1.2TSI - volnoběžné otáčky

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 21. 6. 2016 21:00

Opravdu nevidím důvod zpovídat se nějakému anonymnímu individuu, co se tu objeví prvně a neobtěžuje se ani náznakem argumentace.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 21. 6. 2016 21:02

Jsem rád, že o tobě nemám jasno sám :-)
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod tombas 21. 6. 2016 21:03

Áca je úplně v pohodě, samozřejmě přiměřeně věku, ale prozatím naprosto spolehlivé auto.
Teď jsem tam dal Shell Helix Ultra 5W-30, předtím tam byl Mobil, Total a taky všechno v pohodě. Výměna každý rok, cca 12 tis. km.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 21. 6. 2016 21:04

A ani jeden z vás se neobtěžoval zpochybnit ani řádek toho, co jsem tu dnes napsal. Jen osobní poznámky jednoho hňupa a individua, co tu vidím prvně a těžce zavání mulťákem.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 21. 6. 2016 21:04

tak hlavně ať vydrží, protože do accenta bych se plnou sysntetiku bál nalejt, moc řídká ...
anonymni

Odeslat příspěvekod Vagi 21. 6. 2016 21:06

A jak se pozná plná syntetika? Podle čísla viskozity? Nebo?
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 21. 6. 2016 21:08

Proč se tak ptáš, když jsi odborník na oleje, který nemusí na nic odpovídat a ničím argumentovat? To přece musíš vědět.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 21. 6. 2016 21:09

Zameť si s argumentací před vlastním prahem...
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 21. 6. 2016 21:10

Vagi píše:A jak se pozná plná syntetika? Podle čísla viskozity? Nebo?

jak? No třeba podle názvu oleje ... NEBO? :oboze
anonymni

Odeslat příspěvekod Vagi 21. 6. 2016 21:13

Já nevím, já spíš koukám na specifikace a TL.
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 21. 6. 2016 21:15

Vagi píše:Zameť si s argumentací před vlastním prahem...

Já jsem tu dnes slušně a věcně napsal, co a proč tvrdím a proč to tvrdí i jiní. Ty ses vzmohl pouze na uhýbání a osobní útoky typické pro lidi, kteří vědí, že v ruce nic nemají. Ani řádek seriózní reakce. Chápu, už delší dobu máš se mnou osobní problém, ale je dost smutné, že to ventiluješ takhle.

Smutné pro tebe, ne pro mě ;-)
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 21. 6. 2016 21:17

Vagi píše:Já nevím, já spíš koukám na specifikace a TL.

to děláš moc dobře
anonymni

Odeslat příspěvekod Vagi 21. 6. 2016 21:24

AŠ: Člověk, který mi do dnešního dne nebyl schopen vysvětlit, proč nepatří olej Mogul (splňující specifikace daného motoru) do přímovstřikového motoru mi tady něco bude mluvit o argumentaci. Cca 4 měsíce čekám na odpověď :-) Osobní problém s tebou opravdu nemám, jen jsem rád, že vím, co jsi zač.
Třeba se někdy sejdeme na kachli...třeba možná a doufám, že to bude v pohodové rovině :-)
Ajif: ano, motor je spokojený.
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 21. 6. 2016 21:27

Asi takhle k tomu, kdo tu argumentoval a kdo ne:
Aštar_Šeran píše:... Příliš řídký (ať už LL nebo degradovaný) olej u řetězového 1,2 TSI znamená nedostatečné vypnutí špatně zkonstruovaného napínáku rozvodového řetězu zejména při polostudených startech, což je jedním z faktorů ovlivňujících vytahání řetězu a přeskočí dříve než s hustším olejem, který má při polostudeném startu vyšší hustotu. Obecně proto opravdu mnohem častěji přeskakují firemní auta provozovaná na LL interval. To je prostě fakt, který ty ani mykózka nezměníte.

Vagi píše:Safra, tebe je tady škoda...měl si jít dělat poradce do škodovky :D
Co si predstavujete pod pojmom řídký olej, vojín Kefalín? :D


A ano, levný mogul nepovažuji za dostatečně kvalitní olej, aby měl ke konci životnosti dělal dobře napínáku tím, co jsem tu dnes taky popsal.
Naposledy upravil Aštar_Šeran dne 21. 6. 2016 21:51, celkově upraveno 2
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 21. 6. 2016 21:28

ajif píše:tak hlavně ať vydrží, protože do accenta bych se plnou sysntetiku bál nalejt, moc řídká ...

Výrobcem předepsaný je dokonce 5W-20 nebo 5W-30, lehkoběžný, takže bez problémů. Nikdy tam nebylo nic jiného než "plná" syntetika. Ten motor zase není tak starý, aby jezdil na minerál, jako Š105 :).

-- 21. 6. 2016 22:30 --

A mimochodem, hustý olej je možná dobrý pro napínák řetězu, ale rozhodně není dobrý pro turbo, které se za studena nedokáže hustým olejem dobře promazat a končí to přidřením.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků