od pech. 26. 2. 2017 15:29
do kufru normální auta oleják se vzdučníkem aspoň 25l normálně dáš, do malýho, do kombíka dáš i s 50l vzdušníkem, pokud s tím chceš profukovat kabely vzduchem do silbný roury, bude ale i ten nejspíš jen tak tak... Jde totiž o to, že když má komresor malej vzdušník, tak má sice tlak, ale jakmipe pustíš vzduch do zařízení, tak tlak v tom malém vzdušníku rychle poklesne a ten kompresor ho není schopen doplnit tak rychle aby to nebyl problém, protože by musel být monstrózní objem válců kompresoru. Dvouválec s 50l vzdušníkem beru jako slušné minimum pro kutila, a běžné občasné použití... Malé jednoválce jsou dobré v tom, že ho strčíš do zásuvky, nacháš nabouchat vzdušník pak ho vezmeš za ucho a obejdeš s ním auto na dofoukání kol aniž by ses otravoval s kabelem nebo dlouhou hadicí, tím jeho výhody končí.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem