VW Golf IV 1.4 - čištění škrtící klapy

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mfilip 8. 10. 2015 15:56

To olejem urcite nebude.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod macmuffin 8. 10. 2015 15:59

a čím by to mohlo být? nenapadá vás něco?
i5 2500K, 8gb RAM, Kingstone HyperX, 1,5TB Seagate
macmuffin
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mfilip 8. 10. 2015 16:14

Olej bych podezrival, kdyby mi prevodovka hucela pri jizde.
Nenechal sis treba nainstalovat zamek radicki paky? Casto se totiz pak stava, ze kvuli nemu jdou obtizneji zaradit nektere rychlosti. Pokud to nebude tahly, pak uz bych se s tim smiril, protoze zavada muze byt uvnitr a to muze byt nakladne. Mas spojku radne seslapnutou?
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod macmuffin 8. 10. 2015 16:24

Nn žádné zámky ... Takže zkusit olej a táhla?
macmuffin
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ol-da 8. 10. 2015 16:36

Tak snad poznáš, jestli se ti řadička hýbe v táhlech lehce a volně, nebo ztuha. Jestli to dělá jen u jedničky a ostatní jde řadit dobře, tak to bude pravděpodobně vlastnost převodovky. Fakt sešlapáváš spojku pořádně až dolů? Některé věci si člověk ani neuvědomuje a pak se diví...
A dělá to když auto stojí, nebo se tam snažíš cpát jedničku ještě za jízdy?
Ol-da

Odeslat příspěvekod mfilip 8. 10. 2015 16:44

Olejem to fat asi nebude.
Kdyby bylo venku -20, tak by to olejem mohlo byt, nez se trosku zahreje.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 970ka 8. 10. 2015 17:10

V každým případě se po výměně oleje řadí lépe,to je známá věc,celkem často se setkávám s tím,že ač nikde nic neteče, je v mnoha případech oleje v převodovkách a diferácích při kontrole málo,já jsem pro výměnu,horší to nebude.

-- 8. 10. 2015 18:12 --

Ol-da píše:Tak snad poznáš, jestli se ti řadička hýbe v táhlech lehce a volně, nebo ztuha. Jestli to dělá jen u jedničky a ostatní jde řadit dobře, tak to bude pravděpodobně vlastnost převodovky. Fakt sešlapáváš spojku pořádně až dolů? Některé věci si člověk ani neuvědomuje a pak se diví...
A dělá to když auto stojí, nebo se tam snažíš cpát jedničku ještě za jízdy?

Souhlasím,v mnoha případech to dělá i koberec na podlaze a někdy může být už unavený přítlačák a za zhoršené řazení může prostě opotřebovaná spojka.
Carrera S, Tesla 3 Highland LR, AR Stelvio 2,0T, Audi Q3 Tsi, MB SL320, Honda Monkey 2023, Pana GZ 2000,Advance Acoustic A7
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Filo0 8. 10. 2015 17:30

Vymlátený synchron na 1ke, hlavne po takých hlavách, čo tam rvú 1 pri 20 km/h sa to časom stáva, mal som tú česť.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
220 CDi, 170PS, 400Nm - W204 navždy bokom <3
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Filo0
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 8. 10. 2015 17:53

Kokoti nedávaj meziplyn no
anonym

Odeslat příspěvekod D1.8T 8. 10. 2015 18:03

970ka píše:V každým případě se po výměně oleje řadí lépe,to je známá věc,celkem často se setkávám s tím,že ač nikde nic neteče, je v mnoha případech oleje v převodovkách a diferácích při kontrole málo,já jsem pro výměnu,horší to nebude.

+1
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 8. 10. 2015 18:44

970ka píše:V každým případě se po výměně oleje řadí lépe,to je známá věc,celkem často se setkávám s tím,že ač nikde nic neteče, je v mnoha případech oleje v převodovkách a diferácích při kontrole málo,já jsem pro výměnu,horší to nebude.

Proc mu jde radit spatne jen 1 kvalt?
Menil jsem olej v prevodovce u 3 svych aut, zadne zlepseni razeni se teda nekonalo ... tim nerikam, ze tomu je tak vzdy.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod macmuffin 8. 10. 2015 19:18

Tak jsem to dneska trošku zkoumal (myslím to sání) zarazily me dvě veci ... Ta gumová hadice tam neni a je to cele prelepene lepicí páskou (ta hadice asi prdla tak to předchozí majitel vyřešil takhle) a další věc, leva strana toho sání byla jakoby vycvaknuta ... Zítra jdu koupit wd na vyčištění ... Jak mužů dat do kupy tu gumovou hadicí? Napadla me novodurova trubka a oblepit pořádně páskou ...
macmuffin
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Filo0 8. 10. 2015 19:21

Kúp novú hadicu, veď to bude za pár šušňov a vymeníš to aj doma
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
220 CDi, 170PS, 400Nm - W204 navždy bokom <3
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Filo0
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 8. 10. 2015 19:22

hadice bechovice umi hodne druhu hadicek
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 8. 10. 2015 19:22

A jejej.
Neni lepsi to zkusit koupit na vrakaci nebo se aspon pokusit to sehnat v autodilech, ebay apod.? Taky bych to misto WD40 vycistil jen benzinem.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků