Autobaterie - jakou znacku?

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Lukas063 16. 3. 2018 21:14

dneska už asi nic, všechno to jde pomalu ale jistě do sraček :-)
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 3. 2018 21:16

Možná by se do toho měl vložit Babiš
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 18. 3. 2018 14:55

Je to židobolševické spiknutí a kampáááň :pozor
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .Jelen. 18. 3. 2018 15:06

Já mám v autě brazilskou Moura, která tam byla, když jsem to koupil a ta točí jak zběsilá. :D I přes horší zimní starty (asi lambda) a krátký trasy po městě ani jednou nezklamala. Přitom to asi je nějaká stará ludra, když ji prodávající nechal v autě a Moura v Evropě asi už dlouho neprodává.
.Jelen.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kevil 18. 3. 2018 15:57

Myslím, že skoro každá kvalitní autobaterie je v pohodě. Při pravidelných kontrolách doporučuji nechat očistit kontakty a měřením si zkontrolovat, že se baterie v autě vždy nabíjí na 100% (po jízdě 12,8 V).
Kevil
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aliasno 21. 3. 2018 14:08

pech. píše:Trvale na udržovákách mám i traktory, protože se s nima jezdí občas a start v zimě je náročnější

zajímá mě traktor. Prosím bližší info. baterii necháš v traktoru a přes zimu nebo když delší prostoje na té udržovací nabíječce? nevadí chlad i minus? Baterie se může nabíjet podchlazená? Nějak se mi nedaří ji přimět k životu, když je zima kolem nuly traktor nenastartuje. Baterie rok a půl stála bez práce, asi resuscitace marná, žejo?
aliasno
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod KOSŤA KOSTIČ 25. 3. 2018 14:48

Udržovací nabíječka je v pohodě i při velkých mrazech a může být trvale připojená. Nejlepší je pochopitelně baterku připojit na udržovačku ještě před mrazy, jinak hrozí, že může nastat situace, kdy u dna je hustší elektrolyt, než nahoře. Resuscitace olověný startovací baterie se zaplavenými elektrodami probíhá při teplotě 25°C a nejlíp tepavým proudem v rytmu 0,5-3Hz s proudovým impulzem 0,05-0,2C až do okamžiku dosažení svorkovýho napětí 16,2-16,8V. Záleží ale na aktuálním stavu baterky a dosavadní údržbě - hlídání hladiny a hustoty elektrolytu, čím bylo dolíváno, jak bylo dobíjeno a jak nabíjeno. Pokud sulfatace pokročila a došlo i k deformaci desek elektrod, pak je na cokoli pozdě a jediný smysl už má výkup/sběrný dvůr... Ale za pokus s adekvátní nabíječkou to stojí vždycky.
Jsem gastrosexuál, takže mi každá může akorát tak uvařit...
Je lepší mrtvej frajer, než živej sráč?
KOSŤA KOSTIČ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 25. 3. 2018 16:49

glider píše:6 rokov a 2mesiace...prvy raz som nenastartoval.

Varta Silver Dynamic.

Tak zda sa, ze ju vybil BT adapter v OBD bo odvtedy drzi.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aliasno 25. 3. 2018 21:51

ad KOSŤA KOSTIČ) moc dík za instruktážní reakci, na 25°C čekat nemohu, kupuju novou. Akuma Truck-Tor Heavy Duty 12V, původně 120A v Zetoru 7745 , ale soused radí 140A, tak nevím, zda nekoupit rovnou 180A. co myslíš?
aliasno
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod KOSŤA KOSTIČ 26. 3. 2018 09:15

Když se ti tam vejde, není problém. Dobíjení si s ní poradí, rezerva v kapacitě se hodí...
Jsem gastrosexuál, takže mi každá může akorát tak uvařit...
Je lepší mrtvej frajer, než živej sráč?
KOSŤA KOSTIČ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aliasno 26. 3. 2018 10:07

nevejde. jak si člověk ověří jestli jim to tam nestojí roky v těch skladech?
aliasno
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod GSbat 26. 3. 2018 13:29

Lacomme píše:S jakou znackou autobaterii mate nejlepsi zkusenosti?

Hleda se 70Ah do dieselu.

Stavajici Japonska kvalita odesla po 3 letech, v jinem aute dokonce po 2. :-)


Po třech letech většinou baterie odchází z provozních důvodů. Těch může být mnoho, ale dnes je nejčastějším deficit nabíjení, a polovybitá baterie dnešní konstrukce velice rychle a důsledně sulfatuje. Ale jak píši, důvodů může být více. Pokud jste měl ale kvalitní baterii ve voze pouze 3 roky, je potřeba zjistit závadu, proč baterie dosloužila a potom řešit příčiny a snažit se je odstranit.

-- 26. 3. 2018 14:32 --

Lukas063 píše:Neco na zpusob Fiamm (prvovyroba PSA, Ferrari
, Maserati...).
Navic nekteri prodejci na ni poskytuji zaruku 36 mesicu).


Já vám dám záruku doživotní. Záruka, nebo-li odpovědnost za vady se vztahuje na výrobní vady, ne na životnost. To je špatný parametr pro výběr baterie.
GSbat
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ewzene 4. 6. 2018 08:26

Doporučuji značku Varta. Máme s ní nejlepší sušenosti. Mě samotnému původní vydržela 12 let a novou už mám 7 a pořád OK. Takže pokud se někomu zdá že je vyšší cena, ať si kupuje každé tři roky novou o 200,- levněji určitě ušetří :-D
Prodej a výkup baterii abvb.cz
Ewzene
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod addiction 4. 6. 2018 09:11

Já ti nevím, Evžene :hm
Not great, not terrible... but not great
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DaciaFan 4. 6. 2018 09:57

chybí mi tam nějaký odkaz.
DaciaFan
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků