Svolávačka-TSI řetěz,rozvody...

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod speleo 6. 1. 2016 11:18

REYGNUM píše:Mam na mysli EGR, dvojhmoty, vstrekovace, DPF...Podla VIN cisla som v autorizaku zistil, ze EGR to uz malo menene pri 42 tisic km...


Jako jasně, nafta má víc sračiček (DPF, dvouhmota, vstřiky,...) a tudíž víc potenciálních zdrojů poruch, ale ten benzín a potkání rozvodů to spolehlivě vyrovná. Teď je to prašť jak uhoď si myslím.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 6. 1. 2016 11:20

JA si to nemyslim, vcetne toho, ze napriklad turbo samotne je na benzin levnejsi nez na ropaka
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 6. 1. 2016 11:24

speleo píše:
REYGNUM píše:Mam na mysli EGR, dvojhmoty, vstrekovace, DPF...Podla VIN cisla som v autorizaku zistil, ze EGR to uz malo menene pri 42 tisic km...


Jako jasně, nafta má víc sračiček (DPF, dvouhmota, vstřiky,...) a tudíž víc potenciálních zdrojů poruch, ale ten benzín a potkání rozvodů to spolehlivě vyrovná. Teď je to prašť jak uhoď si myslím.

dieselgate woe
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 6. 1. 2016 11:27

A to se týkalo i 1.6TDi, jo? :-))
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 6. 1. 2016 11:37

tož neasi
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 6. 1. 2016 11:48

To je spíš argument pro koupi, ne? :D
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod REYGNUM 6. 1. 2016 11:48

No tak budu smradlavej 8-P
REYGNUM
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 1. 2016 13:14

Aštar_Šeran píše:Za 4,6 musíš jezdit jako drak...

:hm

-- 6. 1. 2016 13:16 --

REYGNUM píše:Nevie niekto ci ma Fabia II 1.2 TSI 63kW rovnako odstupnovanu prevodovku ako 1.2 TSI 77kW?

nemá 77kW náhodou šestikvalt?
anonymni

Odeslat příspěvekod D1.8T 6. 1. 2016 13:21

Ve fabii II ne.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 6. 1. 2016 13:27

Kvalty sou tam poskladane stejne
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 1. 2016 13:41

D1.8T píše:Ve fabii II ne.

jo, máš pravdu, spletl jsem si to s golfem
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 6. 1. 2016 14:22

Ale bral bych ve 130 tocit nejakych 2500ot
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 6. 1. 2016 14:27

Věř mi, že nebral, protože už při 2650 ve 130 to znamená, že ten kvalt můžeš zařadit někde kolem stovky. Což v praxi znamená mít čtyřkvalt jako ajif v golfíku.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 1. 2016 14:32

ajif má šestikvalt :pozor
anonymni

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 6. 1. 2016 14:33

V GVI jsi měl čtyřkvalt plus dálniční pětku.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků