Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
motorol píše:Na H foru je dost lidi,kterym to dela taky. Stejne houpani je po tom co clovek prida a pak se chce vratit na puvodni rychlost napr. Po predjeti
Nekenieh píše:tombas píše:Trochu jiné je "zajíždění" motoru v továrně, kde se vlastně jen kontrolují parametry a nějakou dobu to běží na stolici a něco jiného provoz při běžném zatížení. V zásadě žádné extra zajíždění není nutné, stačí studený motor nevytáčet k omezovači.
A vy tady furt řešíte jakej benzín nebo naftu, na jaký pumpě, jaký aditiva kde co... a přitom to ve fabrice zabíhají normálně na stolici a jak to jede.
Pierr3 píše:Pak jsou tady tací, kteří své vědomosti a znalosti podpírají články z iDnesu.
motorol píše:Ono ja to srovnavam s meganem II 1,6 kde to nehoupalo a pri navratu to zrychlovalo co to slo. Houpe to u i30 II , ale stejne to pred lety houpalo u santa fe a houpe to i u jinych hyundai. No a navrat na rychlost je dost letargicky.
motorol píše:Korejskej tempomt zere vic nez renaulti,protoze neni schopen drzet rychlost. Clovek jede do kopce a zapne tempomat,ono to zpomali aby to pak zrychlilo nad a zase zpomalilo... Proste na kokot. Zlatej renault
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků