1.2TSI - volnoběžné otáčky

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod martinchylek 18. 6. 2016 09:04

Ahoj,

je normální, když mi motor po studeném startu drží cca minutu vyšší otáčky? cca 1100-1200? Motor je o dost hlučnější, pak v něm něco cvakne a volnoběžné otáčky spadnou zase na normálních cca 800.

Dříve to auto nedělalo, začalo s tím až teď, proto se ptám.

Díky
Auto: Škoda Rapid SB 1.2TSI (77kW) (2014), Škoda Fabia I 1.2HTP (47kW) (2005)
Moto: Suzuki V-Strom 650 (2007)
MMania: Honor 10 Lite
Živě (PC): Acer V15 Nitro Black Edition
martinchylek
Nováček

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 18. 6. 2016 09:07

Ano, je to v pořádku, 1,2 TSI to dělá jen při studeném startu při vyšší venkovní teplotě, v zimě ne.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skarjuu 18. 6. 2016 09:38

Dělá mi to taky a taky to dřív nedělalo. V servisu mi ukázali nějakej cár papíru od škodovky, kde je tohle chování popsaný.
RS za kapesný od mámy vol.2
21,06 příspěvků za rok.
Skarjuu
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod martinchylek 18. 6. 2016 09:53

Díky díky :)

Skarjuu: bylo v tom papíru to chování teda popsaný jako normální?
Auto: Škoda Rapid SB 1.2TSI (77kW) (2014), Škoda Fabia I 1.2HTP (47kW) (2005)
Moto: Suzuki V-Strom 650 (2007)
MMania: Honor 10 Lite
Živě (PC): Acer V15 Nitro Black Edition
martinchylek
Nováček

Odeslat příspěvekod Leki. 18. 6. 2016 10:22

Mně to dělá takto od počátku (2011)...
Leki.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod copper 18. 6. 2016 12:41

Je to normalni a cilene chovani vsech motoru ktere tohle delaji.
Rychlejsi zahrati katu, lepsi emise.
~ Carpe diem ~
copper
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 18. 6. 2016 14:42

To dělá hodně aut ze v létě při studeném startu drží volnoběh nad 1000ot ale v mrazu ne svině,ale arnie tuším psal že skyactiv i v zimě
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 18. 6. 2016 16:16

Podle me je to kvuli napinaku retezu, aby byl po startu vyssi tlak oleje a napinak se napnul ihned. Pred touhle modifikaci po startu chvili chrastil a jeste pred tim preskakoval
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 18. 6. 2016 16:17

Dělá to i Renault a ten stim nemá problém
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 18. 6. 2016 16:45

Jean ViC píše:To dělá hodně aut ze v létě při studeném startu drží volnoběh nad 1000ot ale v mrazu ne svině,ale arnie tuším psal že skyactiv i v zimě

SSS v mrazu taky, Toyoty taky, je to kvuli emisím jak psal Cooper
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 18. 6. 2016 18:31

Uvidím jak nove clio ale to staré tce v mrazech nedrželo nad 1000ot v mrazech
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 18. 6. 2016 18:57

stary japonec kludne 2000-2500rpm v mraze po nastartovani
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 18. 6. 2016 19:27

To je jako dacia 1300 po vytažení sytiče :)
Tohle historickým vozidlům docela zavidim
I když moderní auta to dohánějí úpravou směsi
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 18. 6. 2016 22:52

Kokotné je to celé
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 6. 2016 11:00

martinchylek píše:Ahoj,

je normální, když mi motor po studeném startu drží cca minutu vyšší otáčky? cca 1100-1200? Motor je o dost hlučnější, pak v něm něco cvakne a volnoběžné otáčky spadnou zase na normálních cca 800.

Dříve to auto nedělalo, začalo s tím až teď, proto se ptám.

Díky

je to pokažený, vyměň to za 1.0 TSI :D
anonymni

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků