Volvo XC60 2017

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod SerifJohn 28. 2. 2017 11:13

Doufám, že brzy vylezou všechny informace. A doufám, že Volvo to udělá dostatečně komfortní i na naše cesty.
SerifJohn
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Dix_ 28. 2. 2017 11:21

Premiéra je 7.3.2017.
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 28. 2. 2017 12:39

Mně je to zcela jedno, šerife 8-)
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomanr 13. 3. 2017 19:50

O koľko to bude drahšie od Kodiaqa? Celkom ma zaujali hodnotenia bezpečnosti, respektíve videá.

Naposledy upravil tomanr dne 13. 3. 2017 20:01, celkově upraveno 1
Skoda Octavia Kombi, 1.4 TSI G-TEC, Business, do buducna Mazda MX5 RF
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 13. 3. 2017 19:50

Zatim hnus. Kodiak se bat nemusi
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powlcz 13. 3. 2017 19:52

Sorryaq je hnus. Tenhle FL se škodovce teda vůbec nepovedl. No ještě že je tu hromada konkurence
powlcz
Nováček

Odeslat příspěvekod tomanr 13. 3. 2017 19:54

Tak mne sa po stránke dizajnu páči viac ako Kodiaq. Teraz mame s kolegom požičanú S90 a ta sa mi nepáči absolútne. Aby som bol presnejší, zo zadu.
Skoda Octavia Kombi, 1.4 TSI G-TEC, Business, do buducna Mazda MX5 RF
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SerifJohn 13. 3. 2017 19:58

goes píše:Zatim hnus. Kodiak se bat nemusi

http://www.gemini.cz/10x-proc-gemini/?u ... 0wodvtEEng

Hustoles: Jestli je ti to tak jedno, jako me je jedno, ze existuje na trhu VW, pak te naprosto chapu. :D
SerifJohn
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod goes 13. 3. 2017 20:11

Tomanr: pocitej tak 30-60 % dle verze
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SerifJohn 13. 3. 2017 20:12

Hezky vybavene s rozumnym motorem bude zacinat na 1,3 a to co by clovek chtel bude tak 1,6-1,8.
Ono si to s Kodiaqem moc nekonkuruje, protoze interier Volva je skoropremie, zatimco Kodiaq je skorobida. A velikostne je Kodiaq opravdu obri, zatimco Volvo klasicke stredne velke SUV.
SerifJohn
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod tomanr 13. 3. 2017 20:34

Zaujímavé, už je vo corporatnych benefitoch. Keď som zobral najlacnejší motor (bohužiaľ diesel). Plus výbavu čo mám teraz tak som sa dostal na 46tis. Bez nejakého extra skúmania štandardnej výbavy.

Kodiaq, diesel, 4x4, AT, Style je tam za 34tis. Takze by to bolo tých +-30%.
Naposledy upravil tomanr dne 13. 3. 2017 20:48, celkově upraveno 1
Skoda Octavia Kombi, 1.4 TSI G-TEC, Business, do buducna Mazda MX5 RF
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powlcz 13. 3. 2017 20:39

V případě kodiaqa je to jednoduché, to rozumný motor nemá vůbec
powlcz
Nováček

Odeslat příspěvekod tomanr 13. 3. 2017 20:40

Kodiaq je Skodovka a nie skoro prémia Volvo.
Skoda Octavia Kombi, 1.4 TSI G-TEC, Business, do buducna Mazda MX5 RF
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 13. 3. 2017 20:53

Uplne se trepu pri pohledu na premiovost Volva...
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomanr 13. 3. 2017 20:56

Veď práve, preto sa mi ten príplatok zdá dosť veľký.
Skoda Octavia Kombi, 1.4 TSI G-TEC, Business, do buducna Mazda MX5 RF
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Další stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník