Rekord bola 44kW verzia co dosiahla 470 tisic - za 6 rokov.
Chlapi jazdili na fusky do Nemecka.
No je mozne ze jazdili po dialnici 100
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
halleck píše:pech. píše:
Nicméně někrteré motory trvale vysoké zatížení snášejí, jiné ne. HTP to třeba zabije velmi rychle, jiné motory to na životnosti nijak neomezuje.
Preco by to u HTP nejak extra vadilo?
Pokial sa teda casto meni olej a ma to
celkovo dobru udrzbu...
Na typicky podpalene ventily je asi 10 teorii
a ziadna to uplne dokonale nevysvetluje.
halleck píše:Rekord bola 44kW verzia co dosiahla 470 tisic - za 6 rokov.
Chlapi jazdili na fusky do Nemecka.
No je mozne ze jazdili po dialnici 100
tycoon píše:
Protože HTP nemá narozdíl od všech ostatních koncernových motorů chladič oleje.
Většinou za to může rozpadlý katalyzátor, který ochromí správnou funkci ventilového mechanismu.
pech. píše:Krátké jízdy htp tolik nevadí, naopak je to jediný režim, kdy je poloha katu spíš výhodou.
Ten motor má poddimenzovanou olejovou náplň, a konstrukční řešení, jež kladou na olej nároky takové, že plně neobstojí ani ten nejlepší, protože teploty co v tom motoru panují jsou podobné velmi zatěžovaným vzduchem chlazeným motorům, a ty mají s nároky na olej taky trochu problém. Nicméně tam se řeší aspoň to, že když už olej musí zároveň chladit, má přiměřenou velikost náplně, přiměřený interval výměny a téměř bezvýhradně i olejový chladič, aby nebyl vystaven té teplotě neustále, ale jen nezbytnouu dobu. Ono kdyby na to HTP dali alespoň hliníkovou pořádně žebrovanou vanu, nemuselo by to být až tak hrozné... Jenže vana je obyčejná plechová a vedle bloku přímotop v podobě katalyzátoru.
one-z píše:... není dělaný na pravidelné několikahodinové zátěže ve vysokých otáčkách, resp. je ale životnost jde dolů. ...
pech. píše:Ten motor má poddimenzovanou olejovou náplň, a konstrukční řešení, jež kladou na olej nároky....
speleo píše:+1, známé neduhy HTP.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků