Dnešní Volva....je Volvo stále prémiovou značkou?

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod p3k 30. 9. 2005 19:08

2pix: nezlob se, ale přečti si to po sobě, já nemám potřebu tě přesvědčovat
antif: Myslím že jsem to tu psal, že se mi líbila V50 (kombi od V40 nemýlim li se). Ale dělat závěry ze zkušeností jedné rodiny a ještě k tomu ze Švědska, je velmi neobjektivní.
p3k
Nováček

Odeslat příspěvekod Dusan 30. 9. 2005 19:53

antif píše:To, že některá automobilka patří do toho či onoho koncernu ještě neznamená, že automaticky přebírá veškeré kvalitativní problémy mateřského závodu. Zrovna tak by se mohla luxusní A8 považovat za "lidové vozidlo" s jeho neduhy stejně tak třeba i Porsche. Tím pádem nevidím jediný důvod, srovnávat Volvo s Fordem.v/quote]

Naopak, to ze neco patri Fordu je velmi relevantni poznamka. Ford totiz kamkoliv prisel zahajil proces pro "snizeni nakladu a zvyseni efektivity" (cti setrime za kazdou cenu, sidime to jak se da abysme usetrili centiky). No a to se samozrejme na kvalite zpracovani a spolehlivosti projevi.
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antif 30. 9. 2005 20:35

Dusan píše:Naopak, to ze neco patri Fordu je velmi relevantni poznamka. Ford totiz kamkoliv prisel zahajil proces pro "snizeni nakladu a zvyseni efektivity" (cti setrime za kazdou cenu, sidime to jak se da abysme usetrili centiky). No a to se samozrejme na kvalite zpracovani a spolehlivosti projevi.


To by ovšem muselo platit na 100%. A to rozhodně neplatí viz moje 2-letá zkušenost s V40. Špičkové dílenské zpracování, špičkový materiál v interiéru, a na techniku si absolutně nestěžuju.
antif
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 2Pix 30. 9. 2005 22:25

p3k ... precist si neco po sobe - to je nadliskej ukol - vzdycky pisu jak mi jdou myslenky - pokud se ti to nelibi, tak to neres ;-)

k fordu -- ford nikdy neplatil za jakoby exklusivni znacku, americkej ford byl vzdycky takova "americka skodovka" a to se mu v poslednich nekolika letech nevyplatilo, evropskej ford byl "ford" jenom podle jmena, nikdy nevyrobil nic co by nejak zazarilo, takovej VW na evropskym trhu (tehdejsi VW - dnesnin miri do vyssi stredni a vejs se moc nepousti - tam ma Phaetona - propadak- a Audi, ktery tam ma uz svoje jmeno), nic vic, nic min, to ze vetsina cechu je z tech aut vyvalenna - jejich problem, je to mlada generace, co pravdepodobne nezazila boom importu po revoluci. A Volvo je v ramci zestihleni odsouzen bejt neco jako "vyvojova" laborator pro Forda (stejne jako Audi u VW - i tam je uz videt zestihleni - staci porovnat Audi pred a po roce 86)
Ďžojn dhe ármy of kočičkas a čičintas.. džojn dhe bradrhůd.. ól jů nýd is tu konvert jour avatar tu a kočička ór čičinta.. Kočičkas and Čičintas strajks bek.. Kočičkas and Čičintas růls dhe vórd .. end ví vil strajk on dhe ívl činčilás end kil dhem ól !
2Pix
Nováček

Odeslat příspěvekod Dix_ 21. 12. 2017 19:46

Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 21. 12. 2017 20:37

Svět de do hoven.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 21. 12. 2017 21:44

Právě proto jsem koupil nové auto. Dokud to ještě bylo bez filtru.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod MELLO 21. 12. 2017 21:45

Dobře ty.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor