Emisní Unterwassermanni

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod T.E.CH 14. 12. 2018 15:20

T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 12. 2018 15:25

Uf
anonymni


Odeslat příspěvekod Arnie J 14. 12. 2018 16:21


oni udělali nějaký revoluční objev, že tak najednou jsou dízly tak super ekologické?
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.III 14. 12. 2018 16:24


Každej den potkávám ve městě nespočet dieselů, který by měly splňovat Euro4 , mají černý výfuky a hulí jim to, jak sádrovej ježek.
Bývalý místopředseda ruské centrální banky:
"V pondělí dojde na měnovém trhu ke katastrofě"
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod JardaB 14. 12. 2018 16:31

Arnie J píše:

oni udělali nějaký revoluční objev, že tak najednou jsou dízly tak super ekologické?

močovina v normalnim režimu, ne litr na 10 kkm

-- 14. 12. 2018 16:32 --

Jouda.III píše:

Každej den potkávám ve městě nespočet dieselů, který by měly splňovat Euro4 , mají černý výfuky a hulí jim to, jak sádrovej ježek.

Asi vykuchanej filtr, po tom by měli tvrde jit. A taky po výrobcích, aby nahradni stal nejak normalne a ne nesmysl.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.III 14. 12. 2018 16:45

Tak jistě, že vykuchanej DPF (FAP), nebo kdo tomu jak říká. Trochu nechápu, jak chceš nutit distributory k nějaké regulaci cen. Zkus tu myšlenku trochu osvětlit
Bývalý místopředseda ruské centrální banky:
"V pondělí dojde na měnovém trhu ke katastrofě"
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod JardaB 14. 12. 2018 16:47

Jednoduse, dotuje se spousta picovin, proc ne zrovna DPF, kde to dava aspoň trosku smysl.
A je trosku divne, ze nekteri vyrobci to prodavaji za cca 10 a nekteri přes 50...
Vyslednou cenu dost ovlivnuji drahe suroviny, to ale dost vyresi vymenny způsob opravy a recyklace. Asi nikdo nepochybuje, ze si na tom nekteri vyrobci nehorazne masti kapsu.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.III 14. 12. 2018 17:43

JardaB píše:Jednoduse, dotuje se spousta picovin, proc ne zrovna DPF, kde to dava aspoň trosku smysl.
A je trosku divne, ze nekteri vyrobci to prodavaji za cca 10 a nekteri přes 50...
Vyslednou cenu dost ovlivnuji drahe suroviny, to ale dost vyresi vymenny způsob opravy a recyklace. Asi nikdo nepochybuje, ze si na tom nekteri vyrobci nehorazne masti kapsu.

Si nechej namontovat ten polskej za desítku. Že je to předražený, o tom žádná, ale tržní hospodářství
Bývalý místopředseda ruské centrální banky:
"V pondělí dojde na měnovém trhu ke katastrofě"
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod tycoon 14. 12. 2018 18:02

Jenže ten polský je nefunkční atrapa.
Filtr pevných částic nemůže být levný, protože obsahuje drahý katalyzátor - platinu. Samozřejmě, že automobilky si k tomu přihodí marži 200 %.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod Jouda.III 14. 12. 2018 18:16

tycoon píše:Jenže ten polský je nefunkční atrapa.
Filtr pevných částic nemůže být levný, protože obsahuje drahý katalyzátor - platinu. Samozřejmě, že automobilky si k tomu přihodí marži 200 %.

To si asi trochu pleteš se zážehovým motorem
Bývalý místopředseda ruské centrální banky:
"V pondělí dojde na měnovém trhu ke katastrofě"
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod JardaB 14. 12. 2018 18:31

Neplete, i dyzlovy obsahuje katalyzator. Ale jak jsem psal, vzacne kovy se celkem ucinne recykluji, ta cena je nehorazna pokud jde o vymenu kus za kus.

Ty levne atrapy opravdu nic nevyfiltruji, proro mozna jsou videt tolik ty cmoudiky. Na druhou stranu při rozumnem provozu a udrzbe by filtr mel vydrzet celou zivotnost auta.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 14. 12. 2018 18:49

Jouda.III píše:

Každej den potkávám ve městě nespočet dieselů, který by měly splňovat Euro4 , mají černý výfuky a hulí jim to, jak sádrovej ježek.


tak eur4 vykuchany a novy eur6d je rozdil
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.III 14. 12. 2018 18:54

JardaB píše:Neplete, i dyzlovy obsahuje katalyzator.

Jistě, ale většinou jsou to samostatné jednotky. Zase až v době šetření se to soustředí do jednoho obalu. Potom je to samozřejmě dražší
Bývalý místopředseda ruské centrální banky:
"V pondělí dojde na měnovém trhu ke katastrofě"
Jouda.III
Komunistobijec

Odeslat příspěvekod JardaB 14. 12. 2018 18:57

No nevim, oxidacni katalyzator ma funkci i při regeneraci, kdy v tom hori nafta a ohriva filtr a umisteni tesne před filtrem je proste funkcne nejlepší. IMHO se to dnes většinou dela jako jeden dil.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků