Fojťane... never tomu, ze se prodavaji tatry ve 100% stavu.
Vsechny tatry byly sluzebni a tomu odpovida jejich stav, te nejmladsi je ted 7 let.
Jednak T700 je uplne to same, co posledni modely T613, akorat ma kulaty blatniky, jinou haubnu a na zadnim viku od motoru hromadu kitu
Dokonce je to od fabriky takovy mensi trik, typ T700 nebyl nikdy homologovan, a proto v technicaku najdes, ze je to T613.
T700 bylo vyrobeno jich 70ti kusu, od ministerstev se dostaly k rukam sberatelu, prekupniku, atd., takze situace je takova, ze ji treba sezenes za rekneme 700 000. A dale je potreba ji zrenovovat, tzn. opravy karoserie 50tkc, lak 50tkc, motor 30tkc, podvozek 30tkc a jeste tam je klima, servo, atd atd.
Nemluvim o tom, kolik je treba nahradnich prednich kapot, blatniku, atd kdyz vyrobili 70 aut.
Takze pote, co do T700 vrazis milion, mas auto, ktere konstrukcne vychazi z 60. let minuleho stoleti. Ano, jsou lide, kteri preferuji bublani archaickeho vzduchem chlazeneho osmivalce za sebou pred sevelenim moderniho motoru pred sebou. Ale kazda sranda neco stoji.
Ja milion nemam , a tak jsem si koupil klasickou karburatorovou 613ku. Auto v zajimavem stavu lze s trochou stesti a zkusenosti koupit kolem 80 000. Ale kazdy, kdo chce jezdit ve 20 let starem aute musi byt pripraven na narocnejsi udrzbu .
Pokud te tatra zajima a jses z Prahy, tak ti ten "zazrak" klidne predvedu v realu...