T-Mobile Chytré auto

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Pierr3 3. 12. 2016 22:00

P800 píše:Zřejmě jsem se skutečně dostal mezi několik idiotů.

Tak to ti vůbec nezávidím :D
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod salam01 3. 12. 2016 22:02

salam01 píše:
P800 píše:Kam člověk přijde, narazí na blba.
Proto nikam nechodím.

Pierr3 píše:Mechanik psychotronik :D
P800 píše:Děkuji za věcný příspěvek a můžeme pokračovat s lidmi s větší inteligencí.
Μηχανικός ψυχήτρονικός.
Kdybych navíc nebyl takový blb, nemusel jsem při čtení Ἡ Καινὴ Διαθήκη přeskakovat aramejské pasáže, takhle jsem zůstal úplně blbý a pak už to šlo z kopce.

P800 píše:Zřejmě jsem se skutečně dostal mezi několik idiotů.
Zkus někdy vyjít z domu ven.
Kdo se bojí, sere v síni.
salam01
Obecní blb
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 4. 12. 2016 08:39

jaj, zase mi vypadla slina z huby
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 4. 12. 2016 11:07

Vectra C DTi :D
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 4. 12. 2016 11:09

P800 píše:Web produktu:
Kód: Vybrat vše
https://www.t-mobile.cz/chytre-auto

A moje malá laická recenze zařízení Chytré auto:

Zapůjčeno prodejně T-Mobile proti částce 2.599 Kč. Testovány dvě vozidla starších ročníků pro které by zařízení bylo ideální. Obě vozidla jsou dle webu T-Mobile se zařízením kompatibilní.

Ford Mondeo TDCi / r.v. 2002
- párování se nepodařilo ani po několika pokusech a hodinách. Zařízení se nepodařilo vyhledat.
- při testovací jízdě a pokusu o párování se během cca 10km dostal motor třikrát do nouzového režimu. Po vyjmutí adaptéru Chytré auto z OBD zásuvky vše v pořádku.

Opel Vecra C DTi / r.v. 2002
- párování se nepodařilo ani po několika pokusech a hodinách. Zařízení se nepodařilo vyhledat.
- po nastartování a cca 30 sekundách se rozsvítily všechny kontrolky a motor zdechl. Cyklicky se opakovalo donekonečna i při jízdě. Po vyjmutí adaptéru Chytré auto z OBD zásuvky vše v pořádku.

Pro vyloučení závady na konkrétním kusu modulu jsem požádal o zapůjčení jiného. Situace je naprosto stejná.

Resumé mého servisního technika – autotronika* s patnáctiletou praxí, který při testování asistoval: modul Chytré auto je nevyzpytatelné a tedy nebezpečné zařízení. Nastane-li problém ve chvíli např. předjíždění, riziko je značné.

Tímto otevírám diskusi pro výměnu názorů ostatních vlastníků a uživatelů modulu Chytré auto od T-Mobile.

*Pozn. pro neznalé, příp. nevzdělané: Autotronik je středoškolsky vzdělaný odborník se všeobecným i odborným vzděláním. Po absolvování nástupní praxe je připraven k výkonu náročných dělnických činností v oblasti údržby, diagnostiky a oprav motorových vozidel. Může zastávat funkce technicko – hospodářských pracovníků, přijímacího technika, vedoucího autoservisu, vedoucího opraven, apod., také se může uplatnit v samostatném podnikání v oblasti autoopravárenství.


Problém může být v tom, že ty dvě auta nemusí mít protokol EOBD. Pro diesely byl protokol EOBD povinný až od roku 2003.
Díval jsem se na stránky T-mobilu a jeho ověřování kompatibility je úplně mimo mísu, v podstatě rozlišuje auta jen podle roku výroby a vůbec nereflektuje realitu. Kupříkladu Škodu Fabii r.v. 1999 označuje za nekompatibilní, ačkoliv ve skutečnosti všechny všechny Fabie s benzínovým motorem mají EOBD už od roku 1999.
V každém případě se ukazuje, že T-mobile autům nerozumí a když k tomu připočteme vysokou cenu, tak to může koupit jen blázen.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod Pierr3 4. 12. 2016 11:27

Jj, koupit si takovejhle vergl a čekat, že to bude fungovat, to může jen jednodušší jedinec.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 4. 12. 2016 11:35

Myslim, ze automobilky vyslovne zakazujou mit za jizdy cokoli pripojene na EOBD, prave z duvodu mozneho naruseni ruznych systemu. Treba Skodovka to resi specialni gate na sbernici, ktera umoznuje jen velmi omezenou komunikaci externich zarizeni. Takze nechapu, jak to ma TM osetrene, aby ho pak pravnici neodrbali...
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 4. 12. 2016 11:43

Zodpovědnost je na řidiči, ne? On si tam něco strčí na vlastní riziko.
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 4. 12. 2016 11:48

Jsem si ten web otevřel a nechapu wtf.
Naposledy upravil evlo dne 4. 12. 2016 13:33, celkově upraveno 1
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 4. 12. 2016 12:22

A vůbec, k čemu je tahle hovadina dobrá? :hm
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 4. 12. 2016 12:25

Aby se debilové měli nad čím vztekat.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 4. 12. 2016 17:50

Pierr3 píše:Jj, koupit si takovejhle vergl a čekat, že to bude fungovat, to může jen jednodušší jedinec.

P800?
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 4. 12. 2016 18:10

To kouzelné zařízení prostě předběhlo dobu.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 4. 12. 2016 18:36

Jelass píše:
Pierr3 píše:Jj, koupit si takovejhle vergl a čekat, že to bude fungovat, to může jen jednodušší jedinec.

P800?

:potichu
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 4. 12. 2016 18:52

Nissan350Z píše:A vůbec, k čemu je tahle hovadina dobrá? :hm

Profit
anonym

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků