Dnešní Volva....je Volvo stále prémiovou značkou?

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Dalibor Ax. 14. 4. 2005 08:00

Co si myslíte o dnešních Volvech? Jsou stále tak kvalitní? V letech 95-98 byly snad ty nejlepší Volva, pak to začalo upadat. Dneska slyším z každé strany, jak jsou náchylná na poruchy elektroniky a že spousta zákazníků jsou s nimi pořád v servisu. Moc se mi líbí S60. Je to skvělé auto, někdo řekne, že technicky zastaralé, ale já si spíš myslím, že je jako vyzrálé víno. Prostě to nejlepší, čím může S60 být. Ale mám strach jít do toho. Mimochodem asi bych bral T5.
Mazda 6 2.3i /2005/ (166k) miluju zatáčky...
Dalibor Ax.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Dusan 14. 4. 2005 09:35

Osobne bych do toho nesel. Volvo ma aktualne (s vyjimkou S40) dost zastarale portfolio vozu a kupovat nyni S60 nebo S80 je uz asi trochu mimo misu. Vyhodu vidim akorat v zajimavych motorech, spickovych sedackach, ale jinak ty vozy uz dnes prilis neoslni. Nevim jak S60, ale treba S80 ma na dnesni pomery uz vyslovene podprumerny podvozek (nestihajici vetsinu dodavanych motoru) a i design interieru + sortiment nabizene vybavy je ponekud out.
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Black_Talon 14. 4. 2005 09:48

doma 2, ve firme 6 a moc problemu s nima nebylo; ad podvozek - zadnej zazrak to neni, ale oznacit ho za podprumernej? (jasne, i T6 je tak mekka, ze v zatackach drhne kolama o podbehy, ale kdyz si to zakaznici preji... :), alespon ale drzi stopu a to i pri vysokych rychlostech (na dobrejch gumach a s tvrdsim nastavenim podvozku si uzijes dost srandy i pri 240km/h), preplnovany benzinovy motory sou docela dobry a dost vydrzi; jinak celkova zastaralost je do urcity miry kompenzovana nijak premrstenou cenou
Black_Talon
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JP 14. 4. 2005 13:43

Mam zkusenost jen se starou V70, ale jako clovek hladici na Volvo z venku ziskavam dojem, ze Volvo je nadprumerne pouze v otazce ceny. Netvrdim, ze jsou to nespolehliva auta, ale ztratilo uz i punc nejbezpecnejsich aut apod. Navic, kdyz se clovek podiva do ceniku Volvo, tak si asi sedne na *****. Mozna nektere zakladni ceny nejsou nejhorsi, ale v zakladni vybave toho zase tak moc neni. Pordejce Volva mi o tom vykladal jako o super vyhode, ze Volvo chce, aby kazde auto bylo original a kazdy si vybral presne to, co chce. Bohuzel to vybirani si neni zdaleka zadarmo :-( Spouste lidi Volvo porad ucaruje esignem, takze to o koupi rozhoduje dost, ale podle me se daji sehnat rozumnejsi auta. Osobne bych pri koupi volil vetsi kompromis mezi srdcem a hlavou.
JP
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 14. 4. 2005 15:20

Rekl bych, ze Volva jsou spickova vyjimecna auta konce devadesatych let. :x Ano, ve sve dobe kdy prisla S80 na trh to byla bajecna kara po vsech strankach, do jiste miry to platilo i o S60, ale cas a konkurecne sla dale a dnesni Volva jsou vcelku prumerne vozy s mizernou vybavou bez vetsich vyhod oproti (mnohdy) levnejsi konkurenci.
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p3k 14. 4. 2005 20:53

Dalibor Ax: jsou stále tak kvalitní? Snad doufám, že se zlepšila kvalita. Volva byla vyhlášená svou bezpečností, nikoliv kvalitou ta byla dříve právě horší.
p3k
Nováček

Odeslat příspěvekod Ivory 23. 4. 2005 22:19

Dle mého názoru určitě. Sám mám slabost pro S60 a V70. V prvním zmíněném jsem se vezl (2.4) a bylo to úžasné auto. Zejména pružnost motoru byla prvotřídní.

Strýc má ve firmě jen Volva (V50,S60,XC70 a XC90) a pokud vím, tak jen spokojenost. Taky měli předtím nějaká, takže znovu by do nich určitě nešli, kdyby jim nevyhovovaly. On má tu XC90 v 2.5 D a jen chválí, akorát to blázen koupil v manuálu, protože automat nemá šestku. A nejlepší bylo, že druhý den co to měl to napálil do staré 120, když ji neviděl na kruhovém objezdu přes A sloupek :tleskani
VW New Beetle 1.9 TDi - CULT CAR
Mercedes-Benz C class 240 aut. - BEST CAR
Ivory
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JackNO.1 23. 4. 2005 23:27

No svého času se mi neskutečně líbilo Volvo V40, ale to už je pryč a současný design jde úplně mimo mě... :?
JackNO.1
Motorkář roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JackNO.1 23. 4. 2005 23:32

Kromě Volva XC90 tedy... to se mi líbí, ale v porovnání s konkurencí slabé motory... Prostě Volvo pro mě nikdy, snad jen zadarmo, nebo za extra výhodnou cenu, abych si s tím měsíc pojezdil a pak to prodal se solidním ziskem... :-)

Ale je to samozřejmě věc názoru, mnoha lidem se ten design líbí...
JackNO.1
Motorkář roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mitak 24. 4. 2005 10:59

Soused měl S60 (novou firemní) a velice brzo se jí zbavil, protože podle něj ještě neměl tak poruchové auto - největší starosti měl s elektronikou. Ještě dodnes mě baví jeho historka o tom, jak byl zděšený, když mu přestala fungovat elektronika při 170km/h na dálnici - měl dost problému s tím aby to vůbec nenarval někam do lesíku, už třeba jen proto, že nešel posilovač, nakonec se ta elektronika po nějaké chvíli zase sama zázrakem vzpamatovala a zapnula, po této zkušenosti se přestal pokoušet to nechat spravit a prostě si koupil jiné auto a Volvo už nikdy.
mitak
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jan Jirka 24. 4. 2005 12:50

Před čtyřmi roky jsem brzy ráno levým pruhem D1 směřoval do Bratislavy. Měl jsem zpoždění a snažil jsem se dohnat půl hodiny. Tvář spolujezdce se na vedleším sedadle světle béžového čalounění S60 T5 ztrácela v nebezpečně podobném odstínu a ručička rychlomeru v podstatě neustále ukazovala 200 km/h. Byla zima a spolu s teplotou se snižoval také můj zdravý rozum a úsudek. Když jsem míjel kolonu velkých bratrů, přiřítil se zběsilou rychlostí starší Mercedes a "zastavil" asi na délku vozu za mnou. A protože mistr světa byl na tom tou dobou s rozumem už opravdu bídně, přišlápl plyn a ručička rychloměru se za doprovodu hučícího víru v palivové nádrži vesele rozpohybovala na 230 km/h.
V tu chvíli se auto otřáslo a začalo silně táhnout směrem k velkým bratrům, které jsem předjel s lehkým náznakem driftingu od krajnice ke krajnici a mamutí vůlí dožít se alespoň převozu do nemocnice. Když jsem zastavil u krajnice, zbyla na pravém zadním kole jen jakási letmá stopa po pneumatice, kterou navíc připomínal s ničím nezaměnitelný odér prudkého okysličování pryže...
Děkoval jsem v duchu i nahlas inženýrům z Volva za podvozek, který to ustál a opodál stojící kolega by mi asi dal za pravdu, kdby zrovna nezvracel...
"Lepší" podmínky pro otestování kvalit podvozku asi nenajdete. :cry:
Jan
Jan Jirka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Pucmeloud(smazano) 24. 4. 2005 22:09

neznam lepsi sedacky nez ve V70 nebo S80 a klidovy pocit po dlouhe jizde....Kdo nezkusil nepochopi
Pucmeloud(smazano)
Nováček

Odeslat příspěvekod Honza CZ 23. 7. 2005 21:04

Dalibor Ax. píše:Co si myslíte o dnešních Volvech? Jsou stále tak kvalitní? V letech 95-98 byly snad ty nejlepší Volva, pak to začalo upadat. Dneska slyším z každé strany, jak jsou náchylná na poruchy elektroniky a že spousta zákazníků jsou s nimi pořád v servisu. Moc se mi líbí S60. Je to skvělé auto, někdo řekne, že technicky zastaralé, ale já si spíš myslím, že je jako vyzrálé víno. Prostě to nejlepší, čím může S60 být. Ale mám strach jít do toho. Mimochodem asi bych bral T5.a/quote]
Zkus se podívat na http://www.volvoklub.cz
Honza CZ
Nováček

Odeslat příspěvekod Dusan 23. 7. 2005 21:41

Pucmeloud píše:neznam lepsi sedacky nez ve V70 nebo S80 a klidovy pocit po dlouhe jizde....Kdo nezkusil nepochopi

To je pravda. Sedacky jsou dnes to jedine v cem je Volvo stale na spici pelotonu. Myslim, ze ta automobilka ma velky potencial, ale neni dnes proste mozne nechavat modely s minimalnimi zmenami v produkci po dobu sedmi let a myslet si ze mne ostatni nepredbehnou. :hm
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza CZ 23. 7. 2005 22:11

Dusan píše: myslet si ze mne ostatni nepredbehnou. :hm
A třeba kdo?
Honza CZ
Nováček

Odeslat příspěvekod Alex.. 23. 7. 2005 22:16

Honza CZ a kdo ne ? :D
Alex..
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza CZ 24. 7. 2005 12:42

Otázka byla položena jinak!
Honza CZ
Nováček

Odeslat příspěvekod Driver 24. 7. 2005 15:21

Jediný volvo, který podle mě za něco stojí je XC90 - to se mi hrozně líbí. Jinak jak už tady psalo hodně lidí - dost chudá základní výbava a ty ceny nic moc. Jinak servisů na volva taky není zrovna moc a shánění dílů asi nebude nejjednodušší.
Das Auto
Driver
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kalisek 24. 7. 2005 19:17

V sobotu 23.7. v 18:30 byl na CT2 moc dobry dokument - Opice za volantem,
nevidel jsem to cele, ale myslim, ze to bylo od Volva, kdyby to nekdo mel, tak to nekam prosim dejte, moc dobry dokument.
kalisek
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza CZ 24. 7. 2005 19:26

Driver píše:Jediný volvo, který podle mě za něco stojí je XC90 - to se mi hrozně líbí. Jinak jak už tady psalo hodně lidí - dost chudá základní výbava a ty ceny nic moc. Jinak servisů na volva taky není zrovna moc a shánění dílů asi nebude nejjednodušší. /quote]
Co je to chudá základní výbava.Můžeš mi to osvětlit jsem asi nějakej natvrdlej.Jinak když jsem zbořil předek u mojí 850 tak mi sehnání dílů a oprava trvala 25 hodin od nehody.
Honza CZ
Nováček

Odeslat příspěvekod Dusan 24. 7. 2005 20:30

Zakladni vybava je zakladni vybava. Horsi je, ze tim jak vyssi modely zastaraly se do nich neda ani prikoupit zadna dnes obvykla pokrocilejsi vybava. Ono ostatne treba takove xenony zacaly Svedove dodavat asi osm let po svych konkurentech.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza CZ 24. 7. 2005 20:44

Dusan píše:Zakladni vybava je zakladni vybava. Horsi je, ze tim jak vyssi modely zastaraly se do nich neda ani prikoupit zadna dnes obvykla pokrocilejsi vybava. Ono ostatne treba takove xenony zacaly Svedove dodavat asi osm let po svych konkurentech.
No to jsem se toho dozvěděl!Supr.Co třeba postrádáš v základní výbavě Volva které si sám vybereš.A co se nedá přikoupit?.Kdo montuje seriově xenony?
Honza CZ
Nováček

Odeslat příspěvekod Ivory 24. 7. 2005 20:56

Pánové, pánové. Pomlouvejte, ale já mít ty prachy, tak hned beru S60 v červené a se sport paketem a jsem šťastný jako blecha. Jasně, že je to prémiová značka!
VW New Beetle 1.9 TDi - CULT CAR
Mercedes-Benz C class 240 aut. - BEST CAR
Ivory
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza CZ 24. 7. 2005 21:07

Ivory píše:Pánové, pánové. Pomlouvejte, ale já mít ty prachy, tak hned beru S60 v červené a se sport paketem a jsem šťastný jako blecha. Jasně, že je to prémiová značka!
Honza CZ
Nováček

Odeslat příspěvekod Dusan 24. 7. 2005 21:33

Honza CZ píše:No to jsem se toho dozvěděl!Supr.Co třeba postrádáš v základní výbavě Volva které si sám vybereš.A co se nedá přikoupit?.Kdo montuje seriově xenony?s/quote]

Tady nejde o seriovou vybavu, tady jde o moznou vybavu. A jeste v roce 2001 se ani do S80 proste xenony nedaly prikoupit. Co se tyce ostatni vybavy tak podle me navstevy u dealera minuly rok (mozna se neco malo zmenilo) chybi: parkovaci asistent (k dispozici je jenom zadni a jeste se montuje az v CR bezne aftermarket senzory!), adaptivni svetlomety, vzduchove odpruzeni, nejaky command system, aktivni tempomat, ventilovane sedacky a tak by se dalo jeste nejaky cas pokracovat. Vsechno tohle jsou veci, ktere cenove srovnatelna konkurence jiz davno nabizi.
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza CZ 24. 7. 2005 21:47

Dusan píše:
Honza CZ píše:No to jsem se toho dozvěděl!Supr.Co třeba postrádáš v základní výbavě Volva které si sám vybereš.A co se nedá přikoupit?.Kdo montuje seriově xenony?s/quote]
Tady nejde o seriovou vybavu, tady jde o moznou vybavu. A jeste v roce 2001 se ani do S80 proste xenony nedaly prikoupit. Co se tyce ostatni vybavy tak podle me navstevy u dealera minuly rok (mozna se neco malo zmenilo) chybi: parkovaci asistent (k dispozici je jenom zadni a jeste se montuje az v CR bezne aftermarket senzory!), adaptivni svetlomety, vzduchove odpruzeni, nejaky command system, aktivni tempomat, ventilovane sedacky a tak by se dalo jeste nejaky cas pokracovat. Vsechno tohle jsou veci, ktere cenove srovnatelna konkurence jiz davno nabizi.
Nějak jsi otočil.Tady byla řeč o seriové výbavě.A když už jsi napsal co postrádáš ve Volvu tak klidně pokračuj a nezapomeň dodat která konkurence to dodává nebo nabízí Já mohu doložit co je možný ve Volvu tak ti dolož co je možný u konkurence.
PS: a nezapomeň že je rok 2005 a ne 2001
Honza CZ
Nováček

Odeslat příspěvekod Dusan 24. 7. 2005 21:58

Honza CZ píše:
Nějak jsi otočil.Tady byla řeč o seriové výbavě.A když už jsi napsal co postrádáš ve Volvu tak klidně pokračuj a nezapomeň dodat která konkurence to dodává nebo nabízí Já mohu doložit co je možný ve Volvu tak ti dolož co je možný u konkurence.
PS: a nezapomeň že je rok 2005 a ne 2001e/quote]
Ja otocil? Ja jsem od zacatku mluvil o obecne dostupne vybave nikoliv zakladni, viz:
"Zakladni vybava je zakladni vybava. Horsi je, ze tim jak vyssi modely zastaraly se do nich neda ani prikoupit zadna dnes obvykla pokrocilejsi vybava. Ono ostatne treba takove xenony zacaly Svedove dodavat asi osm let po svych konkurentech."
To co je v zakladni vybave neni az tak podstatne, kazda automobilka to resi jinak. Japonci all-inclusive, Evropane obvykle mnoha priplatky. To je proste volba konkretniho vyrobce, kterou cestou se vyda. Horsi je kdyz se neco neda koupit vubec.
Co se tyce konkurence, ktera to ma tak:
parkovaci asistent - uplne vsichni vetsinou uz od nizsi stredni tridy
adaptivni svetlomety - v premiove tride kazdy, takovy Citroen uz je dava i do male C4rky.
vzduchove odpruzeni - Mercedes, BMW, mam dojem ze v nove A6 i Audi
command system - v premiove tride dnes uz kazdy
aktivni tempomat - opet v premiove tride kazdy, obcas se uz dostane omezenejsi verze i do stredni tridy
ventilovane sedacky - vlastnik Volva Ford uz je nabizi i do Mondea za polovicku penez nez stoji lepsi Volva.
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kosch 24. 7. 2005 22:13

jenom k tomu odpružení, Volvo má ten Four-c podvozek, který využívá elektronicky řízené tlumiče, tudíž je to jistá obdoba pneumatického odpružení..
The universe never did make sense; I suspect it was built on government contract.
Robert A. Heinlein
kosch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza CZ 24. 7. 2005 22:52

Too Duša:Tak jsem se podíval co v tom fordu je.Bral jsem Mondeo Ghiu a Mondeo Premium proti Volvu S80 z roku 04 (mám tu doma materiály) o kterém tu byla řeč.Rozdíl v ceně je něco kolem půl milionu.Ve výbavách se liší velice málo a v možnostech variability na objednávku tak ta je jednou tam jednou sem.Nakonec jsem i našel crasch testy, a řeknu ti že s Fordem bych asi nejel ani za roh na nákup a za to mi těch půl milionu stojí a nějakej parkovací asistent oželím, už jsem se naučil jezdit tak že ho neptřebuju.
Honza CZ
Nováček

Odeslat příspěvekod Fl.89novy 24. 7. 2005 23:00

Honza CZ:Nezlob se ale Volvo krome toho ze je bezpecny auto nema nic jinyho co by me na nem mohlo zaujmout....
Proud To Be An American
Fl.89novy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza CZ 24. 7. 2005 23:22

Fl.89 píše:Honza CZ:Nezlob se ale Volvo krome toho ze je bezpecny auto nema nic jinyho co by me na nem mohlo zaujmout....
Já se nezlobim!Každý ať jezdí v čem chce.Já budu rád jezdit po ulicích sám.
Honza CZ
Nováček

Odeslat příspěvekod Dusan 25. 7. 2005 06:07

Honza CZ píše:Too Duša:Tak jsem se podíval co v tom fordu je.Bral jsem Mondeo Ghiu a Mondeo Premium proti Volvu S80 z roku 04 (mám tu doma materiály) o kterém tu byla řeč.Rozdíl v ceně je něco kolem půl milionu.Ve výbavách se liší velice málo a v možnostech variability na objednávku tak ta je jednou tam jednou sem.Nakonec jsem i našel crasch testy, a řeknu ti že s Fordem bych asi nejel ani za roh na nákup a za to mi těch půl milionu stojí a nějakej parkovací asistent oželím, už jsem se naučil jezdit tak že ho neptřebuju.i/quote]

Tohle uz je trosku demagogie. Co se tyce te ceny, tak Mondeo s trilitrem o 226 konich Ghia + nejaka trocha pridavne vybavy vyjde v realnych cenach na nejakych 750.000Kc, zatimco Volvo S80 2.5T s o neco slabsim motorem a zakladni vybavou (horsi nez ma to Mondeo) vyjde na vice nez 1.200.000Kc, coz je o skoro dve tretiny vyssi cena oproti Mondeu. Docela slusny rozdil. Prave, ze je docela smutne, ze S80 ma o neco horsi variabilitu vybavy oproti vozu o tridu a pul milionu nize.
Co se tyka te bezpecnosti tak Mondeo ma dle EuroNCAP stejne hodnoceni jako Volvo S60, navic bylo testovano pred dvema poslednimi facelifty, ktere bezpecnost dale zlepsily. Volvo S80 nikdy testovano nebylo, ovsem souhlasim s tim ze v roce 1998 kdy prislo na trh to bylo asi nejbezpecnejsi auto vubec. Jenze ani nejbezpecnejsi auto roku 1998 nemuze mit ambice udrzet tento titul az do roku 2005. Svet je proste nekde jinde i v teto oblasti.
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod turboleon 25. 7. 2005 07:15

Mondeo, třílitr, GHIA, za za 750 tis? Kde? Prodávám Leona Turbo kterej vyšel přes 800 a jdu pro Forda.......
turboleon
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek_trefny 25. 7. 2005 08:56

podle me je cela tahle debata trochu zbytecna. S60 i S80ky jsou koncepcne zastaraly a aspon v pripade prvniho modelu bude tento nahrazen snad jeste letos zcela novym a prepracovanym nastupcem. tim se srovna krok s ostatnimi.
za druhe - srovnavat Mondeo a S80? vzdyt jsou obe jiny tridy... obecne u S80ky plati, ze nikdy nebyla moc povedena, dost se srala a vubec. proto se jich ani tolik neprodalo(va).
Marek_trefny
Nováček

Odeslat příspěvekod Registrace Buerace 25. 7. 2005 09:29

Mondeo, třílitr, GHIA, za za 750 tis? Kde? Prodávám Leona Turbo kterej vyšel přes 800 a jdu pro Forda.......

To je jen takovej slovní obrat. Když chceš své rozporuplné tvrzení něčím podpořit, napiš nejvyšší možnou konfiguraci vozu, z nosu si vytáhni holuba, jeho délku vynásob osmi a přičti k vhodně zvolné konstantě. A vyjde ti podobný číslo.
btw - za tuhle cenu bych ho bral taky...
Registrace Buerace
Nováček

Odeslat příspěvekod Ivory 25. 7. 2005 09:46

Nic nechci říkat, ale jak může být něco tak nadčasového jako je Volvo zastaralé? :wink: Mimo C70, která už opravdu nebyla zrovna new nesouhlasím! pozor2
VW New Beetle 1.9 TDi - CULT CAR
Mercedes-Benz C class 240 aut. - BEST CAR
Ivory
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 25. 7. 2005 12:45

Ad Mondeo: Tak si ho panove kupte, kdyz po trilitrovem Mondeu za tuhle cenu tak touzite. Katalogova cena Ford Mondeo 3.0V6, 204 koni, 6kvalt v provedeni Ghia je necelych 850.000Kc, po zapocteni minimalni slevy 16% (slusna sance i na vetsi) - 714.000Kc + tempomat + xenony + metaliza a jste na zlehynka pres 750.000Kc (bez xenony spolehlive pod nimi).
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Registrace Buerace 25. 7. 2005 13:29

846T
Ford má akce na vybraný modely (čti - ty co se moc neprodávaj) slevu až 13%. Pokud z nich dostaneš 16% na tenhle, tak jseš king. Mám zkušenosti že ti daj nějaký bonusy zdarma (hf, lepší rádio, větší kola...) a menší slevu (do 5-7%) a seš rád...

Ale možná máš nějaký lepší kontakty
Registrace Buerace
Nováček

Odeslat příspěvekod filomena 25. 7. 2005 13:30

Nuz, kazdemu sa paci nieco ine. Keby som mal na to prachy, tak by som si kupil V50ku. Paci sa mi dizajnovo, aj znacka Volvo sa mi paci.
Aj ked by bolo nejake mondeo lacnejsie. Velmi casto tu pada nazor: "Za tie prachy kupis ine v lepsej vybave..." Lenze clovek nekupuje len podla ceny a vybavy (nie kazdy kupuje Fabiu, ze jo), ale podla toho ako sa mu paci dizajn auta, znacka, jej povest, co si mysli o tom aute sused bla bla bla. Cize ja by som radsej zaplatil 35 000EUR za V50 ako napr. 20 000 za Octaviu II v lepsej vybave (keby som na to mal, dovtedy mi staci Felda :D ). A to sa mi paci aj Octavia II.
Ked uz porovnavate modelovy rok 2005, tak porovnavajte zakladnu/doplnkovu vybavu Volva S40/V50 s konkurenciou. Ostatne su fakt stare.

P.S. Mne sa u Volva paci aj to co hovoria, ze kazde auto je v zaklade take hole, aby si ho mohol zakaznik dotvorit v maximalnej moznej miere :-))

peace, Filomena
filomena
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Registrace Buerace 25. 7. 2005 13:31

Ještě musím poznamenat, že ford teď poněkud snížil laťku u klasické pro úroveň "ghia". Její roli teď převzala ghia X.
Registrace Buerace
Nováček

Odeslat příspěvekod Dusan 25. 7. 2005 13:56

Registrace Buerace píše:846T
Ford má akce na vybraný modely (čti - ty co se moc neprodávaj) slevu až 13%. Pokud z nich dostaneš 16% na tenhle, tak jseš king. Mám zkušenosti že ti daj nějaký bonusy zdarma (hf, lepší rádio, větší kola...) a menší slevu (do 5-7%) a seš rád...

Ale možná máš nějaký lepší kontakty
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Black_Talon 26. 7. 2005 11:48

to Dusan: souhlas, kdyz sem videl nabidku pro nasi firmu, tak vypadala dost podobne (Titanium 3.0, plna vybava, katalogova cena neco pres mega, cena pro nas 743k)
Black_Talon
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rismi 28. 7. 2005 22:54

Ahoj všem, ma volvo S80 T6, tok 99, je to dovoz z Německa, a je tam jiný systém navigace (nefunguje pro Česko-kompatibilita s mapama). Prý neexistuje. Chtěl bych vyzkoušet, zda bude fungovat Polsko, nebo Německo, Rakousko.popř Evropa. Pokud někdo máte, nebo víte vícce, pls. o info.... Je to pouze na CD...
Díky rismi@seznam.cz
Rismi
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod shark (novy) 25. 8. 2005 11:29

no at je to jak chce, nekdo si auto kupuje treba i kvuli tomu jak vypada...
me osobne se strasne libi designem S60 ka. motor 250 koni, 4 roky stara se da temer v maximalni vybave ( kuze, navigace, telefon, vsechno v elektrice ,..) poridit do 500 000, najeto cca 100-150 tis.
to je podle me celkem dobra cena. osobne se mi mondeo sice taky libi, ale ne tolik jako S60 a nema ani takovej vykon.

dalsi plus proti 3litru (mondeo) je napr povinne ruceni, ktery je o cca 4 tisice mensi ( s60 t5 2,4 litr ). jasne zalezi na cene za kterou se to ci ono auto kupuje ale u me je volba jasna. S60 T5...snad neni neco co bych tam chtel mit jeste navic oproti soucasnym autum...mozna jen startovani na tlacitko... :lol:

ale popravde , nevim jak se servisem, ale tuseni mam , ze to nebude nejlevnejsi...
Naposledy upravil shark (novy) dne 25. 8. 2005 15:40, celkově upraveno 3
shark (novy)
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Black_Talon 25. 8. 2005 13:25

servis je naopak docela velky pozitivum tyhle znacky - alespon v Praze maj skvelej pristup (jak AutoHase, tak Autocentrum Sterboholy) a dobry ceny
Black_Talon
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod shark (novy) 1. 9. 2005 12:40

hmmm....to me prekvapuje...to jako ze maj relativne dobry ceny za dily i za praci ?
predpokladam, ze kvalita ok, bude, to by si nemala takova firma dovolit mit s kvalitou problemy...
shark (novy)
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod shark (novy) 29. 9. 2005 09:18

nevite kolik jsou motory od volvo schopny najet ? jde mi o to , jestli kdyz ma volvo najeto 100, 200 tisic, jestli uz je na konci nebo ma jeste velkou rezervu ( nebo aspon nejakou ).
do problemu nepocitam "spotrebak", jako rozvodak atd.
mete nekdo nejaky informace nebo osobni zkusenosti ?
shark (novy)
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JP 29. 9. 2005 09:43

No tak treba obcas jedu temer historickym 740 2.0 benzin, ktere je teda po kompletni generalce (lonske), ale porad jede rozumne a ma najeto pres 280 tis. km.
JP
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Black_Talon 29. 9. 2005 11:28

pri tomhle najezdu maj benziny jeste dost velkou rezervu (o dieselech nic nevim)
Black_Talon
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p3k 29. 9. 2005 12:46

Pokud vím, tak volva v kvalitě nikdy nevinikala. Mám dojem, že došlo k záměně slov kvalita a bezpečnost. V bezpečnosti volvo hrálo prim.
Uvažoval jsem nad V50, nelíbil se mi však interiér (zejména vrch palubky. Jinak jistě ideální vozidlo coby prevence proti krádeži.
p3k
Nováček

Odeslat příspěvekod filomena 29. 9. 2005 13:39

p3k píše: Jinak jistě ideální vozidlo coby prevence proti krádeži.e/quote]


preco?
filomena
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Black_Talon 29. 9. 2005 14:04

protoze se (podobne jako saab) nekradou
Black_Talon
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p3k 29. 9. 2005 14:04

Odpovím ti otázkou: když sháníš ND na svoji škodovku kupuješ vždy nové?
Kolik je prodejců starých ND na škodovky a kolik na Volva. Volvo není výnosný kšeft pro zloděje.
p3k
Nováček

Odeslat příspěvekod 2Pix 29. 9. 2005 18:01

neprotirecis si trochu ? ... spis to ze ND je nedostatek, tak by se o to vic meli krast ?
Ďžojn dhe ármy of kočičkas a čičintas.. džojn dhe bradrhůd.. ól jů nýd is tu konvert jour avatar tu a kočička ór čičinta.. Kočičkas and Čičintas strajks bek.. Kočičkas and Čičintas růls dhe vórd .. end ví vil strajk on dhe ívl činčilás end kil dhem ól !
2Pix
Nováček

Odeslat příspěvekod antif 30. 9. 2005 16:41

p3k píše:Pokud vím, tak volva v kvalitě nikdy nevinikala. Mám dojem, že došlo k záměně slov kvalita a bezpečnost. V bezpečnosti volvo hrálo prim.
Uvažoval jsem nad V50, nelíbil se mi však interiér (zejména vrch palubky. Jinak jistě ideální vozidlo coby prevence proti krádeži.e/quote]

Volva v kvalitě opravdu nikdy "nevinikala" nýbrž VYNIKALA.
Za devadesát let historie firmy se prodalo 13,5 milionů vozů.
Dodnes je jich v provozu úctyhodných 8 milionů.
antif
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 30. 9. 2005 16:55

antif píše:Volva v kvalitě opravdu nikdy "nevinikala" nýbrž VYNIKALA. Za devadesát let historie firmy se prodalo 13,5 milionů vozů. Dodnes je jich v provozu úctyhodných 8 milionů.m/quote]

Ono je potreba rozlisovat Volva a Ford-Volva. Stara Volva byla skutecne drzaky "build to last", masivni neznicitelna monstra. Ovsem pro modely od druhe poloviny devadesatych let to uz zdaleka neplati. Volva S40 vyrabena v Belgii byla zoufale poruchova a ani vyssi modely uz nejsou svou spolehlivosti nijak vyjimecni. Proste Ford (Fix or Repair Daily) zkurvi co muze.
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 2Pix 30. 9. 2005 17:38

OT : Ford, mezi sroty Lord ;-) ...
Ďžojn dhe ármy of kočičkas a čičintas.. džojn dhe bradrhůd.. ól jů nýd is tu konvert jour avatar tu a kočička ór čičinta.. Kočičkas and Čičintas strajks bek.. Kočičkas and Čičintas růls dhe vórd .. end ví vil strajk on dhe ívl činčilás end kil dhem ól !
2Pix
Nováček

Odeslat příspěvekod p3k 30. 9. 2005 18:06

2pix málo aut = malá poptávka = malý byznys.
Jinak se dívám, že jsem vi(y)niknul :wink: ,
ale to, že se občas zaměňuje kvalita s bezpečností na tom trvám. Antif, doufám, že máš zameteno i před vlastním prahem.
Naposledy upravil p3k dne 30. 9. 2005 18:56, celkově upraveno 1
p3k
Nováček

Odeslat příspěvekod 2Pix 30. 9. 2005 18:35

p3k : malo aut ? ... nesmis zapominat, ze auto, pokud je "luxusnejsi" (ergo drazsi), tak je lukrativnejsi na ukradnuti (a chces vedet proc ? protoze jde do ciziny), takze Volva by se kradly vic, ale jejich technika zabezpeceni je uplne nekde jinde nez koncernovky (folksfagn) a hlavne neni tak proflakla :-)

takze bych to videl v tom ze Audi se krade nejvic, protoze je to nejluxusnejsi koncernovka - je to v zabezpeceni vlastne jenom VW/Skoda/Seat a tech je nejvic, takze nformace proniknou ven lehce.
Pak se krade nejvic Mercedes a BMW - "jedu na ukrajinu, me auto uz tam ceka"
a nejmin se kradou svedi, Volva a Saaby : protoze jich je nejmin a neni k nim ta spravna dokumentace co by byla potreba, ale tim jsou lukrativnejsi a ukradeni, a ten kdo krade takovyhle auta, tak to neni nejakej cikan, ale clovek, kterej ti k tomu autu prijde (nejlip v kvadru), s klickem si otevre a po chvilce odjede smer dilna, kde to sikovna parta lidi do par hodin rozebere a pak to putuje za hranice, nebo to cely prejede klidne v kamionu az na ukrajinu :-))
Ďžojn dhe ármy of kočičkas a čičintas.. džojn dhe bradrhůd.. ól jů nýd is tu konvert jour avatar tu a kočička ór čičinta.. Kočičkas and Čičintas strajks bek.. Kočičkas and Čičintas růls dhe vórd .. end ví vil strajk on dhe ívl činčilás end kil dhem ól !
2Pix
Nováček

Odeslat příspěvekod antif 30. 9. 2005 18:48

Myslím,že zameteno mám. A s tou kvalitou bych asi polemizoval.[img]pozor2[/img]. Již druhý rok máme V40, zatím bez jediné závady. Vím, že vozy ze začátku produkce byly problémové, ale potíže s novými modely má určitě každá automobilka. V rodině pak máme Švédy, kteří vlastní již x-té Volvo, taktéž bez problémů(...,960, S80). To, že některá automobilka patří do toho či onoho koncernu ještě neznamená, že automaticky přebírá veškeré kvalitativní problémy mateřského závodu. Zrovna tak by se mohla luxusní A8 považovat za "lidové vozidlo" s jeho neduhy stejně tak třeba i Porsche. Tím pádem nevidím jediný důvod, srovnávat Volvo s Fordem.
antif
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p3k 30. 9. 2005 19:08

2pix: nezlob se, ale přečti si to po sobě, já nemám potřebu tě přesvědčovat
antif: Myslím že jsem to tu psal, že se mi líbila V50 (kombi od V40 nemýlim li se). Ale dělat závěry ze zkušeností jedné rodiny a ještě k tomu ze Švědska, je velmi neobjektivní.
p3k
Nováček

Odeslat příspěvekod Dusan 30. 9. 2005 19:53

antif píše:To, že některá automobilka patří do toho či onoho koncernu ještě neznamená, že automaticky přebírá veškeré kvalitativní problémy mateřského závodu. Zrovna tak by se mohla luxusní A8 považovat za "lidové vozidlo" s jeho neduhy stejně tak třeba i Porsche. Tím pádem nevidím jediný důvod, srovnávat Volvo s Fordem.v/quote]

Naopak, to ze neco patri Fordu je velmi relevantni poznamka. Ford totiz kamkoliv prisel zahajil proces pro "snizeni nakladu a zvyseni efektivity" (cti setrime za kazdou cenu, sidime to jak se da abysme usetrili centiky). No a to se samozrejme na kvalite zpracovani a spolehlivosti projevi.
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antif 30. 9. 2005 20:35

Dusan píše:Naopak, to ze neco patri Fordu je velmi relevantni poznamka. Ford totiz kamkoliv prisel zahajil proces pro "snizeni nakladu a zvyseni efektivity" (cti setrime za kazdou cenu, sidime to jak se da abysme usetrili centiky). No a to se samozrejme na kvalite zpracovani a spolehlivosti projevi.


To by ovšem muselo platit na 100%. A to rozhodně neplatí viz moje 2-letá zkušenost s V40. Špičkové dílenské zpracování, špičkový materiál v interiéru, a na techniku si absolutně nestěžuju.
antif
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 2Pix 30. 9. 2005 22:25

p3k ... precist si neco po sobe - to je nadliskej ukol - vzdycky pisu jak mi jdou myslenky - pokud se ti to nelibi, tak to neres ;-)

k fordu -- ford nikdy neplatil za jakoby exklusivni znacku, americkej ford byl vzdycky takova "americka skodovka" a to se mu v poslednich nekolika letech nevyplatilo, evropskej ford byl "ford" jenom podle jmena, nikdy nevyrobil nic co by nejak zazarilo, takovej VW na evropskym trhu (tehdejsi VW - dnesnin miri do vyssi stredni a vejs se moc nepousti - tam ma Phaetona - propadak- a Audi, ktery tam ma uz svoje jmeno), nic vic, nic min, to ze vetsina cechu je z tech aut vyvalenna - jejich problem, je to mlada generace, co pravdepodobne nezazila boom importu po revoluci. A Volvo je v ramci zestihleni odsouzen bejt neco jako "vyvojova" laborator pro Forda (stejne jako Audi u VW - i tam je uz videt zestihleni - staci porovnat Audi pred a po roce 86)
Ďžojn dhe ármy of kočičkas a čičintas.. džojn dhe bradrhůd.. ól jů nýd is tu konvert jour avatar tu a kočička ór čičinta.. Kočičkas and Čičintas strajks bek.. Kočičkas and Čičintas růls dhe vórd .. end ví vil strajk on dhe ívl činčilás end kil dhem ól !
2Pix
Nováček

Odeslat příspěvekod Dix_ 21. 12. 2017 19:46

Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 21. 12. 2017 20:37

Svět de do hoven.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 21. 12. 2017 21:44

Právě proto jsem koupil nové auto. Dokud to ještě bylo bez filtru.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod MELLO 21. 12. 2017 21:45

Dobře ty.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník