Ruská auta

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Ctirad.V 30. 5. 2005 20:05

:tleskani :D
Ctirad
Ctirad.V
Nováček

Odeslat příspěvekod -LK- 30. 5. 2005 20:09

Ačkoliv OT, mě se tato AeroRevue.cz docela líbila :-)
فارسي بلد هستم
-LK-
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ctirad.V 30. 5. 2005 20:31

Uznávám,že to bylo zajímavé a poučné,ale radši bych přece jen zůstal při zemi.
Tak něčím začnu.
Podle mě Lada není to nejhorší na našem trhu(jak si dost lidí myslí).Řekl bych dokonce,že patří k těm lepším mezi levnými vozy (velikost,výbava).Jasně,má i nedostatky (airbagy,ABS),ale ruku na srdce,kdo si za takové věci připlácí,když si kupuje levné auto.A navíc má každé levné auto nějaký ten nedostatek.
Ctirad
Ctirad.V
Nováček

Odeslat příspěvekod Dusan 30. 5. 2005 21:15

OK, nebudeme letat takze jenom obecnou noticku na zaver. Neverte prilis bolsanske propagande, ktera tak rada vydava sve sny a vzdusne zamky za realitu. Ve skutecnosti dodnes neni Su-27 nosnym typem ruskeho letectva. Na zacatku osmdesatych let byly Rusove technologicky i ekonomicky s prominutim totalne v p*deli. Ruska elektronika byla sice pozoruhodna (Rusove jsou geniove v tom jak z prdu uvalet kulicku, asi proto ze povetsinou meli jen ten prd), ale zoufale zastarala. Rusove dokonce klesli tak daleko, ze se snazili kopirovat *komerni* vypocetni techniku od IBM pro vlastni vojenske pouziti. Neni treba vysvetlovat, ze to co jde na trh je hodne pozadu za tim co je v armadnich laboratorich. Radar, ktery Rusove v polovine osmdesatych letech montovali do Mig-29A umel cca tolik (pri podstatne vetsich rozmerech) co puvodni radar v YF-16A (1976) coz ani pak na tom konci sedmdesatych let kdy je zacali delat seriove nebyla zrovna americka technologicka spicka.
Ona ve skutecnosti tahle nova generace ruskych letadel nebyla nic jineho nez ponekud pozdni snaha, alespon trochu dohnat zoufale Rusum unikajici Americany a jejich generaci letadel sedmdesatych let (F-14, 15, 16).
Takze bych doporucoval ty ruske materialy brat s jistym nadhledem. V komunistickem automobilovem casopisu z osmdesatych let jsem se take dozvedel, ze Volha ma proti konkurenci Stuttgartu co nabidnout (at to vratim na zem). :-D
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 30. 5. 2005 21:41

Jeste dodam jednu a snad uz vazne posledni dousku. :-) Kvalitu bojove techniky a specialne stihacek nelze zadnym zpusobem objektivne porovnat (tedy s vyjimkou valky). Neexistuje zadny Fighter's Monthly s titulnim clankem: "Porovnali jsme pro vas deset stihacek s cenou do triceti milionu dolaru" a udelenymi Fighter's Tip a Best Buy. :-D Vsechny informace zverejnene o kvalite letadel jsou dvojiho druhu: bud od nejakeho pisalka, ktery popisovana letadla videl na pul kilometru a mysli si jak je chytry a nebo nekdo chtel aby ty informace byly zverejneny. V devadesatych letech se ruske konstrukcni kancelare ocitly nad propasti a byly postaveny pred volbu bud prodavat nebo chcipnout, protoze Rusko nenakupovalo skoro nic. Takze jejich dealeri zacali jezdit vsude po svete (zejmena po rozvojovych zemich) rozdavat barevne letaky a nabizet "zarucene" informace. To do te doby nebylo v branzi uplne obvykle, takove zamereni skoro az na retail. :-) Pak se objevovaly v odbornych tiskovinach udajne zasvecene clanky doslova opsane z ruskych PR materialu, jako byl napriklad naprosto uzasny clanek ve Letectvi o Mig-29M kde byl vylicen jako naprosto dokonaly, bezkonkurencni od 32.7% lepsi nez konkurence. Jenze za vsemi temito zverejnenymi informace je jen snaha prodat a na druhou stranu stejne "zasvecene" komentare v americkem tisku mohou klidne platit americti vyrobci snazici se prodat sve nove modely pro USAF s tim, ze "preci nemuzeme byt horsi nez Rusove". Pro bezneho cloveka neni sance se dostat k objektivnim informacim, takze tyhle materialy nema smysl resit.
Muj pristup je vyjit z historie a z objektivniho srovnani ekonomicke a technologicke urovne obou souperu, ta mi ovsem stejne jako mira bojovych zkusenosti vychazi dosti jednoznacne. A nikoliv pro Rusko (SSSR) ...
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ctirad.V 30. 5. 2005 21:51

Děkuji.Snad už to byl poslední příspěvek k bojové letecké technice.
Ctirad
Ctirad.V
Nováček

Odeslat příspěvekod Ctirad.V 30. 5. 2005 21:56

A co říkáte na Kalinu?
Obrázek
Ctirad
Ctirad.V
Nováček

Odeslat příspěvekod Mirek-607 30. 5. 2005 21:59

Slibil jsem a dodrzim, nebudu sem jiz nic psat... i kdyz bych chtel a vetsinu svych tvrzeni muzu i dolozit a to i vysledky simulovanych souboju provadenych Luftwafe a take v ramci vetsich navstev display teamu jednotlivych armad.
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ctirad.V 30. 5. 2005 22:05

Nevypadá špatně.Lada 2112.

Obrázek

A co Lada 2111

Obrázek
Obrázek
Ctirad
Ctirad.V
Nováček

Odeslat příspěvekod Jarda2 31. 5. 2005 07:00

Pánové promiňte, ale já se nemůžu udržet.
Dusane - po sjednocení Německa dělala německá armáda simulované letecké souboje mezi F-16 a MIG-21. MIG-21 v nich jednoznačně zvítězil. Snad uznáš, že MIG-29 je lepší,než MIG-21 a zvítězil by rovněž. Některé prvky vysoké pilotáže, které předvedlo Su-27 na leteckých dnech žádné jiné bojové letadlo dosud nepředvedlo a nejsou to výmysly novinářů, tisíce lidí to viděli na vlastní oči.

Kalina vypadá hezky, na můj vkus je moc malá, já preferuji pořádný kufr. Jako alternativa (snad levnější a v základu vybavenější) k západním miniautíčkům to zřejmě bude velmi zajímavé. V očích mnoha lidí bude pořád mít cejch ruského auta. Bohužel.
Jarda2
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ctirad.V 31. 5. 2005 07:47

Jarda2
360 litrů u sedanu není zase tak málo a navíc se bude dělat i provedení kombi.
Ctirad
Ctirad.V
Nováček

Odeslat příspěvekod P800 31. 5. 2005 07:55

Ctirad.V píše:Nevypadá špatně.Lada 2112.
A co Lada 2111
1/quote]


Neblbni, co jsi myslel tím "nevypadá špatně"..? Ironie nebo to myslíš vážně? Neprobudil jsem se snad v 80-tých letech, kdy by vůz takového designu snad "nevypadal špatně"..
Naposledy upravil P800 dne 31. 5. 2005 08:17, celkově upraveno 1
P800
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jarda2 31. 5. 2005 08:02

Jenže kombi má mít základní kufr ještě o 10l menší než sedan. Pravda, těch 260 l je na malé useklé auto slušné (i krátká Fábie má méně). Doufám, že na rozdíl od Fábie tam rusáci nebudou dávat nějaké poddimenzované motory (40kW, 47kW do kombíka apod.). Slyšel jsem o nějakém novém motoru splňujícím EURO4, ale ještě neznám jeho výkon.
Jarda2
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ctirad.V 31. 5. 2005 08:12

P800
Každému se líbí něco jiného.Mě zase nevyhovují tvary nejnovějších modelů různých značek.Připadne mi to,jako by to vycházelo z jednoho modelu(tvarově).

Jarda2
Budou do toho dávat motor 1,6,výkon kolem 90 koní(z hlavy to teď nevím přesně,ale myslím že 66 kW).Tak by to mělo jezdit slušně.
Ctirad
Ctirad.V
Nováček

Odeslat příspěvekod Jarda2 31. 5. 2005 08:15

P800 - No mě zas příjde příšerný třeba Fiat Multipla, Reault Vel Satis, Renaulu Mégan. Zadní partie těchto vozů jsou příšerné (Cx radši výrobci v prospektech ani neuvádí). Příšerné pro mě, ale jinému se to třeba líbí. Proč to šmahem zatracovat.
(Fotky můžeš z citací klidně vymáznout)
Jarda2
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků