Volví moto a auto

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod eLzyx 20. 7. 2015 09:30

D1.8T píše:Vim o majiteli několika volv, který říká, cituji: "Volvo je auto pro lidi, který nenávidí řízení". A co jsem měl možnost vyzkoušet, nemám proti tomu námitek. K čemu mít V8 v něčem s čim je zatáčení problematická záležitost. Na pohodový a pohodlný ježdění ok, ale to zvládnou i základní motorizace.

sereš si do vlastního hnízda ... "nová" S80 má ten zkurvený podvozek Mondea.

Na ty staré Volvácké podvozky si prostě musíš zvyknout. Vodí se prostě jinak. Že by to bylo řidičsky absolutně tupé auto - s tím nesouhlasím. Resp. je tolik tupějších aut od Focusů, Oktávky ... přesto si to lidé pořizují v RS a ST verzích

btw - problém se zatáčením je akorát na parkovišti. A to je dáno malým rejdem z důvodu příčného zastavění velkého motoru a převodovky. Za sportovní jízdy snad plný rejd nedáváš ...
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 20. 7. 2015 09:39

eLzyx píše:
2.0T z Itálie - nízkotlaké turbo, ? VVT, 1984ccm, 120-132kW podle verze ... tyhle moc nedoporučuju, protože mají slabý "spodek" spektra otáček, hůř se mi s tím jelo v režimu 50kmh na 5. kvalt ... raději bych vzal 2.4i bez turba s 125kW.

Zapomněl jsi na HPT ver zi 166kw, ale i ta byla slabá na spodek. 2.4i 125kw je příjemnej motor, jen tam není ten t urbo wow efekt.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 20. 7. 2015 09:43

Jednak nemám s Mondeem nic společnýho, takže tebou zmiňovaný hnízdo je mi ukradený.
Druhak jsem nejel nikdy ničim tupější než jsou obě generace S80. Objektivně, subjektivně jsem nejel s ničim horším. Pokud má druhá generace podvozek Mondea, je neuvěřitelný, jak ho u volva dokázali zkazit. Ale ono to asi s tou stejností nebude tak horký, když všechny S80 se kterýma jsem jel, byli AWD.
Btw. Kamarád si po 3 ks S80 koupil A6 a mluví o uplně jiným světě.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 20. 7. 2015 09:47

pár info k tomu, proč si myslím (a nejen já), že s příchodem Fordích podvozků se dojebalo co se mohlo.
"Nové" S80/V70 jezdí na podvozku od Fordu (Mondeo, Galaxy). Ten má horší podmotorový rám a hůře provedené zavěšení motoru než stará generace(prachy a sdílení stejné techniky v mnoha různých autech), takže auto při přidání plynu se silnějším motorem uhýbá samovolně doleva. To samé se děje u Mondea. Tohle se u staré generace S60/V70/S80 nikdy nedělo. Jako bonus je to jen z naohýbaného plechu, který rezne. Stejně tak ramena. Stará generace to měla z masivního hliníkového odlitku.

Stejně tak je napiču Focusí podvozek na V50/S40. Na staré V40/S40 s mitsu podvozkem byla radost jezdit. Zadní náprava neměla problém vydržet půl mega. Přední půlku. S Fordem? Po 150 se mění stabilizátory, ve 200 ramena, ve 250 zadní náprava na repas.

vlastní hnízdo = máš Forda.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 20. 7. 2015 09:49

D1.8T píše:Kamarád si po 3 ks S80 koupil A6 a mluví o uplně jiným světě.
A goes si po pár A6 koupil Maserati a taky mluví o úplně jiným světě :hmm:
anonym

Odeslat příspěvekod Jelass 20. 7. 2015 09:51

glider píše:chces potvrdit famu, ze to nikdy nebolo jazdne zaujimave?

/ze to je tazke ako prasa viem/

C70 cabrio mk1 necelych 1600kg... Rekl bych, ze nevis :))
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 20. 7. 2015 09:53

eLzyx píše:Stejně tak je napiču Focusí podvozek na V50/S40. Na staré V40/S40 s mitsu podvozkem byla radost jezdit. Zadní náprava neměla problém vydržet půl mega. Přední půlku. S Fordem? Po 150 se mění stabilizátory, ve 200 ramena, ve 250 zadní náprava na repas.


No ja teda nevim, ale s fikusem s 230na hrbu jsem nevedel co je to vule v napravach, ramena puvodni, stabilaky a VSECHNY jejich casti taky puvodni. Jedine co jsem menil byly loziska v prednich kolech protoze tezkej motor, autorizak 4700 za lozisko.
Zato V50ka s 2.0D protoze volvaci do toho hrabli se lozisko meni i s nabojem za lidovych 8500
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 20. 7. 2015 09:54

shodou okolností jsem včera mluvil s kamarádem, co má úplně novou(1/2y) A6 allroad 3.0TDI.
Musím uznat, že je to hezké auto. Ale co jsem slyšel, jak se to rozpadá, co všechno se v tom už měnilo ... raději S80 co údajně nezatáčí.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 20. 7. 2015 09:55

Co clovek to nazor
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 20. 7. 2015 09:56

K86 píše:[Zato V50ka s 2.0D protoze volvaci do toho hrabli se lozisko meni i s nabojem za lidovych 8500

SKF 2400Kč :hm ještě mrknu do autorizáku ... 6700Kč s DPH (part.n. 31340604)
Naposledy upravil eLzyx dne 20. 7. 2015 09:59, celkově upraveno 2
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 20. 7. 2015 09:56

Jelass píše:
glider píše:chces potvrdit famu, ze to nikdy nebolo jazdne zaujimave?

/ze to je tazke ako prasa viem/

C70 cabrio mk1 necelych 1600kg... Rekl bych, ze nevis :))


okej no, tak tie auta len vypadaju tazkopadne
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 20. 7. 2015 09:58

eLzyx píše:vlastní hnízdo = máš Forda.

Neprožívám to. Když Ford dělá něco blbě, nemám problém to probrat. Takže se žádný hnízdo nekoná. Na rodíl od tebe, kterej nemůže ustát, že oblíbená značka dělá auta, ve kterých i řidič je jen pasažér. Velmi kulantně řečeno.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 20. 7. 2015 10:00

G: To vypadaj. Spis jen tak jezdi. :)
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 20. 7. 2015 10:01

vidíš, přesto píšu, že od nové S80/V70 ***** co mohli ... od Ford podvozků až teď po ty Ecoboost zmetky kvůli kterým si takové Volvo nikdy nekoupím.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 20. 7. 2015 10:02

eLzyx píše:
K86 píše:[Zato V50ka s 2.0D protoze volvaci do toho hrabli se lozisko meni i s nabojem za lidovych 8500

SKF 2400Kč :hm ještě mrknu do autorizáku ... 6700Kč s DPH (part.n. 31340604)


Rikal mi to kamos, ja to nezkoumal, jestli platil tolik tak je blbej. Spis me slo o to, ze se to musi menit i s nabojem (nebo to je taky blbost?)
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků