Kompresor aircraft airboy 261e

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod basty 24. 2. 2017 22:41

Zdravím, našla by se dobrá duše která má nebo ví o někom kdo by mohl mít kompresor aircraft airboy 261e a mohl mi poslat stitek motoru? Děkuji
basty
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod basty 26. 2. 2017 08:01

http://www.elespo.cz/5284-profi-bezolej ... BCde_zbozi

Pripadne i stitek tohoto kompresu, kdyby nekdo mel.

díky
basty
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 26. 2. 2017 11:36

Zdar.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 26. 2. 2017 12:08

No nemam tento, mam Schepach 53 dc ... proc se nezeptas vyrobce, obchodnika?
btw k cemu je takovy kompresor za tu cenu s takovymi slabymi parametry a temer bez vzdusniku dobry?
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 26. 2. 2017 12:10

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod basty 26. 2. 2017 12:54

Nepretrzity chod, prenositelnost, protahovani kabelu do trubek...

vyrobce mi neodpovida
basty
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pech. 26. 2. 2017 14:04

Pokud výrobce neodpovídá a není ochota, tak bych si to koupil prostě jinde... Jde z toho totiž poměrně snadno dovodit, jak se bude chovat při případné reklamaci.

Jinak jako píše mfilip: bezolejový nebrat, bude v ***** jen co řekneš švec, bez vzdušníku nebrat, na co to konkrétně chceš?
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod basty 26. 2. 2017 15:00

I tenhle bezolejovy bude v haji? Trubky o prumeru 7/4 a 10/6 a do nich kabel 2-3mm kabel a vzduch ho povede...
Musi byt mobilni do normalniho auta. viz ty zminene, jsou max. rozmery.
basty
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pech. 26. 2. 2017 15:29

do kufru normální auta oleják se vzdučníkem aspoň 25l normálně dáš, do malýho, do kombíka dáš i s 50l vzdušníkem, pokud s tím chceš profukovat kabely vzduchem do silbný roury, bude ale i ten nejspíš jen tak tak... Jde totiž o to, že když má komresor malej vzdušník, tak má sice tlak, ale jakmipe pustíš vzduch do zařízení, tak tlak v tom malém vzdušníku rychle poklesne a ten kompresor ho není schopen doplnit tak rychle aby to nebyl problém, protože by musel být monstrózní objem válců kompresoru. Dvouválec s 50l vzdušníkem beru jako slušné minimum pro kutila, a běžné občasné použití... Malé jednoválce jsou dobré v tom, že ho strčíš do zásuvky, nacháš nabouchat vzdušník pak ho vezmeš za ucho a obejdeš s ním auto na dofoukání kol aniž by ses otravoval s kabelem nebo dlouhou hadicí, tím jeho výhody končí.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 26. 2. 2017 15:40

Podobně jsem to chtěl napsat. Musíš vědět jestli chceš tlak nebo průtok nebo obojí najednou. A taky jak dlouho ten stav potřebuješ udržet. Ale snad víš co děláš/čím se živíš a máš tudíž vyzkoušeno jaké zařízení splní tvé požadavky.
Nekenieh
Štamgast


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků