe, že by u socka aut měli jiný inštrukce než u prémie se mi nezdá
anonym

Odeslat příspěvekod MELLO 11. 10. 2017 17:43

Pierr3 píše:Pak jsou tady tací, kteří své vědomosti a znalosti podpírají články z iDnesu.

Ty sou nejlepší.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 11. 10. 2017 17:55

motorol píše:Ono ja to srovnavam s meganem II 1,6 kde to nehoupalo a pri navratu to zrychlovalo co to slo. Houpe to u i30 II , ale stejne to pred lety houpalo u santa fe a houpe to i u jinych hyundai. No a navrat na rychlost je dost letargicky.

Na mna prilis dlho zrovnaval rychlost, ak to i30 trva dlhsie, tak to uz je co povedat
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod T.E.CH 11. 10. 2017 18:23

Tak prvních 5000 je v motoru větší tření, než si to sedne, to je snad jasné a pevně dané. U některých motorů si to sedne i za delší dobu.Zaleží na přesnosti výroby, použitých materiálech.

Jinak zajiždět , pokud jedeš podle předpisů a k auto se chováš tak jak máš už dneska opravdu nemusíš. Motor si ale sedá, takže vytáčet to, jezdit s přívěsem,jezdit na plný plyn prvních 1500 km určitě nedoporučuji.Nakonec co je v návodu k obsluze, prostě platí.

-- 11. 10. 2017 19:26 --

motorol píše:Korejskej tempomt zere vic nez renaulti,protoze neni schopen drzet rychlost. Clovek jede do kopce a zapne tempomat,ono to zpomali aby to pak zrychlilo nad a zase zpomalilo... Proste na kokot. Zlatej renault


Je pravda, že Hyundai I30 II tempomat houpe. Bratránek to má a opravdu to lehounce zrychluje a pak zpomaluje, stále dokola.Nemají to doladěné.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod anonym 11. 10. 2017 18:28

Mám i30 poFL v rodinep, musím odzkoušet jestli nekecáte :-P
anonym

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 10. 2017 18:29

a není to jedno?
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 11. 10. 2017 18:31

Kdyby bylo všechno jedno, o čem bys tu pak plkal?
anonym

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků