nosič kol na tažné zařízení

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod jimmy_ 17. 4. 2015 13:36

Když je máš na střeše tak nemůžeš do garáží, o dost víc to žere, horší manipulace..
jimmy_
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod eLzyx 17. 4. 2015 13:40

nejhorší na tom je to riziko, že zapomeneš, že je vezeš ...
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lemmy K. 17. 4. 2015 13:55

D1.8T píše:
Lemmy K. píše:Hakr bude horší ve všem.


Ty seš zaujatej proti českým výrobkům. Na příkladu Hyundai je to krááásně vidět.


To je fakt. Taky proto např. preferuju Škodovku vlastněnou imperialisty a revanšisty z NSR místo toho, abyhch kupoval ty krásné české vozy s H-faktorem.

Jinak dost často vozím něco na zahrádce (kola, lyže), měl jsem různé nosiče a příčníky od různých výrobců a Thule jednoznačně vítězí. On levnější výrobek vypadá na první pohled podobně, po několika použitích ale často jde do kopru jak funkčně, tak i esteticky, zatímco Thule je i po 10+ letech používání jako nové.
49% Mother Fucker 51 % Son of A Bitch
Lemmy K.
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 17. 4. 2015 14:32

Lemmy K. píše:On levnější výrobek vypadá na první pohled podobně, po několika použitích ale často jde do kopru jak funkčně, tak i esteticky, zatímco Thule je i po 10+ letech používání jako nové.
Tohle mohu potvrdit (střešní nosiče na kola).
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 17. 4. 2015 15:56

Lemmy K. píše:
D1.8T píše:
Lemmy K. píše:Hakr bude horší ve všem.


Ty seš zaujatej proti českým výrobkům. Na příkladu Hyundai je to krááásně vidět.


To je fakt. Taky proto např. preferuju Škodovku vlastněnou imperialisty a revanšisty z NSR místo toho, abyhch kupoval ty krásné české vozy s H-faktorem.

Jinak dost často vozím něco na zahrádce (kola, lyže), měl jsem různé nosiče a příčníky od různých výrobců a Thule jednoznačně vítězí. On levnější výrobek vypadá na první pohled podobně, po několika použitích ale často jde do kopru jak funkčně, tak i esteticky, zatímco Thule je i po 10+ letech používání jako nové.

Jen jestli.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mlaskac 17. 4. 2015 19:07

za mě thoule koule

Obrázek

-- 17. 4. 2015 20:09 --

a mista je tam casto fakt nahovno, toto jsem si musel nechat opravit ale stacilo cca 25cm posun smerem dozadu.

Obrázek
mlaskac
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 18. 4. 2015 13:10

jimmy_ píše:Když je máš na střeše tak nemůžeš do garáží, o dost víc to žere, horší manipulace..

S tou žravostí to není tak jednoznačné. Uvaž jen samotné kolo. Kdy bude mít menší odpor? Čelně nebo napříč? Pro jednoduchost pomiňme, že zdejší osazenstvo preferuje u auta jízdu bokem. :-)
puk123
Veterán

Odeslat příspěvekod glider 18. 4. 2015 13:19

mal som 1 bajk na streche na kombiku a mesto/okresky do 130 rozdiel nula nic prd
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Japhy 18. 4. 2015 15:50

Když jedu v plný palbě, t.j. 4 kola na střeše, spotřeba je klidně o 1,5 l výš na dálku. Střešní preferuju, jelikož je přes léto téměř nesundavám. Thule.
Japhy
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod D1.8T 18. 4. 2015 17:14

Tehle obrázek jsem našel v návodu k montáži tažnýho na Kurýra. Takže se tam nedostanu, ať bude na kouli cokoli. Daň za nízkou podlahu.

Obrázek

-- 18. 4. 2015 18:23 --

Caddy to s Aterou o kousek dá. Budu to muset vyzkoušet.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kokosacek 18. 4. 2015 18:58

Loni touto dobou jsem sel do obchodu pro Tuhle G6 929 a odesel s Aterou Sport.
A duvod:
- mensi hmotnost, lepe se s tim manipuluje pri nasazovani, tam je kazde kilo znat
- sirka do 100 cm, takze se mi vejde na sirku do kufru

Po 1 sezone konstatuji spokojenost.
I was there when they landed on the moon,in a studio in Kentucky in June.
I've got Kennedy's brain in a jar,If you knew what I knew, you wouldn't laugh so hard.
Kokosacek
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod filomena 18. 4. 2015 20:34

Ma niekto nosic na tazne zariadenie na 4 bicykle? Aky?
filomena
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 19. 4. 2015 08:34

Moje obava jestli se najde nosič na kola, se kterým půjdou otevřít zadní vrata asi není opodstatněná. Měl bych se začít bát jestli půjde zadek otevřít se samotným tažným. :roll:

Obrázek

Podlaha je 470mm nad zemí, co jsem koukal na fotky, odhaduju, že spodek pátých dveří končí ještě o 50mm níž, tedy kolem 420mm. Homologační směrnice ukládá, aby horizontální osa koule byla ve výšce 350-420mm na zemí. To znamená vršek koule 375- 445mm nad zemí. Nějakej prostor tam je, ale asi s tim trochu bojujou.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 21. 4. 2015 08:40

Nakonec jsem se rozhodl ponechat 3 kola na střeše a na TZ dám jen 2 kola, takže mi stačí Thule EuroRide 940. Na eshopu Škody ho právě vyprodávají za 6774Kč (originál u Thule stojí 7499Kč).
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 21. 4. 2015 13:18

D1.8T píše:Moje obava jestli se najde nosič na kola, se kterým půjdou otevřít zadní vrata asi není opodstatněná. Měl bych se začít bát jestli půjde zadek otevřít se samotným tažným. :roll:
...
Podlaha je 470mm nad zemí, co jsem koukal na fotky, odhaduju, že spodek pátých dveří končí ještě o 50mm níž, tedy kolem 420mm. Homologační směrnice ukládá, aby horizontální osa koule byla ve výšce 350-420mm na zemí. To znamená vršek koule 375- 445mm nad zemí. Nějakej prostor tam je, ale asi s tim trochu bojujou.

Výrobci nosičů se tomu taky přizpůsobují, jen je třeba najít ten správný. Tady je jeden starší:
Obrázek
puk123
Veterán

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků