že by toto nebyla změna?
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/svedove-zmerili-10-cinklych-tdi-pred-a-po-oprave-tristni-vysledky-prekvapily-i-vw/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
tombas píše:Nikdo přece nečekal, že jako mávnutím kouzelného proutku se sníží emise přehráním SW při zachování naprosto stejných provozních a dynamických parametrů. To není fyzikálně ani možné.
Změna měla být provedena dodatečným doplněním filtru s AdBlue + větší DPF, katalyzátor atd. + úprava samotného motoru, případně kompletní výměnou motoru za takový, který normy plní.
GeneHawkins píše:Tak určitě...
Arnie J píše:GeneHawkins píše:Tak určitě...
a jak by se to podle tebe mělo řešit?
goes píše:Nejde o eko pristup z meho pohledu. Nicmene kdyz uvedes na trh treba elektronicku z ciny kde udelas ce podvodem ze treba do zkusebny posles uplne jiny kus a prijde se na to musis zajistit stazeni vyrobku z trhu a vraceni penez. Neni duvod delat to nyni jinak. Vw dostalo homologaci jen diky podvodu.
GeneHawkins píše:Arnie J píše:GeneHawkins píše:Tak určitě...
a jak by se to podle tebe mělo řešit?
Nijak. Není co řešit. Auta splňují.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků