Emisní Unterwassermanni

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod maincoonsback 27. 6. 2018 22:44

robbert píše:
maincoonsback píše:
robbert píše:Takže auta se řešit budou a lodě ne?

https://www.garaz.cz/clanek/22-milionu- ... dna-lod-20

Až budou zaoceánské parníky jezdit v centru města, budou...

Četl jsi to vůbec? Chápeš cteny text?

lodě v Kolíně na Rýnem představují přibližně 20 procent všech emisí oxidu dusíku a v Düsseldorfu je to dokonce víc než 25 procent. Poslední měření společnosti Dekra ve Stuttgartu pak ukázalo, že v šestisettisícovém městě na jihozápadě Německa, které je kvůli výrobě vozů Mercedes a Porsche označováno za město automobilů a které je zároveň důležitou dopravní tepnou, je podíl automobilové dopravy na ovzduší výrazně nižší, než byste si možná mysleli. Měření Dekry totiž ukázalo, že denně se na území Stuttgartu uvolní do ovzduší 474 kilogramů prachu a polétavých částic, jenže jen šest procent z nich mají na svědomí výfuky aut! 


Tomuhle moc nevěřím. Studovat to nebudu, takže ani nějak rozporovat.

Co ale vím naprosto přesně, že u nás v dedine se dělalo letos mereni kvality ovzduší (mimo toho i v sousedních obcích) a z výsledků bylo patrné, že na prach mají (i v dnešní době) v naší oblasti největší vliv lokální topeniště a pak... Světe div se doprava.


Pravdou je, že doprava nejsou jen emise.

Takže, nemohu soudit či je v Kolíně nad Rýnem ( ona Dekra ve vztahu k německým autům pro mne není záštita nestrannosti), nicméně to měření kvality ovzduší u nás v ruce mám a také z okolních obcí. A tam teda vliv dopravy je krásně videt. (Soboty, neděle, svátky, noční hodiny).

Je pravda, že v Německu jsou hodně oblíbené topidla na LTO, takže ty celkové výsledky mohou hodně ovlivnit. Ale to nic nemění na škodlivosti emisí...
maincoonsback
Inventář

Odeslat příspěvekod Nekenieh 27. 6. 2018 23:46

Světe div se, ten prach není jen z výfuků. Možná někoho čeká překvapení, že až budou jezdit ty elektromobily, že prachu vlastně neubude. U nás na samotě u lesa se taky práší, víte. A když v tom rajtujou auta, tak se to víří. A kdyby nás náhodou donutili jezdit opět na koních či velbloudech, bude se prášit taky.
Nekenieh
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod polda 28. 6. 2018 00:23

polda
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 28. 6. 2018 00:36

rozumne, kez by vse z tech navrhu preslo do praxe
evlo
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 28. 6. 2018 05:35

Jim uz uplne *****...
Twingo II, 43 kW, zatim maka za Fordika
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Mondeo 1.8i combi - RIP
JardaB
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 28. 6. 2018 07:19

maincoonsback píše:

Až budou zaoceánské parníky jezdit v centru města, budou...

Četl jsi to vůbec? Chápeš cteny text?

lodě v Kolíně na Rýnem představují přibližně 20 procent všech emisí oxidu dusíku a v Düsseldorfu je to dokonce víc než 25 procent. Poslední měření společnosti Dekra ve Stuttgartu pak ukázalo, že v šestisettisícovém městě na jihozápadě Německa, které je kvůli výrobě vozů Mercedes a Porsche označováno za město automobilů a které je zároveň důležitou dopravní tepnou, je podíl automobilové dopravy na ovzduší výrazně nižší, než byste si možná mysleli. Měření Dekry totiž ukázalo, že denně se na území Stuttgartu uvolní do ovzduší 474 kilogramů prachu a polétavých částic, jenže jen šest procent z nich mají na svědomí výfuky aut! 

maincoonsback píše:Tomuhle moc nevěřím. Studovat to nebudu, takže ani nějak rozporovat.

Co ale vím naprosto přesně, že u nás v dedine se dělalo letos mereni kvality ovzduší (mimo toho i v sousedních obcích) a z výsledků bylo patrné, že na prach mají (i v dnešní době) v naší oblasti největší vliv lokální topeniště a pak... Světe div se doprava.


Pravdou je, že doprava nejsou jen emise.

Takže, nemohu soudit či je v Kolíně nad Rýnem ( ona Dekra ve vztahu k německým autům pro mne není záštita nestrannosti), nicméně to měření kvality ovzduší u nás v ruce mám a také z okolních obcí. A tam teda vliv dopravy je krásně videt. (Soboty, neděle, svátky, noční hodiny).

Je pravda, že v Německu jsou hodně oblíbené topidla na LTO, takže ty celkové výsledky mohou hodně ovlivnit. Ale to nic nemění na škodlivosti emisí...

Takže jsi článek nečetl, ale klidně se k němu vyjadřuješ?
To samo o sobě stačí. Díky za potvrzení.
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jurajec 28. 6. 2018 07:32

Lode nebudou politicke tema, vite kolik toho prepravi bez nich by ekonomika nemela tak skvela cisla, platili bysme opet vic za ruzne zbozi diky zvysenym cenam za transport surovin atp. bude se kolem nich naslapovat jeste opatrneji nez okolo kamionove prepravy.

Ty limity znecisteni nikdy nebudou nastaveny tak aby to omezilo chod ekonomik, nikdo Vam na svete nerekne ze odted budou letenky 3x drazsi aby se omezila letecka preprava osob, nebo ze budou 3x drazsi suroviny protoze se dalo do srotu dvacet nejvetsich lodi... ALE stat vam v klidu rekne ze : 1) zakazuje topit uhlim v oblastech kde lze mit plyn 2) klidne se zvysi dan za vlastnictvi vozu/mytne tak aby tech vozu proste tolik nebylo ....to klidne muzou ve vysledku udelat a omezi jak osobni dopravu tak ty lokalni neekologicke topeniste, ale je to samozrejme nepopularni a tak to musi postupovat plizive napriklad takto :
https://auto.idnes.cz/nemecko-zeleni-ek ... tomoto_Fdv
jurajec
Pozorovatel


Předchozí stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků