Problém - klepání motoru

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod scobaman 28. 10. 2016 11:47

Tak byl jsem s tím přímo v servise Hyundai, řekli, že to může být né úplně naplý řemen tak ho vyměnily na záruku, každopádně to ten problém nevyřešilo.
scobaman
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonym 28. 10. 2016 12:34

Má to rozvod řemenem nebo řetězem? Vyměnili jenom řemen nebo i všechno okolo jako napínáky atp? Co tam bylo za olej?

Mi vyměnili nějakej olej za nějakou břečku a začlo to být hlučnější při startech v zimě, tak jsem tam nalil eneos a najednou je to zas krásně tichoučký, plus budu nechávat vyměnit napínák protože u 3.3 se po nějakým čase utahá a řetěz začne jezdit po kovovým deklu než se při nastartování nějak zklidní nebo já nevím co, četl jsem to na US fórech :D
anonym

Odeslat příspěvekod Jean ViC 28. 10. 2016 13:37

one-z píše:Dej to někam, kde budou něco umět. Klepání řešit výměnou řemene, pokud byl na pohled ok mi přijde zajímavý :D

Zní to divně ale asi četli můj problém cliu 3, taky klapave zvuky , hele badalo se a pak při sundani řemene příslušenství se zjistilo že chyběli drážky :) to bych si nikdy netipnul, každej že ventily , nebo zdvihátka apod
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 28. 10. 2016 19:18

Ale když řemen vyměnili a klepání nepřestalo, tak to asi řemenem nebude.
Klidně může být načatý vstřikovač, resp. jeho elektroventil. To zároveň může dělat problémy i při tom studeném startu.
Ty starty ale spíše mají na svědomí nějaká teplotní čidla, případně SW ŘJ.
U Acennta trvalo asi 2 roky, než tento problém vyřešili vydáním nového SW.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 28. 10. 2016 19:42

Pokud to má rozvody řetězem tak výměna řemene nic nevyřeší. A kdyby vyměnili jen samotný řetěz tak zase nic. U 3.3V6 se musí vyměnit minimálně napínák řetěze aby ten hluk přestal. A stejně se pak objeví po nějaké porci km znova :-) Výběr správného oleje to zmírní
anonym

Odeslat příspěvekod tombas 28. 10. 2016 20:11

Ale on píše o klepání, řetěz spíše rachotí, navíc po zahřátí oleje a natlakování se ten rachot zpravidla ztratí.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 28. 10. 2016 20:24

Ze začátku to při studeném startu klepe když tam je blbej olej :-)
anonym

Odeslat příspěvekod scobaman 28. 10. 2016 20:41

Olej se měnil při garancce v dubnu a teď v září v hyundaii (kdyz měnili ten řemen ci co a měnili i vse kolem co je potřeba k tomu aby to bylo správně naple) tak olej měnili znovu za jiný a nic nepomohlo,bude problém někde jinde, je to opravdu klepani, žádné rachoceni, klepe to pravidelně,samozřejmě při seslapnutem plynu a zvyšování rychlost,je i klepot rychlejší.
scobaman
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonym 28. 10. 2016 20:47


Tohle to není že ne? :D
anonym

Odeslat příspěvekod tombas 28. 10. 2016 22:45

Jo, ten mlátí hezky, ale podle mě to není klepání.
Myslel jsem spíše něco takového:
https://youtu.be/Qax7CVbAQWY

PS: neumím vložit video z YT :(
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 28. 10. 2016 23:50

Jde to ze strany kde jsou rozvody, dělá to při studených startech a po pár minutách to zmizne. Napínák a olej :-) (nebo jsou v H kreténi a dvě stejně se projevující vlastnosti s odlišným zdrojem :D )

Zkusil bych tam nalejt http://www.eneos.cz/sustina-oleje-c16/ je to ještě lepší olej než mám já, mělo by to nějak pomoct

-- 29. 10. 2016 00:53 --

anonym

Odeslat příspěvekod Vagi 29. 10. 2016 08:04

Když koukám na to video Hondy a Elantry, tak tam to ani sebelepší olej už nezachrání.
Dobrý olej je základ, ovšem ani ten není zázračný.
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod anonym 29. 10. 2016 14:20

Hondu ne no :D
Elantra, no některý motory měly blbej povrh válců či cosi co to tak čtu a byla na to svolávačka. Jinak bych to viděl jak říkám úplně stejně jako u V6, olej mi tam teď fakt pomohl, je to tišší než to bylo předtím po celou dobu, ne jen teď na konci. Zbytek hluku udělá ten rozvoďák
anonym

Odeslat příspěvekod pech. 29. 10. 2016 21:41

Zhruba tak.... mechanickou zvadu olej neodstraní a zmírnit některé projevy může jen brutální změna ve viskozitní specifikaci, na krátkou dobu, než se to vybleje docela... klasické řešení je to pro celkově opotřebené agregáty na chvíli, než se sežene následník...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod scobaman 30. 10. 2016 14:36

Pokusím se zítra ten zvuk nahrát a hodit ho sem, to bude nejlepší, každopádně díky všem
scobaman
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků