saab - máte někdo?

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Ondras3 23. 10. 2017 09:17

Jo, měl jsem 9-5 Aero manuál (2007) posunutý od Maptunu na nějakých 305 koní.
V rodině bylo od nova, najezdil jsem v něm asi 80tkm (2014-2017), teď v červenci auto i přes perfektní servis během stokilometrové cesty na chatu sežralo celou olejovou náplň a při parkování se to přímo v garáži zadřelo. Nájezd byl 201tkm, Aero šlo pod kudlu a co zbylo do hutí.
Zkušenosti: parádní kočár na dlouhý cesty, na trojku to jede až neuvěřitelně, spolehlivost tristní (převodovka, zapalovací kazety, elektrika všeobecně, zavěšení), skoro nikdo už to neservisuje, spotřeba 9,5 při šolíchání a 13+ při rychlejší jízdě.
Znovu bych to nechtěl, ale zavzpomínám si rád.
Ondras3
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod flekl 29. 10. 2017 22:41

Tak já ho mám pořád, 9.3; 2.0Turbo, 136kW, LPG. Svezení je v tom neskutečné i nyní, když už je tomu 19 let. Najeto 345 000 km, nebere ani kapku oleje. Na ten plyn to jede parádně, při spotřebě 10.5 až 11 l. Což jde.
Občas se projeví nějaká bolístka, je to ale již stářím a opotřebováním, což je ale u každého auta. Zatím bych ale neměnil, má to ještě nějaké drobné bolístky, ale bez těch se dá žít.
Ten alternátor se vyměnil, jedna vodící kladka k tomu a je ticho. Mám ten alternátor tady před sebou i tu kladku a ať s tím točím jak točím, tak žádnou závadu nepozoruji. Jestli se to chová jinak když je to našponované řemenem a při velkých otáčkách, a když je to nabuzené, to je možné.

Dále mě čekají brzy brzdové kotouče na předku vyměnit, asi výfuk, ten je tam těch 11 let co to mám, možná časem i převodovka a spojka, ale to zatím není nutné. Ještě možná by chtělo přední okno, protože nějaké hovado v servisu to nepřikrylo a napadalo na něj to žhavé od rozbrušky. Tak jsou tam drobné krupičky. Startér se už dělal asi před 2 roky.

A už je to moje 5-té auto a zatím nejlepší, ať si říká kdo chce co chce. Hlavní co je, že to nerezne.

-- 29. 10. 2017 21:52 --

goes píše:jeden saabak tu chodil, ted uz tu jen obcas vysere fotku s motorkou. Uznal i on, ze se proste zmylil.

Proč by se jako měl mýlit - je to skvělé auto.

-- 29. 10. 2017 21:57 --

Ondras3 píše:Jo, měl jsem 9-5 Aero manuál (2007) posunutý od Maptunu na nějakých 305 koní.
V rodině bylo od nova, najezdil jsem v něm asi 80tkm (2014-2017), teď v červenci auto i přes perfektní servis během stokilometrové cesty na chatu sežralo celou olejovou náplň a při parkování se to přímo v garáži zadřelo. Nájezd byl 201tkm, Aero šlo pod kudlu a co zbylo do hutí.
Zkušenosti: parádní kočár na dlouhý cesty, na trojku to jede až neuvěřitelně, spolehlivost tristní (převodovka, zapalovací kazety, elektrika všeobecně, zavěšení), skoro nikdo už to neservisuje, spotřeba 9,5 při šolíchání a 13+ při rychlejší jízdě.
Znovu bych to nechtěl, ale zavzpomínám si rád.

Dát tomu tyhle koně, to nemohl přežít, to je jisté. Mě těch 185 koní bohatě stačí.
diskutér
flekl
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod goes 30. 10. 2017 07:56

SW357 píše:Ta 95,jak sedan nebo kombi kolem roku 2000 jsou přeci i dnes velmi nadčasový auta. Aero modely byly jedny z nejvýkonnějších čtyřválců svý doby,spolu s Volvem T5,ne? 95 měla i chlazený sedadla,což mělo taky málokterý auto svý doby.

Obrázek
Tohle je třeba pecka. Pamatuju si,že sem slintal nad testem v AutoTipu před 15 lety, kombi Aero 95,červená barva, v běžový kůži a ceníkovka 1750000 :) Má to svoje kouzlo...



Pojem NADCASOVY DESIGN se zacal pouzivat v tom okamziku, kdy automobilka dodala na trh auto, ktere se nelibilo nikdy a nikomu. A ten hnus zustaval stabilne i kdyz se generace automobilistu menily. Proto nadcasovy design....

-- 30. 10. 2017 06:58 --

flekl píše:Tak já ho mám pořád, 9.3; 2.0Turbo, 136kW, LPG. Svezení je v tom neskutečné i nyní, když už je tomu 19 let. Najeto 345 000 km, nebere ani kapku oleje. Na ten plyn to jede parádně, při spotřebě 10.5 až 11 l. Což jde.
Občas se projeví nějaká bolístka, je to ale již stářím a opotřebováním, což je ale u každého auta. Zatím bych ale neměnil, má to ještě nějaké drobné bolístky, ale bez těch se dá žít.
Ten alternátor se vyměnil, jedna vodící kladka k tomu a je ticho. Mám ten alternátor tady před sebou i tu kladku a ať s tím točím jak točím, tak žádnou závadu nepozoruji. Jestli se to chová jinak když je to našponované řemenem a při velkých otáčkách, a když je to nabuzené, to je možné.

Dále mě čekají brzy brzdové kotouče na předku vyměnit, asi výfuk, ten je tam těch 11 let co to mám, možná časem i převodovka a spojka, ale to zatím není nutné. Ještě možná by chtělo přední okno, protože nějaké hovado v servisu to nepřikrylo a napadalo na něj to žhavé od rozbrušky. Tak jsou tam drobné krupičky. Startér se už dělal asi před 2 roky.

A už je to moje 5-té auto a zatím nejlepší, ať si říká kdo chce co chce. Hlavní co je, že to nerezne.


cece muzes mi rict, co je na zplynovanych 136 kW tak mega, ze je to dle tebe "neskutecne"? ***** to jede, komfortni to neni, na ceste to nedrzi, hnije to, kazi se to...
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 30. 10. 2017 09:48

SW357 píše:Ta 95,jak sedan nebo kombi kolem roku 2000 jsou přeci i dnes velmi nadčasový auta. Aero modely byly jedny z nejvýkonnějších čtyřválců svý doby,spolu s Volvem T5,ne? 95 měla i chlazený sedadla,což mělo taky málokterý auto svý doby.

Obrázek
Tohle je třeba pecka. Pamatuju si,že sem slintal nad testem v AutoTipu před 15 lety, kombi Aero 95,červená barva, v běžový kůži a ceníkovka 1750000 :) Má to svoje kouzlo...

T5 je pětiválec, proto je tam ta pětka
anonym

Odeslat příspěvekod goes 30. 10. 2017 09:50

on nerika, ze T5 je ctyrvalec, ale rika, ze ctyrvalce spolu s T5...
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 30. 10. 2017 09:54

Dej to do češtinářskýho koutku, mě se tady o tom nechce plevelit :-(
anonym

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 10. 2017 09:55

mně
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 30. 10. 2017 10:00

Zrovna o tom mluvím
anonym

Odeslat příspěvekod glider 30. 10. 2017 10:19

vo tom
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 30. 10. 2017 10:36

clany píše:T5 je pětiválec, proto je tam ta pětka

A třeba D3 je tříválec, jo?
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 30. 10. 2017 10:38

Nedělej čůráka když se píše "kolem roku 2000", dík
anonym

Odeslat příspěvekod Pierr3 30. 10. 2017 10:40

Místo odpovědi sprosťárny. No comment.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod saabik 31. 10. 2017 18:30

Update: přehlédl jsem, že už je opraveno.
Problém těchto ojetých aut je velký výkon za relativně málo peněz. Pak se šetří na servisu, a na problémy je zaděláno.
saabik
Nováček

Odeslat příspěvekod MELLO 31. 10. 2017 18:44

Pierr3 píše:Místo odpovědi sprosťárny. No comment.

Jako kdybys to nečekal.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 31. 10. 2017 18:47

Dortíček a kávičku?
anonym

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků