Ruská auta

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 5. 1. 2017 23:04

Lada Vesta, cenník :

http://lada-auto.sk/UserFiles/Images/cennik_vesta.pdf

technické dáta :

http://lada.de/cars/vesta/sedan/tth.html

No, neviem teda, 12,5 tis EUR za Luxe verziu, ktorá má len 4 bagy, ale aspoň má teda tú aut. klímu. :-) Vzhľadom na kvalitu, kde dimenzovanie materiálov a životnosť nebude nič moc, čo sa dá poznať aj z problémov nových Kalín, kde niektoré diely odchádzajú priskoro a aj s tým, čo sa píše o Vestách v Rusku je to podĺa mńa vysoká cena. Otázkou je pasívna bezpečnosť, image, servisné zázemie, atď..
To auto nie je proste plnohodnotná nižšia stredná. V niektorých parametroch može byť, v iných nie.
Ale ICE verzia 10,5 tis. to je, myslím, prijateľné...
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 6. 1. 2017 00:56

vzhledem k udávanému výkonu a hmotnosti je to i docela pomalé
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 12. 1. 2017 18:53

Tak nějak současně se sedanem Lada Vesta (z AvtoVAZu který je ovládán Renaultem) se teď v posledku a už reálně (na rozdíl od stále v Česku slibotechny Vesta) objevil turecký sedan Renault Megane GrandCoupé, pozor už nikoli jako recyklace Fluence starší platformy ale právě patřící do řady už současného Megane.

A protože auto je turecký tak podvozek naladěný také na blbé cesty a v základu je také motor atmosféra 1.6 litru a navíc s o něco papírově i vyšším výkonem než má Lada ... no a základ v bílé barvě je 350 tis. Kč.
Nemohu předjímat, ale dovedu si představit že za nějaký ten měsíc spíše čtvrtletí Renault nahodí nějaké slevy, navíc už teď dává protiúčtem za staré auto 20 tis. Kč, atd. atp. ... no prostě a je to můj osobní názor tak za dané situace tady v našich podmínkách raději oželím nějakou elektriku apod. ve výbavě toho Megane ... ale nákup toho Megane já upřednostním a před Vestou, případně si tedy něco připlatím když na to budu mít, že a pro další parádu a pohodlí ... nebo se podívám po novém Loganovi aspol. tedy po levnější Dáčce a také ze stáje Renault.

S tou Ladou mně to připadá stejné jako před těmi asi více než 10 lety kdy jsem se o ruská auta začal zajímat a tehdy byla aktuální desítková řada: tehdy se také argumentovalo jaké Lada má úžasné prý vybavení co jinde je prý v příplatcích a za draho, ovšem zakopaný pes byl a je v tom, co píše o příspěvek výše nahoře Julius7.
Případný zájemce o ruské auto chce ho mít bytelné a spolehlivé a alespoň trochu vzhledem současné (jako už nutnou třešinku na dortu) a také bývá z levnějšího kraje ... a protože jsem také trochu zvědavě googlil ... tak je stále vysoké riziko, že v tom kusu co si tady ho případně zájemce koupí ... tak ta svá očekávání hrozí nedostane ... a s potom potížemi bude závistivě se dívat na majitele Renaultů a Dáček, kterým když se něco vysype, ano třeba u aut ze zahraničí tedy u dovezených rachotin, tak oni pomoc najdou obvykle hned někde za rohem.

Kdysi jsem tady sledoval statistiky prodejů vlastně registrací nových aut, teď nejen že nemám čas ale ani tu chuť protože vidím spíše pořád tu stejnou marnost. Třeba ale se stane nějaký zázrak? ... za sebe to však vidím pro Vestu tady hodně černě.
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 13. 1. 2017 23:38

kebab :

https://www.facebook.com/LadaSVK/?rc=p

až ťa to zaujíma, tak si pozri príspevky a ako sa vyjadruje a argumentuje Lada Slovakia...
Vesta je konkurent tak, P301 ,Fluence, v ICE verzie má hlavne výhodu toho motora, ale Luxe verzia je cenovo prestrelená, potvrdzujú to aj tie príspevky.
anonymni

Odeslat příspěvekod powerball 14. 1. 2017 01:06

to je vtipny jak se tam tu hnusnou ***** snazej zoufale obhajovat.tenhle argument me zaujal nejvic - 1. Jedinečnosť - Ladu na ceste nestretnete a určite budete pútať pozornosť. :D
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 16. 1. 2017 19:30

Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 16. 1. 2017 19:57

To je skoro dost, představoval bych si to tak o 50 níž aby to bylo konkurenceschopný, ale rozhodně by to mělo bejt levnější než tipo nebo 301 v základu. Bohužel ale chápu že při taovým partizánksým dovozu se na nižší cenu nedostanou a s vysokou cenou zase bud prodej v jednotkách kusů a bez prodejů zase nedostanou od výrobce lepší cenu. Začarovanej kruh ve kterým se pohybujou 20 let. Jinak to nemusí bejt zlý auto.
zelvotron
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 17. 1. 2017 15:32

Není mně zcela zřejmé, jak to bude s případnou ruskou navigací - bude to tady funkční? jak to bude s aktuálníma mapama? počeštění?
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 17. 1. 2017 19:10

Tak funkční bude asi kdekoliv na světě a mapy evropy snad budou mít i pro domácí trh, ale s počeštěním bych určitě nepočítal, kor u těhle jednotlivých dovozů.

Nicméně myslím že ta Vesta stejně moc nedává smysl za ty prachy, to spíš grantu / kalinu v základu, kerý se pohybujou kolem 200 tis. a tam žádnou navigaci člověk neřeší, koupí do toho za litr standard din rádio :D
zelvotron
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 18. 1. 2017 15:41

zelvotron píše:... to spíš grantu / kalinu v základu, kerý se pohybujou kolem 200 tis. a tam žádnou navigaci člověk neřeší, koupí do toho za litr standard din rádio :D

Jenže tady čovek (u těchto modelů) narazí na další podivnosti a ozývá se z toho různě kotrmelcová asi minulost AvtoVAZu. A jeho potýkání se s Renaultem.
Tak nějak je mně záhadou proč Granta a proč Kalina II když tyto modelové řady, teď když se dívám do slovenského ceníku a český pořád důvodně není a myslím tím s ostudou, v podstatě mně splývají co se týče plus mínus zařazení resp. takové té užitečno praktické hodnoty u těchto aut.

Ta Granta měla být původně předhotovený dáreček Renaulta AvtoVAZu a jako veřejný příklad možné spolupráce, různě v průběhu doby z ruské strany (ve fabrice) torpédované takže z toho vylezlo a se zpožděním protože to chtěli udělat tvrdošíjně ruski po svém co?
Pa rúskom způsobu poněkud kypřícím práškem nabobtnalá a la Renault Thalia (v Rusku originál nabízená už před tím pod obchodním jménem Symbol) ... jménem Lada Granta ... která ... jako sedan ... ještě dnes existuje ... když ale Thálka se už a nějaký ten rok vůbec ani nevyrábí. A nemá přímého nástupce.

Nechápu, proč Granta liftback je dražší(!) proti sedanu ve verzi Komfort o 600 euro (tu si asi kvůli jen 8V motoru nikdo s nadšením u nás stejně nekoupí) a tak proto ve verzi Ice (motor 16V) ten rozdíl je dokonce ještě víc a to 700 euro? Že ta pozdější verze liftback je jakoby líbivější a je (pro někoho) praktičtějí přístup k zavazadlovému prostoru? A není ten rozdíl na tyhle peníze nějak ale málo?
To líbivější je dle mne totiž hodně relativní, protože takto přece nějak měl vypadat už fousatý liftback té předchozí desítkové řady (asi na odvedení pozornosti od nepodarků tam měl tehdá nahoře to funkčně zbytečné ale o to nápadnější křídlo a skrze které prý nebylo ale dozadu dobře vidět) a tak to je stejně beznadějně vzhledově dnes zastaralý ... jen to tolik nedráždí jako dříve ... je to zastaralý včetně těch dnes ošumělých předních masek jak u sedana tak u liftbacku, no prostě ta už zase zánovnost z toho je příliš viditelná. Tím mám na mysli, že už dávno měl být udělaný nějaký alespoň lehký facelift.

Ten ale neudělali, protože udělali facelift na Kalině tj. z Kaliny I (tentokrát inspirované nikoli Renaultem ale Oplem) na Kalinu II, a tak dnes situace je podobná době kdy spolu tzv. soutěžily staré Samary právě s tou tehdy desítkovou řadou, pořád šlo ale v podstatě o tutéž skupinu zákazníků kterým ta auta byla určená a tak se vzájemně auta kanibalizovala - a jistě nadbytečně vázala fabrické zdroje včetně vývoje konstrukce technologie atp. - a ani jedna řada nebyla proto a včas dotažená tj. s vychytanými mouchami a jen osudově zastarávala. Tedy prašť jako uhoď. Samara nebo desítková řada, Granta nebo Kalina.

Přitom ano, dobré jméno si měl AvtoVAZ tady udělat na Grantě nebo na Kalině ... a teprve potom by přišla na řadu Vesta a i ta nějaká vyšší cena by byla potom stravitelnější, protože by byla vybudovaná/obnovená důvěra u zákazníků. Také potřebný respekt. Důvěra a respekt je však na bodu sibiřského mrazu. Místo důvěry a respektu nastoupil despekt a posměch.
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 18. 1. 2017 19:25

Nojo jenže to by nesměli prospat poslední dva roky, kdy v Evropě neprodali téměř ani kolo, za ty dva roky právě mohli vybudovat základ zákazníků s gratama a kalinama 2.

Problém je tak hlavně v tom, že je v Evropě nepodpořil Renault jako Dáčku, myslím že sami nejsou nějaký expanze schopný, když je k tomu nedoved ani ten švéd.
zelvotron
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 18. 1. 2017 19:45

kdyby tam prospali jen poslední 2 roky :D jinak pro renault nemá lada v Evropě význam, tenhle segment tu pro něj zastupuje dáčka
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod anonymni 24. 1. 2017 11:31

Tak AvtoVAZ má problém pre ceny ropy, pre sankcie voči Rusku, prepadol tam trh s autami cca 36 %.
Ešte, okrem iných problémov aj clo, atď.
Nejak bližšie to tam nesledujem, ale Renault sa podĺa všetkého snaží udržať Ladu v Rusku a moc je neposúva do Európy.
Tam by kanibalizovala Daciu, z ktorej už má slušné zisky.
Je to fakt začarovaný kruh.
Granta je zastaralá, sedan s tou zadnou časťou vyzerá hrozne a odpudivo a aj preto je najskôr lacnejší ako liftback.
Ale, stále to posobí zastaralo. Rusi sa asi aj preto rozhodli inovovať tú Kalinu ako ruské auto, tá vyzerá kapku lepšie, hlavne Kalina cross.
Hlavná výhoda Kaliny je ten 1,6 16V, ( možno aj lepšie tlmenie, menší hluk) pretože dáčka - sandero/logan má len slabý trojvalec v základe. A kto nechce to slabé turbo a 3 hrnky, ale slušnú základnú atmosféru, tak ju má v Kaline.
Až by Renault niečo zainvestoval, tak by Kalina dokázala konkurovať, Sanderu aj Dáčke, už len kvôli motoru, ale Renault dáva prednosť Dácií.
Takto má Lada u nás problém.
Nemá reklamu, nemá dosť predajcov, servis aj zázemie. Problém vidím aj v tom, že Dáčka bude najskôr aj spoĺahlivejšia, s lepšou antikoróznu výdržou a životnosťou. Ale toto sa ťažko takto posudzuje.
Aj cenová politika je divná.
Kalina Komfort sa údajne ani nepredáva, lebo nemá klímu, ale verzie Ice, ktoré ju majú sú už zaujímavejšie. Luxe verzia je podĺa mňa pridrahá i keď má pár zaujímavých vychytáviek vo výbave.
Kalina by však mala byť niečo lacnejšia ako Sandero/Logan, ale nie je, alebo len zanedbateľne, v čom má problém.
Vesta je zasa predražená, pretože to je konkurent 301 a Elyseé , ale Tipa už teda nie. A ani Rapidu. Tú úroveň Vesta nemá.
Vesta má zmysel akurát v tej ICE verzi, kde je cenovo ešte prijateľná.

12500 EUR za luxe verziu je podĺa mňa dosť nezmysel.

Autá celkovo nemusia byť nutne zlé, ale až Renault neurobí viac ako doteraz a nebude mať aj prívetivejšiu cenovú politiku pre Lady, tak všetko zostane po starom a Lada tu bude paberkovať i keď v SR sa to kapku teraz rozhýbalo. Ale celkovo je to slabota.
anonymni

Odeslat příspěvekod kebab 25. 1. 2017 16:51

V případě konkurenta Dáčky jsem se v posledních týdnech (zvědavě a jak jsem měl čas) věnoval ke srovnání a také co se píše kolem toho 3 válce 898 cm3, 66 kW a 140 Nm, spotřeba udávaná v benzínu 5,8 město a 4,3 mimo město a 4,9 ta průměrná a
pozor!
v jednom z veřejných testů (myslím k nějakému Loganovi) bylo hodnoceno i to provedení s fabrickým už zamontovaným navíc LPG a
pozor!
na měřáku s LPG byl výkon tak i točivý moment motoru s turbem o něco málo kupodivu ještě(!) vyšší než s benzínem!

Tudíž takové pořád ještě lehké Sandero, když se řidič s motorem správně sžije (odpovídajícně řadí) a on ten pokrok jde kupředu tudíž to jde prý celkově lépe protože projev je kultivovanější než podobné motory dříve, má akceleraci slabě přes slušných 11 sekund (dle provedení) a k tomu případný ten bonus za levnější provoz na LPG (ano spotřeba LPG je vyšší než u benzínu ale netratí se na výkonu což až dosud bylo zvykem) a
pozor!
to Sandero v té očesané verzi Ambiance která už umožní tento motor a navíc už s fabrickým navíc LPG je dle českého ceníku za 241 tis. Kč a ve vyšší verzi Arctica tj. také i pro LPG a už také s klimatizací za 261 tis. Kč a bez LPG za 235 tis. Kč.
*** To Sandero konkuruje jak Ladám Grantě tak Kalině a pokud Ladu chtějí dát zákazníci do plynu (a oni mnohdy chtějí) tak si musí připočíst k cenám nejméně dál 20 tis. Kč a spíše víc, otazníčky se zárukou a jejich atmosférický motor s tím plynem bude mít pravděpodobně o něco (na LPG) nižší výkon.
Píšu to tady k zamyšlení, není to jednoduché dělat závěry protože jsou další okolnosti a třeba jak ještě dlouho daňové zvýhodnění LPG vydrží a jiné věci, ale pocitově zdůrazňuji pocitově dle mne u Dáčky zákazník u nových aut má možnost jít více s dobou (teď jestli to je dobře nebo špatně a v čem?) i když třeba za ty jakoby stejné peníze dostane méně výbavy než co třeba u Lady, která je jako auto ale obvykle těžší a to má také svém potom dopady co a jak a proč.
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 27. 1. 2017 23:35

Tu ja vidím ako hlavný problém to, že Sandero/Logan nemá základný atmosferický 4 valcový motor. Ten atmosferický trojvalec je na to auto slabý. Až sa auto zaťaží, tak dynamika, ktorá je aj tak slabá je v háji. Taktiež Sandero/Logan sa nekupujú pre primárne dlhé a časté jazdy a diaľnice, ale skor na behanie po meste, prímestské jazdy, časté štarty, kde turbo nemusí byť v takom režime výhoda.
Myslím, že v Dácií rátajú s tým, že na predaj pojde skor litrové turbo, s ktorým je auto drahšie - teda niečo viac zarobia. Pretože ten základný ,slabý trojvalec , atmosféra, bude odrádzať. Do Sandera/Logan sa zmestí 5 dospelých ľudí a batožina, predstav si, že pojdu s týmto autom a motorom k moru...
A práve tu vidím výhody Lady/Granty, že ponúka slušný 1,6 16V , atmosféru za slušnú cenu vo verzii ICE, čím túto dieru može zaplniť, KEBY...
Však dovody poznáš...
Tak iste súhlasím, že pre Ladu je práve Dáčka konkurencia...
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků