TATRA

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Fojťan 12. 9. 2005 18:03

mate tatru? jezdili jste s ni? mate nejake zkusenosti? 603,613,700... podelte se prosim o sve zazitky/zkusenosti s temito vozy - spolehlivost, spotreba, pohodli...
diky, mejte se
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 12. 9. 2005 18:23

Fojtan: jak se to vezme, kamarad ma dopravni firmu a ma par 6x6 T815, tudiz neco jsem s tim v terenu (na skladce) jezdil. Spotrebu nevim, ale tech jeho 10 pneu ho vyjde rocne kolem 120tis. jinak zkusenosti, vse je bytelne a nez to prohnije, tak je dalsi generace v cudu...
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kosch 12. 9. 2005 18:43

The universe never did make sense; I suspect it was built on government contract.
Robert A. Heinlein
kosch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fojťan 12. 9. 2005 18:44



hledal sem ale nenasel, nebylo to v prvnich 20 odkazech... :cry: kazdopadne diky za upozorneni
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vladik 12. 9. 2005 19:19

Kámošův brácha si koupil vojenskou tatru osmikolku nevím přesně typ ale spotžebu vím 80 litrů norma 100 litrů v terénu. Vyjela kamkoli
Vladik
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 12. 9. 2005 19:40

Jak Vám chutná TATRA smetana do kávy? :P :P
„Tučná jídla a alkohol jsou našeho zdraví nepřátelé,
avšak nepřátel se nelekejme a na množství nehleďme.“
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kosch 12. 9. 2005 19:47

Koudelka: chutnala by, kdybych neměl alergii na mlíko grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!! :x :x :x :x :| :|
The universe never did make sense; I suspect it was built on government contract.
Robert A. Heinlein
kosch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 12. 9. 2005 20:09

kosch: já naštěstí alergii nemám, chutná mi velice! :P :P
„Tučná jídla a alkohol jsou našeho zdraví nepřátelé,
avšak nepřátel se nelekejme a na množství nehleďme.“
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajda 12. 9. 2005 23:07

Majitelé Tater se scházejí tady http://www.tatraportal.sk/index.php?lang=sk
Pokud se vám doma válí stará nepotřebná SPZ, tak bych pro ní měl místo ve své sbírce.
Pajda
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod a 13. 9. 2005 05:25

nie, ale mozem sa zviest v liazke kedy chcem :)
a
Nováček

Odeslat příspěvekod michal heky 13. 9. 2005 19:41

goesi, fojtan mel na mysli osobni tatry :-)
Kdo chce vedet vic, tak zde: http://www.tatraklubbrno.cz/phorum

Tatrou jezdim napr. ja a da se to shrnout zhruba tak, ze tatra neni auto, ale konicek.
michal heky
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Fojťan 13. 9. 2005 20:44

michal heky píše:goesi, fojtan mel na mysli osobni tatry :-)
Kdo chce vedet vic, tak zde: http://www.tatraklubbrno.cz/phorum

Tatrou jezdim napr. ja a da se to shrnout zhruba tak, ze tatra neni auto, ale konicek.


takze myslis ze koupit si treba T700 na kazdodenni uzivani neni stastne? jake ma nevyhody proti ostatnim autum?
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod huugh 13. 9. 2005 21:08

[quote="kosch"]Koudelka: chutnala by, kdybych neměl alergii na mlíko grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!! :x :x :x :x :| :|[/quote]

garfielda jako obrazek a alergie na mliko, tsss
:)
huugh
Nováček

Odeslat příspěvekod kosch 13. 9. 2005 21:12

huugh: zapni si už konečně používání značek at ti fungují ty citace :wink: :-)

njn, to je holt ironie osudu.. :-) :P
The universe never did make sense; I suspect it was built on government contract.
Robert A. Heinlein
kosch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fojťan 13. 9. 2005 21:40

nemate nekdo poneti kolik tak stoji T700 renovovana ve 100% stavu?
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michal heky 14. 9. 2005 09:16

Fojťane... never tomu, ze se prodavaji tatry ve 100% stavu.

Vsechny tatry byly sluzebni a tomu odpovida jejich stav, te nejmladsi je ted 7 let.

Jednak T700 je uplne to same, co posledni modely T613, akorat ma kulaty blatniky, jinou haubnu a na zadnim viku od motoru hromadu kitu :-)
Dokonce je to od fabriky takovy mensi trik, typ T700 nebyl nikdy homologovan, a proto v technicaku najdes, ze je to T613.

T700 bylo vyrobeno jich 70ti kusu, od ministerstev se dostaly k rukam sberatelu, prekupniku, atd., takze situace je takova, ze ji treba sezenes za rekneme 700 000. A dale je potreba ji zrenovovat, tzn. opravy karoserie 50tkc, lak 50tkc, motor 30tkc, podvozek 30tkc a jeste tam je klima, servo, atd atd.

Nemluvim o tom, kolik je treba nahradnich prednich kapot, blatniku, atd kdyz vyrobili 70 aut. :-)

Takze pote, co do T700 vrazis milion, mas auto, ktere konstrukcne vychazi z 60. let minuleho stoleti. Ano, jsou lide, kteri preferuji bublani archaickeho vzduchem chlazeneho osmivalce za sebou pred sevelenim moderniho motoru pred sebou. Ale kazda sranda neco stoji.

Ja milion nemam :-), a tak jsem si koupil klasickou karburatorovou 613ku. Auto v zajimavem stavu lze s trochou stesti a zkusenosti koupit kolem 80 000. Ale kazdy, kdo chce jezdit ve 20 let starem aute musi byt pripraven na narocnejsi udrzbu :-).

Pokud te tatra zajima a jses z Prahy, tak ti ten "zazrak" klidne predvedu v realu...
michal heky
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Fojťan 14. 9. 2005 18:54

jak tak koukam na ruzne inzeraty, tak spousta lidi prodava 613 "velmi dobry stav, garazovana, zadna koroze :wink: " uz za 60 - 100 000... a 700 je tak 5x drazsi...
opravdu je v tom takovy rozdil, treba 613 rv. 94 a 700 rv.1996??
taky by me docela zajimalo co se bezne rozumi "velmi dobrym stavem" :hm
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michal heky 14. 9. 2005 19:02

velmi dobry stav - kazdy v tom vidi neco jineho :-)
pokud nekdo pise bez koroze, tak to chapu tak, ze auto lze jeste vyvarit. Pokud nekdo pise GO motoru, tak to chapu tak, ze byl pravidelne menen olej. Jsme v Cechach...

Rozdil v cene je proto, pac T700 je cca 50 dochovanych kusu.
Do 100kkc jsou to vsechno karburatory. Auta co maj vstrikovani, prijdou na vic. Zalezi na stavu.
michal heky
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Fojťan 14. 9. 2005 20:33

a kdyz teda clovek ma posledni serii 613, da se tedy predpokladat ze auto ma techniku vysoce podobnou 700? resp. ze se nemusi pumpovat benzin pred startem, zapinat baterie no a dalsi takovy trable :D
a jeste neco - kolik tak stoji zprovozneni (nemyslim doslova, spis jako uvedeni do stavu schopnosti normalniho pouzivani a bezpecnosti) takove 613 cca za 100k? co se musi obvykle menit, resp. jake jsou ty nejvice opotrebovane a menene veci? dik
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dmatej 14. 9. 2005 21:06

V Plzni na výjezdu na Křimice stojí světle zelená T613 (?) s pěkným lakem a má cedulku "na prodej". Cenu nevím, všiml jsem si jí z autobusu, když jsem jel kolem a pár dní potom mě předjížděla - vypadá fakt dobře :lol:
dmatej
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 14. 9. 2005 21:13

a jak se jmenoval ten sportak Tatry? Mate o tom nekdo info? kolk vyrobeno, prodano atd?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Delphin 14. 9. 2005 21:33

goes píše:a jak se jmenoval ten sportak Tatry? Mate o tom nekdo info? kolk vyrobeno, prodano atd?

MTX? A kusů? Ví bůh. 1? 2? 5?
Delphin
Otvírák Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kosch 14. 9. 2005 21:37

goes: a co jsi myslel MTX nebo toto:
Obrázek
...pokud tohle tak na to je expert george_couser
The universe never did make sense; I suspect it was built on government contract.
Robert A. Heinlein
kosch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 14. 9. 2005 22:13

tak nejakou historii o tom,... popis, kusy, cena, kde to jde videt?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 14. 9. 2005 22:20

aaaaa to je mnamka:

MTX Tatra V8, Československo 1991
Dvoumístné sportovní kupé, motor vzadu nad zadní nápravou a pohon zadních kol, karosérie z plastů na prostorovém rámu z ocelových trubek. Vzduchem chlazený převrtaný motor Tatra 613 V8 s rozvodem DOHC, objem 3919 cm?, vrtání 90 mm a zdvih 77 mm, komprese 10,8, vstřikování Bosch, výkon 225 kW (305 koní) při 6700 ot/min, točivý moment 365 Nm při 5200 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2400 mm, rozchod 1520/1520 mm, vnější rozměry 4600x1980x1170 mm, hmotnost 1350 kg, maximální rychlost 265 km/h a zrychlení na stovku za 5,6 s.
Základní verze vozu měla motor V8 3.9 se dvěma dvojitými karburátory Jikov, kompresi 10,2, výkon 160 kW (217 koní) při 5400 ot/min, točivý moment 310 Nm při 4100 ot/min, maximální rychlost 246 km/h a zrychlení na stovku za 6,2 s.
Karosérii MTX Tatra Sport navrhl designér Václav Král. Firma MTX vůz představila na pražském autosalónu v říjnu 1991. Celkem byly postaveny pouze čtyři vozy MTX Tatra V8. Cena vozu dodávaného na objednávku byla v roce 1993 stanovena na 2 740 000 Kč
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 14. 9. 2005 22:22

kosch píše:goes: a co jsi myslel MTX nebo toto:
Obrázek
...pokud tohle tak na to je expert george_couser


toto neni MTX
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kosch 15. 9. 2005 06:19

já vím :-) proto jsem taky psal MTX nebo toto :wink:
The universe never did make sense; I suspect it was built on government contract.
Robert A. Heinlein
kosch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michal heky 15. 9. 2005 10:51

[quote="Fojťan";a kdyz teda clovek ma posledni serii 613, da se tedy predpokladat ze auto ma techniku vysoce podobnou 700? resp. ze se nemusi pumpovat benzin pred startem, zapinat baterie no a dalsi takovy trable :D [/quote]
Odpojovac baterii maji vsechny tatry vc. T700, zalezi na uzivateli, jestli baterie denne odpojuje nebo ne. Ja ji odpojuji jen kdyz auto zazimovavam.
U karburatoru pri delsim stani vozidla (tyden) je potreba napumpovat rucne benzin anebo si namontovat pridavnou elektrickou pumpu.
Posledni modely tater mely posilovac rizeni (zivotnost cca 300 000, coz uz maji vetsinou za sebou, opravdu blbe se shani), 5q (jsou blbe naprojektovane a odchazeji, nove nejsou), klimatizaci (maji dost i starsi auta), misto nezavisleho topeni tuzemske vyroby muzou mit uz Eberspachera a palubni deska jiz nepripomina kombajn, ale auto. V "kombajnu" se ale paradoxne citim pohodlnejc.
Rozdil mezi T700 a poslednimi 613kami je jen v tech kulatych blatnikach.

[quote="Fojťan";A jeste neco - kolik tak stoji zprovozneni (nemyslim doslova, spis jako uvedeni do stavu schopnosti normalniho pouzivani a bezpecnosti) takove 613 cca za 100k?
co se musi obvykle menit, resp. jake jsou ty nejvice opotrebovane a menene veci? dik[/quote]
Jedna-li se o karburatorove vozidlo bez extra vybavy, pak se kolem 80tkc necha sehnat kus, do ktereho staci sednout a jezdit. Je ale potreba vedet, kam se podivat, vedet, jak ma znit motor, jak ma jit rizeni, atd.
michal heky
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod michal heky 15. 9. 2005 11:01

ten obrazek, co sem dal kosh, je TATRA ECORRA V8 SPORT
hmotnost 1150 kg
zdvihový objem 4423 cm3
kroutící moment 480 Nm (400 PS)
výkon 294 kW (400 PS)
maximální rychlost 320 km/h
zrychlení 0 - 100 km/h 4 s
1 km s pevným startem 22,2 s

Tento automobil se ucastni Mistrovství ČR závodů automobilů na okruzích, pristi zavod je tusim 7. rijna v Brne :-) Vice na http://www.tatra603team.cz
michal heky
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod HaD 15. 9. 2005 12:44

zdroj: www tatra613 cz
Tento supersportovní automobil, který nese podpis Václava Krále, měl premiéru na pražském Autosalonu v r. 1991. Mechanické části pocházely z T 623. V prostorovém rámu z trubek, který nesl sklolaminátovou karoserii, byl ukotven čtyřlitrový osmiválec o výkonu 160 kW, na přání se dodávala ostřejší verze s výkonem 225 kW. Zrychlení z "nuly na sto" se podle použitého motoru odehrálo za 6,2 resp. 5,6 s, maximální rychlost byla buď 246 nebo 265 km/h. V interiéru se nalézala dvě skořepinová sedadla, výbava se řídila pouze přáním zákazníka. Tento jediný český supersport se prodával v cenách od 2 700 000 kč.

Pár fotek MTX...
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

a poslední - t613 existovala i jako "kombík"
Obrázek
HaD
Nováček

Odeslat příspěvekod michal heky 15. 9. 2005 12:47

Kombik? :-D
Opravdu vtipna fotomontaz :-D
michal heky
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Kaja2 15. 9. 2005 13:01

Jednou Eccoru testovali jeste v byvale AMR a byl to peknej nasup. Zvuk to melo uchvatnej a jelo to jako z praku. Myslim, ze Dolejs s tim jel. Pak myslim i zkousel na letisti rychlostni rekord. V autosalone v Brne byla vicekrat, tusim.
Kaja2
Nováček

Odeslat příspěvekod Fojťan 15. 9. 2005 13:33

Kaja2 píše:Jednou Eccoru testovali jeste v byvale AMR a byl to peknej nasup. Zvuk to melo uchvatnej a jelo to jako z praku. Myslim, ze Dolejs s tim jel. Pak myslim i zkousel na letisti rychlostni rekord. V autosalone v Brne byla vicekrat, tusim.


presne, uz je to ale aspon 10 let, taky se na to pamatuju. je ale treba rict, ze je to vazne super auto... :tleskani
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Caddy 15. 9. 2005 13:46

ten kombik je fotomontaz na prvni pohled :)

Eccora je kara jak bejk, zrychluje lip nez M3 :)) A to uz je neco .)
Polibte mi vsichni vsechno
Caddy
Amík roku 2006
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HaD 15. 9. 2005 14:12

Caddy píše:ten kombik je fotomontaz na prvni pohled :)


A a co tohle? :P
Obrázek
HaD
Nováček

Odeslat příspěvekod -LK- 15. 9. 2005 14:31

To mi připomíná Caddyho Eldorádo :-)
فارسي بلد هستم
-LK-
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod huugh 15. 9. 2005 15:14

me to pripomina jaguar e-type :)
huugh
Nováček

Odeslat příspěvekod George_Couser 20. 9. 2005 21:28

Hosi, hosi, hosi! A co tak T 700 GT?

Obrázek

a T 700 GT Coupe

Obrázek

302 kW, 490 Nm
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marepa 23. 9. 2005 11:41

no mit ten MTX doma.. tak si myslim,ze je to docela cenny sberatelsky kousek :) co myslite?
BMW E92 M3 | dlouhodoba spotrba 13.2l/100km, holt 75mph na dalnici nezere az tolik
marepa
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 23. 9. 2005 11:47

Ale ta Ecorra, co tu byla na minule strance opravdu zavodi:

http://www.tatra603team.cz/2004/modules.php?name=ecorra
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -LK- 23. 9. 2005 12:03

Mirek-607 píše:Ale ta Ecorra, co tu byla na minule strance opravdu zavodi:

http://www.tatra603team.cz/2004/modules.php?name=ecorra



A taky se jí měří krouťák v koňskejch silách:
iquote]kroutící moment 480 Nm (400 PS)S/quote]
فارسي بلد هستم
-LK-
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 23. 9. 2005 12:07

-LK-: To je evidentni chyba, je to zkopirovane na dva radky misto na jeden, z neznalosti jednotek bych je neobvinoval, protoze uz fakt, ze to postavili ukazuje, ze o tom vedi asi vic nez my vsichni dohromady...
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Caddy 23. 9. 2005 13:53

-LK- píše:To mi připomíná Caddyho Eldorádo :-) /quote]


to uz je spis Opera :)
Caddy
Amík roku 2006
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Caddy 23. 9. 2005 13:54

huugh píše:me to pripomina jaguar e-type :)


to spis XJS, podle zadku :)
Caddy
Amík roku 2006
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_Couser 25. 9. 2005 12:05

No a kdyz jsme u tech fotomontazi:
Obrázek
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Caddy 26. 9. 2005 10:34

zajimavy...az na ty kola...a ten zadek bych jeste trochu pozmenil....je to takovy moc kratky, hatchbackovsky...
Polibte mi vsichni vsechno
Caddy
Amík roku 2006
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajda 26. 9. 2005 12:36

je to pěkný, připomíná mi to Rover
Pokud se vám doma válí stará nepotřebná SPZ, tak bych pro ní měl místo ve své sbírce.
Pajda
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Caddy 26. 9. 2005 13:37

Pajda: no ja bych si dovolil tvrdit, ze rover je puvodni auto, ktere autor modifikoval...
Polibte mi vsichni vsechno
Caddy
Amík roku 2006
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fojťan 26. 9. 2005 15:25

Caddy píše:Pajda: no ja bych si dovolil tvrdit, ze rover je puvodni auto, ktere autor modifikoval...


:tleskani presnetak
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goggy 26. 9. 2005 15:55

Resp. je to Rover 75 v dieslu :D
Neaktivní
Pro kontakt použijte ICQ.
Goggy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_Couser 26. 9. 2005 16:00

Jj, Rover je prvni auto ktere me pri pohledu na ni napadlo :lol:
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_Couser 26. 9. 2005 16:01

Obrázek
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fojťan 26. 9. 2005 16:20

George_Couser píše:Obrázek


ze by taky fotošop? :wink:
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_Couser 26. 9. 2005 16:25

ze by? :wink:
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 26. 9. 2005 17:58

Nicmene i kdyz je to fotomontaz, vypada to skvele. ;)
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod Luboš*** 1. 10. 2005 20:51

michal heky píše:[quote="Fojťan";a kdyz teda clovek ma posledni serii 613, da se tedy predpokladat ze auto ma techniku vysoce podobnou 700? resp. ze se nemusi pumpovat benzin pred startem, zapinat baterie no a dalsi takovy trable :D

Odpojovac baterii maji vsechny tatry vc. T700...[/quote]

Odpopojovač mají jen karburátotoré verze, od Mi výše už ho tam neobjevíš.

Je vidět, že Fojťan si bez předchozího varování jakéhokoliv majitele T613 přečetl ten děsně přiblblý a nesmyslný článek co se kdysi objevil na idnes.cz nebo kde. Tomu se fakt nedá věřit jediné slovo...
Luboš***
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Caddy 1. 10. 2005 22:07

Luboš: mnojo, to uz tak byva, ze o tom radi pisou lidi s povrchnimi znalostmi... :)

mas peknou karu, parada ;)
Polibte mi vsichni vsechno
Caddy
Amík roku 2006
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Luboš*** 1. 10. 2005 22:31

Zas tak pěkná není, je to letitá tatra, takže se do ní ještě spousta peněz bude muset nasypat, aby to k něčemu vypadalo.

No vlastně jich mám víc:
http://t613.ic.cz
http://sestsettrojka.euweb.cz/moje.htm
Luboš***
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Caddy 3. 10. 2005 10:47

Luboš: heeezkyyy :)) Tak tohle jo :)
Polibte mi vsichni vsechno
Caddy
Amík roku 2006
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michal heky 3. 10. 2005 17:23

Luboši, já ho u jedné T700 objevil :-O
michal heky
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Luboš*** 3. 10. 2005 19:17

Dá přidat i na ty novější. Myslím, že i průměrně inteligentní opice by to zvládla do pěti minut... :wink:
Luboš***
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod boss-ivoss 17. 10. 2016 11:38

Takové pohledy zamrzí... to je hřbitov.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
boss-ivoss
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 17. 10. 2016 11:41

Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 17. 10. 2016 11:43

boss-ivoss: to je v Holešovičkách ne? Tam ty Tatry takhle štosujou už léta
fiatí 1.4 940A2000
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář

Odeslat příspěvekod boss-ivoss 17. 10. 2016 11:58

jj v Holešovičkách
ale přibejvaj, jedna 613 co jsem potkával v centru už tam stojí taky
boss-ivoss
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 17. 10. 2016 13:36

k čemu to majiteli je? má to jako vrakáč/prodávají tam díly? nebo to jen nechá vyhnít? :(
fiatí 1.4 940A2000
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář

Odeslat příspěvekod boss-ivoss 17. 10. 2016 15:47

Nikde žádná cedule, nic...

edit: vygooglil jsem, vrakoviště p. Lambert
boss-ivoss
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 5. 1. 2017 10:02

Tatra nezná bratra:




Kdo z vás to čekal?
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 5. 1. 2017 10:05

Ja jsem spis cekal, ze tatra krachne, ale jsem velice rad, ze se ji dari!
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 5. 1. 2017 10:05

chcelo by to normalny tank

ale samo Tatra ruls..tento rok uz musim ist na truck trial
.bad.decision.matters.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 21. 9. 2017 22:53

"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Guru
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků