Úprava řazení-otáček DSG 6 (DQ250-"mokrá") dunění

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod T.E.CH 1. 5. 2017 10:27

Máte někdo přímou osobní zkušenost s úpravou řazení této převodovky.Bohužel ač jinak jsem s DSG hodně moc spokojený a funguje skvěle, tak prostě při jizdě po městě to prostě řadí moc brzo nahoru a drží to motor na hranici 1100-1200 otáček.Motor mám TDI CR 125kW.Díky za za odpovědi, případně kde jste ladily.

Vím že to dělá jak motorpower, tak tdifun, ale opravdu by mne zajímalo jak je s tím někdo kdo to má je spokojený.

PS: Rady jezdi na režim S nepište, tam je zase obracený problém. :-D
Naposledy upravil T.E.CH dne 1. 5. 2017 13:21, celkově upraveno 3
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 1. 5. 2017 10:56

Jezdi na S, to nemůže točit tak moc, ne? :D
anonym

Odeslat příspěvekod T.E.CH 1. 5. 2017 11:41

Tam je problém, že než to přeřadí vejš, tak se to vytáčí klidně na 3000 ot.
Řešení je jedině ručně...ale to jsem si nemusel kupovat DSG.
Tak snad někdo napiše dojmy a zkušenosti.
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 1. 5. 2017 11:48

A cemu vadi ze to bublav nizkych otackach? Aspon to malo zere, ne?
Twingo II, 43 kW, zatim maka za Fordika
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Mondeo 1.8i combi - RIP
JardaB
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 1. 5. 2017 11:54

Duní to a je to nepřijemné.Zatím jsem to vyřešil rádiem.:-)
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 1. 5. 2017 11:55

Rozdiel v spotrebe bude nula nic ak to posunies o 300-400 otacok vyssie. Ale vibracie a dunenie budu niekde inde.

Nedavno ma viezol svagor v 320d automat, ked sme isli po priehrade pomaly asi 30-40 tak to tocilo nieco cez 1000 otacok. To auto cele tak rezonovalo, ze mi to moj zaludok neustal a po zastaveni bola sablicka :(
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 1. 5. 2017 11:58

A znaš někoho kdo si to upravil a kde?
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 1. 5. 2017 12:00

Zial nie. Mna to sralo uz na Pole a sere ma to aj tu. Ani nie kvoli vibraciam ale nevidim dovod na tak nizke otacky, potom si to obcas zbytocne podradi atd.

Kedysi som sa na to naivne opytal priamo v servise. Samozrejme na mna cumeli ako keby som doletel z marsu.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 1. 5. 2017 12:01

Klasika.To zvýšení otáček by neměl být problém, nechci nic jiného.
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 1. 5. 2017 12:02

Tohle dělal i HDM v A3 s benzínem, ale tam to tolik nevadilo, teda krom toho, že to tam dole vůbec nejelo.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 1. 5. 2017 12:09

U TDI není problém....to jede (za mne) velice slušně, sešlápneš podřadí a frčíš, DSG je cajk.Problém je když se to šolíchá ve městě, tak to prostě přeřadí až na 5 nebo 6 a drží to 1200 možná jen 1100 otáček.Za studena je to pro mne hrůza,duní to až hanba za tepla je to skoro cajk, ale pro mne a já sem na to citlivej to prostě není.Nesnesu podtočenej motor ani u manuálu.
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 1. 5. 2017 12:11

Ja som si s tym docasne poradil tak, ze pridam :D
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Plechus 1. 5. 2017 12:11

Na skodahome jsem na to cetl nekolik dobrych referenci, pry je to pak jine auto- tak tam koukni. Ja mam manual, ale mit DSG, necham to udelat taky.
Plechus
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 1. 5. 2017 12:39

Ještě APR to dělá
anonym

Odeslat příspěvekod one-z 1. 5. 2017 12:44

brasci píše:Nedavno ma viezol svagor v 320d automat, ked sme isli po priehrade pomaly asi 30-40 tak to tocilo nieco cez 1000 otacok. To auto cele tak rezonovalo, ze mi to moj zaludok neustal a po zastaveni bola sablicka :(

:D Stará 120d to samý, cca 1100 vibrace jak prase a pak v násobkách opět citelné. Mně by vyhovoval asi ten režim sport, taky to vytáčím až ke 3000 i při mírné akceleraci, aby se chytnul další kvalt. Ale spotřebově je to znát hodně, u obou aut mi trojka žere cca 2x víc jak čtyřka, ale jestli něco uspoří ještě víc podtočená pětka netuším.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků