Ruská auta

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 27. 1. 2017 23:58

Ano
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 28. 1. 2017 12:06

upřesnění: o tom základním motoru jsem nenapsal přece ani to 1 písmeno, naopak jsem psal už o tom 3 válci s 66 kW a předpokládám, že ten kdo se podívá do ceníku tak krom jen té ceny se podívá současně i na výkon motoru a na zrychlení. Je to zřejmé.
No a napsal jsem že cenově to je pořád i s 66 kW schůdné navíc právě s tou zajímavou vychytávkou s LPG (pokud se naměřené údaje výkonu a krouťáku pro LPG potvrdí ještě odjinud) plus navíc při LPG a takto rovnou z fabriky je ten motor už na LPG připravený resp. dotčené prý díly (dle klubového fóra na Dáčky) mají prot jiné číslování a snad i jinak číslovaný je sám motor ... a Lada to LPG dnes nenabízí i když v minulosti se uvádělo že tak nějak ano.

Atmosféru 1.6 má zájemce možnost pořídit u Dacia Duster, v nejočesanějším základu tady za 250 tis. Kč přičemž ale co se týče takové té bezpečnosti tedy těch všech i také elektro dnes hejblat tak to s tím očesáním (a proti dražším verzím) neplatí, tudíž i v té a la holobyt sociální verzi na bílo nebo modro a s černými nárazníky a mechanikou se s 4x2 dá (tak ještě vychytat nějakou doprodejovou akci, že, letos má přijít nový facelift) už jezdit, podobnou úvahu jsem zachytil i někde na Lada fóru.
Potíž bude v tom, že dle ohlasů zpřevodování Dustera těm kdo jezdí více na dálnici to nesvědčí (ale to je dáno samotným zařazením auta) a vůbec se to ukazuje potom ve zvýšené spotřebě, teď po posledním faceliftu motor má i vyšší výkon (o něco vyšší než mají Lady) a o něco dál nižší udávanou spotřebu, ke smůle však skutečná spotřeba ukazuje prý tak o 1 litr víc a vůbec prý velký žrout byla ta verze (jiného) motoru předchozí.
Čímž ovšem by se mohlo opět odkrýt výživné téma za kolik oporavdu jezdí ty 1.6 ruské motory a stejně by se skončilo tím že ehm jak to vlastně a opravdu srovnatelně změřit :-)
Já to píšu také proto, že nakonec docházím k závěru že ty terénně prý odolnější Dacia Sandera (Stepway) a potom právě Lady Kaliny (Cross) jsou spíše jen líbivě udělaným tunnigem ... a kdo chce tuto vlastnost tak (v rámci možností) zbývá právě raději ten Duster a na srovnatelnou odpověď od Lady se musí teprve čekat. A za Stepway a Cross si nepřiplácet.
Poznámka: známý si pořídil starší tedy jetý Citroen C5 s hydraulickým podvozkem, měl štěstí na kus z Německa tj. opečovávaný auto tam bylo protiúčtem, takže paráda pohodlná jízda i na rozbité silnici nebo právě zase rychlost a zatáčky a když najede na terén, polní cesta lesní cesta, tak teprve tehdy a tam si to auto zvedne na vyšší světlou výšku a brnkačka, o nějakou Dáčku nebo vůbec Ladu by nezavadil okem. Ale to je věc názoru a přístupu :-)
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 28. 1. 2017 16:54

Tak cenovo je Dacia schodná aj s LPG aj bez LPG. A pravdou je, že Lada to LPG takto neponúka.Až to dávaš Lade ako nevýhodu, že nič také neponúka z fabriky, tak máš pravdu. Na low-end trhu B segmentu má význam aj toto.
Ale zas nie každý chce LPG a nie každý chce do takého auta malý turbo motor s 3 hrnkami.

Atmosféra 1,6 je pre Duster, ale nie je v ponuke pre Sandero/Logan. A nie každý potrebuje kúpiť práve Dustera. Tu ide o záujemcov, čo majú hlboko do vrecka a hľadia na cenu.A Duster je cenovo inde ako Sandero/Logan a nehovoriac, až je aj 4x4.

Až hovoríme o výbave, tak vačšina kupujúcich už požaduje klímu a priplatí si a preto sa holobyty predávajú aj pri nižšiej cene ťažko. To potvrdila aj Lada, kde jej základ 1,6 8V Kalina v komforte je nepredajná kvoli tomu, že nemá klímu.

Ruské motory 1,6 16V nepokladám zásadne za zlé. Spotreba tiež nebude prehnane vysoká. Výhodou bude aj to,že 0,9 66kW turbo v Dáčke v zaťažení a kopcoch nebude dynamicky ako 1,6 16V v Lade. Doležitá nie je len dynamika 0 -100 km/h, kde Dáčka s turbom je lepšia, ale aj pružné zrýchlenie týchto áut v roznych režimoch.
Tam u 16V 72 kW nevidím až taký problém.Proste bude kvedlať a určitú dynamiku dostane.
Čo pokladám za zásadné na ruských motoroch, aká je dimenzácia materiálov, či neodídu predčasne, koĺko vydrží prevodovka než sa rozsype, atď.Na Ladafóre tých pár Priór má problémy tohto typu.
Nejak nie som proste presvedčený, že tá ruská "kvalita" je porovnateľná s tým, na čo sme tu zvyknutí.



" Já to píšu také proto, že nakonec docházím k závěru že ty terénně prý odolnější Dacia Sandera (Stepway) a potom právě Lady Kaliny (Cross) jsou spíše jen líbivě udělaným tunnigem ... a kdo chce tuto vlastnost tak (v rámci možností) zbývá právě raději ten Duster a na srovnatelnou odpověď od Lady se musí teprve čekat. A za Stepway a Cross si nepřiplácet."

Obe modely sú vyššie, tiež majú vyššiu svetlú výšku, čo má svoj zmysel.Sú to také lacné crossover autá, čo je teraz veľká móda.A tie sú dobré pre mestskú džunglu a výtlky.Žiadne auto bez 4x4 nie je moc vhodné na nejaký skutočný terén.A 4x4 sú už potom drahšie, vrátane Dustera.
Až porovnáš cenu Sandero Stepway 0,9 TCe
9790 EUR a Duster Arctica(4x2) 1,6 11 690 EUR, tak máš rozdiel v cene 1900 EUR.V ČR to bude, myslím podobný rozdiel.

C5 s hydraulikou, tam sme v téme ojetina/nové auto a to už je subjektívne, aby si každý posúdil, prečo vyberie jednu alebo druhú možnosť. Vždy sa nájdu argumenty za aj proti.
anonymni

Odeslat příspěvekod kebab 28. 1. 2017 18:03

áno je to potom ve výsledku jak se píše na draka,
ať tak nebo onak pořád se přebírají ta příměrem někde nahnilá jablka,
není se co divit že to téma tady zamrzlo a ta téma další kolem Dacie jsou na tom jen o malý kousíček lépe,

jen takovým možná blbě vtipným závěrem: jsem si na obrázcích všiml, že když ty Dáčky prodávají ve světě jako Renault tak mívají dál upravený přední masky a tak nějak ehm ta auta na pohled mají i celkově větší šmrnc (tj. ta levnota z toho tolik nekřičí) ... tak jen co by bylo, že?, kdyby někde jednou začal Renault podobně nabízet třeba takovou Renault Kalinu? ... ale asi to nehrozí protože i já jsem zabrousil na web a je to jak píšeš, ta nějaká přijatelná jistota že na ruských autech jsou alespoň všude použity a jako naprostá samozřejmost materiály které tam opravdu mají dnes být tak pořád vypadá že není ... a tím to zatím asi na dlouho zase končí.
Naposledy upravil kebab dne 29. 1. 2017 10:54, celkově upraveno 1
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ka-spel 28. 1. 2017 23:18

powerball píše:to je vtipny jak se tam tu hnusnou ***** snazej zoufale obhajovat.tenhle argument me zaujal nejvic - 1. Jedinečnosť - Ladu na ceste nestretnete a určite budete pútať pozornosť. :D

Tak to by mohli s jakýmkoliv indickým nebo čínským autem. Ale třeba nemají tak dobré topení - častý to argument ladomilců.
Felicia 1,6 kombi LPG -> Octavia II 1,9 TDI kombi
Časy se mění : praskají řetězy místo řemenů a lehčí je nastartovat nafťák v mrazu než zahřátý po jízdě
ka-spel
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 29. 1. 2017 13:07

Já mám teď nějakej už horší termostat asi, tak mi to netopí nic moc, asi jako dýzlová škodovka 8-P
zelvotron
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ka-spel 30. 1. 2017 09:04

Mám O2 1,9 TDi a na topení si opravdu nemusím stěžovat. Topí to díky PTC líp jak benzínová. Asi si jel něčím porouchaným.
Felicia 1,6 kombi LPG -> Octavia II 1,9 TDI kombi
Časy se mění : praskají řetězy místo řemenů a lehčí je nastartovat nafťák v mrazu než zahřátý po jízdě
ka-spel
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod agathodaimon 19. 2. 2017 17:05

kolik piv vypiješ tolikrát jsi člověkem.
Die With Beer In My Hand
agathodaimon
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ustijuf 3. 3. 2017 23:42

PC: VIA EPIA M920 - VIA QuadCore E C4650 2.0GHz - 16GB SO-DIMM DDR3 - Nv GF GTX 1050 Ti OC 4GB - 2x 2,5" SSD - VIA VT2021 sound - 2x Realtek RTL8111G - FSP Aurum GOLD 400W - 25" ASUS VE258 - Win10 64bit - CM Elite 110; P.S. (ustijuf = Tralalák)
ustijuf
Nováček

Odeslat příspěvekod ka-spel 6. 4. 2017 05:54

Felicia 1,6 kombi LPG -> Octavia II 1,9 TDI kombi
Časy se mění : praskají řetězy místo řemenů a lehčí je nastartovat nafťák v mrazu než zahřátý po jízdě
ka-spel
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 13. 4. 2017 11:19

Obrázek
Ví někdo co je to zač?
anonym

Odeslat příspěvekod ka-spel 14. 4. 2017 12:20

Starý KGB wagen ZIM 12 http://auto.idnes.cz/zim-12-sovetsky-lu ... jetiny_fdv http://sp-v12.ru/fotogalereya se sedmičkovým pajšlem. Že ti vlastenci všude cpou tu imperialistickou techniku, i to audio je McIntosh, když jsou tak na úrovni. :D
Felicia 1,6 kombi LPG -> Octavia II 1,9 TDI kombi
Časy se mění : praskají řetězy místo řemenů a lehčí je nastartovat nafťák v mrazu než zahřátý po jízdě
ka-spel
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 14. 4. 2017 13:32

To je až taková splácanin? 8-D Občay nad těma rusákama žasnu kolik maj času :D
anonym

Odeslat příspěvekod ka-spel 14. 4. 2017 16:21

Rusáci nic převratnýho v autech nevymysleli (mimo účinného topení jak prezentují zdejší rusofilové), tak jen stajlují kastle starých aut (licenčních) na ty západní.
Felicia 1,6 kombi LPG -> Octavia II 1,9 TDI kombi
Časy se mění : praskají řetězy místo řemenů a lehčí je nastartovat nafťák v mrazu než zahřátý po jízdě
ka-spel
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 14. 4. 2017 17:07

Tobě to topení nějak leží v žaludku, že to píšeš v každým druhým postu :D
zelvotron
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků