Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
tombas píše:
A mimochodem, hustý olej je možná dobrý pro napínák řetězu, ale rozhodně není dobrý pro turbo, které se za studena nedokáže hustým olejem dobře promazat a končí to přidřením.
pech. píše:chladí se obal ložiskovky, já ty vodníky vyráběl ještě nedávno, než jsem přešel jinam, když to skápneš hned, tepelná kapacita je pořád dost malá na to, aby se karbonování zcela odbouralo, protože ten hitz z uložení hřídele se nedostane tak rychle na obal, protože voda sice ještě něco pojme, ale vliv na chlazení ložiskovky má i olej, a ten v tu chvíli svoji část tepla odebírat přestaen a zkarbonuje za tu chvíli než teplo odebere obal (pomaleji) sice méně, přesto ne zcela zanedbatelně, je to lepší, ale není to úplně samospásné, byť běžná provozní teplota ložiskovky oproti klasické klesla z nějakých běžně 150°C na cca 90°C.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků