Emisní Unterwassermanni

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Nekenieh 18. 1. 2017 20:03

Naladili vůz tak, aby naprosto přesně splňoval to, co po něm legislativa chce. Nic víc, nic míň. A pokud pojedeš s vozem důsledně tak, jak žádá předpis, bude limity splňovat. A jinými provozními režimy se legislativa nějak zapomněla zaobírat, protože tvůrci jsou blbci. Co na tom chceš ještě více polopatě ?
Evropské právo stojí na papírech. Musíš mít papír na komín, na kamna, na všechno.... reálný svět je naprosto nezajímavý.
No a v Americe to je jinak. Američani to vidí jinak, už jenom proto, že konkurence. A taky proto, že tam se soudí všichni se všema. Asi je to baví.
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod tombas 18. 1. 2017 20:14

Tak je pravda, že USA si své životní ptrostředí chrání a nenechají nikoho, aby jim je ničil.

https://www.youtube.com/watch?v=cqYvDQttcvo
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dismissing 18. 1. 2017 20:19

OK, chápu. Ale vidím rozpor mezi "naladili charakteristiku motoru" - tak se to dělalo desetiletí předtím a mezi "naučili auto rozpoznat testovací režim a tomu dočasně podřídit charakteristiku". V prvním případě se dá vysledovat nějaká úměra mezi výsledkem testu a chováním v provozu. Ve druhém případě absolutně nemusí existovat jakákoliv závislost mezi výsledky testu a výstupními parametry mimo testovací režim.

Zeptám se tedy ještě jinak. Proč vůbec VW musí svolávat a opravovat auta, která mají onen problémový SW, když by mu vlastně stačilo říct - vemte jakékoliv auto do laboratoře a ono bude vyhovovat legislativě. A měl by hotovo, nikdo by na něj podle vás nemohl. Asi to tak jednoduché není, ne?
dismissing
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod anonymni 18. 1. 2017 20:19

Nekenieh píše:Naladili vůz tak, aby naprosto přesně splňoval to, co po něm legislativa chce. Nic víc, nic míň. A pokud pojedeš s vozem důsledně tak, jak žádá předpis, bude limity splňovat. A jinými provozními režimy se legislativa nějak zapomněla zaobírat, protože tvůrci jsou blbci. Co na tom chceš ještě více polopatě ?
Evropské právo stojí na papírech. Musíš mít papír na komín, na kamna, na všechno.... reálný svět je naprosto nezajímavý.
No a v Americe to je jinak. Američani to vidí jinak, už jenom proto, že konkurence. A taky proto, že tam se soudí všichni se všema. Asi je to baví.


Jak mam jet kdyz to auto stoji pri testu.

Nicmene je tu par tech kteri by meli organim u nas v eu a v us vysvetlit ze se spletli ze je vse v poradku.
anonymni

Odeslat příspěvekod JardaB 18. 1. 2017 20:32

tombas píše:Tak je pravda, že USA si své životní ptrostředí chrání a nenechají nikoho, aby jim je ničil.

https://www.youtube.com/watch?v=cqYvDQttcvo

Tvl to jsou chlapacky stroje, to musi bejt pocit...
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 18. 1. 2017 20:44

Jak mam jet kdyz to auto stoji pri testu?
Správná otázka. Doporučuji směřovat na autory toho testu.

Jinak není to tak jednoduché a jednoznačné. Např:
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... 5900fea04/
Popsán rozdíl EU testů (dle mého zcela bezcenných) a USA testů.
Krom jiného zmíněn zajímavý poznatek, že spotřeba močoviny vůbec neodpovídá (chemickým) požadavkům. Jinak řečeno, podvádí všichni. Když se nikdo nedívá, vesele NOx vypouští.
(Bůh suď, proč se blbne nejvíc zrovna s touto nejméně škodlivou látkou)
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod powerball 18. 1. 2017 21:05

podle me tu organizaci, ktera to cely zacala platej elektromobilisticky lobisti (pripadne naky jiny lobisti).na naky kecy o ochrane zivotniho prostredi neverim.nezijeme v pohadce.
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 18. 1. 2017 21:18

dismissing píše:Zeptám se tedy ještě jinak. Proč vůbec VW musí svolávat a opravovat auta, která mají onen problémový SW, když by mu vlastně stačilo říct - vemte jakékoliv auto do laboratoře a ono bude vyhovovat legislativě. A měl by hotovo, nikdo by na něj podle vás nemohl. Asi to tak jednoduché není, ne?

Protože to celé není jen o legislativě, ale také o image a veřejném mínění.
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 18. 1. 2017 21:23

Proc na to potom automobilky přistoupily? Mají takovou ekonomickou sílu, že by bez problémů dokázaly prosadit to svoje. Ale ten problém je v tom, že v provozu není schopno to auto dosáhnout stejných hodnot jako pro měření právě a jen proto, že jsou rozdílná nastavení motoru a ten spustí jiný soft. A tohle není jen problém VW, ale většiny. Nicméně podvod je podvod.
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 18. 1. 2017 21:42

GeneHawkins píše:
dismissing píše:Zeptám se tedy ještě jinak. Proč vůbec VW musí svolávat a opravovat auta, která mají onen problémový SW, když by mu vlastně stačilo říct - vemte jakékoliv auto do laboratoře a ono bude vyhovovat legislativě. A měl by hotovo, nikdo by na něj podle vás nemohl. Asi to tak jednoduché není, ne?

Protože to celé není jen o legislativě, ale také o image a veřejném mínění.


Aha. Takze vw jwn tak zaplati miliardy dolaru necha se zavrit prizna se k necemu co neudelalo pro image a verejne mineni. Jop to zni logicky
anonymni

Odeslat příspěvekod evlo 18. 1. 2017 21:47

DaciaFan píše:
pech. píše:Asi je lepší PP nemít... pak prostě jak zasvítí voko natabkuješ plnou a jrzdíš dokud se to voko zase nerozsvítí a no stres s desetinama.
Ja nemam ani to hladove oko a taky ziju
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 19. 1. 2017 00:39

Stejně je to divný. Muselo jim být jasné, že USA normami nikdy nemohou projít, když to tam měří reál na silnici nezávislý orgán. Plánovali to uplatit a nepovedlo se? Nebo nekonečná hloupost? Boj o koryta uvnitř VW a schválnosti s tím spojené?
Uvidíme kdo to nakonec odnese a kdo se bude smát.
Jinak toto je EU v celé své nádheře:
http://auto.idnes.cz/hrdlicka-co2-vyvoj ... tomoto_fdv
A většina těch pitomostí je kvůli CO2, na jehož produkci mají automobily zcela zanedbatelný vliv.
Ten legislativní mršník musí představovat pro automobilky obrovské náklady. Však cena aut poroste.
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 19. 1. 2017 01:17

Celé to je o tom, že Piech rád vyhazoval lidi, co mu řekli ne, až tomu začaly odpovídat procesy v managementu.
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 19. 1. 2017 18:45

Nekenieh: Náklady ani ne. Díky těm EU normám můžou do aut montovat oturbené tříválce a ty jsou na výrobu levnější než atmosferické čtyřválce. Nejvíce ušetří Mercedes, BMW a Audi, jedním turbem nahradí dva válce a někdy i jednu kompletní hlavu válců.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod Neurotic 23. 1. 2017 11:21

http://auto.idnes.cz/citroen-cactus-emi ... tomoto_fdv
Úředníci se rozhodli vykázat činnost a ted u všech automobilek srovnají emise v laboratoři s těmi co vypouští venku a pak jim asi dají pokutu, kterou polovina automobilek nepřežije takže všichni budeme jezdit Passatem :-S
Neurotic
Štamgast

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků