Emisní Unterwassermanni

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 6. 2018 12:05

Přesně, hlavně že se můžou všichni *****...hromadný žaloby ......těm lidem je to jedno, chtěj si jenom namastit kapsy...
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 25. 6. 2018 18:40

T.E.CH píše:To by museli zavřít všechny manažery ze všech automobilek co prodávali diesely. Dělali to všichni....

Japonci a Korejci se dlouho snažili hrát poctivou hru. Třeba Toyota v roce 2005 přišla s dieselem D-CAT s nízkými emisemi NOx. Ale kvůli pravidelnému vypalování zásobníkového NOx katalyzátoru to mělo o litr vyšší spotřebu než evropské švindldiesely a nerovný souboj to zákonitě prohrálo.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 6. 2018 21:14

Myslis ty poctive japonce co umyslne nedelali svolavacky az se par lidi zabilo? Nebo korejci a to same? Nebo emisni podvodnici v mitsu?
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 6. 2018 21:38

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 26. 6. 2018 06:32

Výkřiky do tmy
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 26. 6. 2018 11:31

Máš recht.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 26. 6. 2018 18:34

goes píše:Myslis ty poctive japonce co umyslne nedelali svolavacky az se par lidi zabilo? Nebo korejci a to same? Nebo emisni podvodnici v mitsu?

Koberečky od Toyoty mi přišly jako mediálně nafouknutá bublina. Mitsubishi nepodvádělo v emisích, ale ve spotřebě, když při japonském normovaném testu přefoukávalo pneumatiky. Což je praktika, kterou v evropských testech dělá každý.
Když už Japonci, tak bych vyzdvihl spíše airbagy Takata.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod MELLO 26. 6. 2018 19:08

Japonci mají hokajdó máslo na hlavě .
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 6. 2018 19:16

tycoon píše:
goes píše:Myslis ty poctive japonce co umyslne nedelali svolavacky az se par lidi zabilo? Nebo korejci a to same? Nebo emisni podvodnici v mitsu?

Koberečky od Toyoty mi přišly jako mediálně nafouknutá bublina. Mitsubishi nepodvádělo v emisích, ale ve spotřebě, když při japonském normovaném testu přefoukávalo pneumatiky. Což je praktika, kterou v evropských testech dělá každý.
Když už Japonci, tak bych vyzdvihl spíše airbagy Takata.


Takze desitky mrtvych je nafouknuta bublina fejkove emise ktere nicemu nevadi svinatvi
anonymni

Odeslat příspěvekod tycoon 27. 6. 2018 18:16

Z mého pohledu to bublina byla. Ano, je samozřejmě chyba Toyoty, že originální koberečky způsobily zaseknutí plynového pedálu. Všude na světě se považuje za normální, že řidič sešlápne brzdový pedál a auto zastaví. Ne tak v USA, jelikož tamní spotřebitel musí být na všechna rizika upozorněn v návodu k obsluze. Airbagy Takata vidím jako větší problém, který ale nedosáhl takové publicity.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod maincoonsback 27. 6. 2018 18:35

No...

Krátce...

Aribagy Takata byly průser jako hrom, ale vidím zásadní rozdíly:

1) Takata už v podstatě neexistuje, zatímco VW bude podvádět dál, nic jiného ani po celou dobu své existence nedělá, byl na tomto principu založen.

2) Manažeři Takaty spáchali sebevraždu, případně sedí, v případě managementu VW se nic takového neděje zatím (až na drobné výjimky, ale všichni víme, že ten největší hajzlík odešel těsně před tím, než to celé propuklo, takže ten už bude nejspíš z obliga)...

3) Airbagy Takata prokazatelně zabily desítky lidí, což je zlé... Na druhou stranu bych si u aféry dieselgate nedovolil tvrdit, tak jako Goes (který v tomto případě zcela zbytečně ze sebe dělá debila), že by tyto podvody neměly vliv na zdraví a životy lidí. Ona je totiž jen otázka času, kdy přijde (a možná už i existuje) nevyvratitelná studie (v případě, že by se VW šprajcoval), která troufám si tvrdit celkem bezesporu prokáže, že takto prokázaný podvod způsobil zdravotní potíže milionů Evropanů a u mnoha z nich je prapůvodcem jejich rakoviny a jejich smrti. Zní to dramaticky, ale jsem přesvědčen, že i tohle je ten důvod, proč z toho ta aféra je a proč VW když už nic jiného, drží hubu a krok a cáluje... To, že z toho ti lidi zatím nic moc nemají, nemusí být finální výsledek.

Takže tak...

A v neposlední řadě... a to sem psal už dávno a myslím, že si to všichni uvědomují, že pokud se o tom vědělo a řekněme jeden z největších výrobců aut přišel s těmito podvody, notabene, pokud na tom byli domluvení s dalšíma skopčákama..., že takové rozhodnutí podvádět ovlivnilo další výrobce, kteří byli nucení na tento podvod reagovat, ať už podobným podvodem, nebo dražším (dnes již vyčísleným) technickým řešením emisí u svých motorů a tím buď ohrozit obyvatele evropských měst stejným způsobem a nebo na silně konkurenčním trhu prostě ve srovnání s VW, který sprostě tohoto podvodu i reklamě využíval jako konkurenčí výhody, TRATIT.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 27. 6. 2018 18:38

Kecáš blbosti.
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 27. 6. 2018 18:42

Nekecám. Netvrdím, že je to 100% pravda ve všem, ale základní podstatu to vykresluje hodně přesně.

Pokud to někdo vnímá způsobem... moje auto... emise takové, makové, nikomu do toho nic...,

pak nedokáže vnímat fakt zaplněné dopravní zácpy evropské metropole, kde smradlavý diesel opravdu škodí... A i tohle je důvod emisních limitů a celého tady toho průseru... A kdo si někdy stoupl za výfuk postiženého TDI, tak prostě ví, že dost často *****í (neříkám, že to je taky 100% pravidlo).
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Tomas B 27. 6. 2018 18:50

ty vole domnenky kdo s tim zacal prvni jsou vyborny :-))
Antipatie ke koncernu zjevna, nechapu proc to porad nekdo resi, kdyz problem je na nesmyslne nastavenych pravidlech z Brusele. Kdyby to tak nebylo, zadna z automobilek by nevymejslela kraviny. Tecka.
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 27. 6. 2018 19:04

No a tohle co si napsal a pak ten nesmysl od Goese s tím, že to nemá na nic a nikoho vliv mne donutili sem napsat to jak to opravdu nejspíš bude.

Vyšetřování pokračuje, uvidíme co z toho bude..., pak se začnou domněnky tavit ve skutečnost. VW se přiznal, platí... Dost velký důkaz významu tohoto průseru...

A to, že je nemiluju nezastírám... Proč by je měl mít člověk rád (snad jen že zachránili značku Škoda, záměrně píšu značku).

Taky ale nebudu jako pitomeček tvrdit, že za to může Brusel, že nastavil blbě limity... Ono je taky pravda, že jediný Piech byl ten, kterej, když se ty limity nastavovaly (a ostatní tvrdili, že to bude drahé, např. Marchionne) tvrdil, že oni s tím ten problém nemají (limity vznikají po dohodě s automobilkami)... Souhlasil s tím už tehdy s vědomím podvodu (dobrá nemusel si přiznat, že to podvod je, ale jen obchcávka, však má šikovné inženýry).

Nedělej z nich oběť, tou rozhodně nejsou. Němci jsou poměrně neschopní a nepružní, ale jedna věc, či vlastnost se jim i z těchto důvodů nedá upřít... a tou je připravenost. Na náhody nevěřím.

Můžeš si všimnout, že nemám potřebu do nich kopat (zakopali se sami), tady té debaty se neúčastním (jen zcela výjimečně), ale zrovna třeba to co si předvedl ty, je zhůvěřilost, která omlouvá neomluvitelné (chápu, dost dobře to nejspíš plyne z tvé neznalosti a zaslepenosti???).
maincoonsback
Veterán

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků