Volví moto a auto

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonym 20. 7. 2015 06:09

Podle čeho vybírat Volví motory a převodovky? Automat :-)) Vím, že T6 nebrat, poddimenzované převodovka, ale jaký je rozdíl mezi jednotlivýma T5 (2.4 a 2.5) netuším. Automat třeba vím akorát že S80 má starej volič bez manuálního režimu, S60 už má novější se sekvencí, je to jediný rozdíl? No a možná nějaký další povídání k tomu O:-)
anonym

Odeslat příspěvekod eLzyx 20. 7. 2015 07:27

2.4T - nízkotlaké turbo, intake VVT, 2435ccm, 147kW
2.5T - nízkotlaké turbo, dual VVT, 2521ccm, 154kW
T5 do 2004 - vysokotlaké turbo, dual VVT, 2319ccm, 184kW
T5 od 2004 - vysokotlaké turbo, dual VVT, 2401ccm, 191kw
R - vysokotlaké turbo, dual VVT, 2521ccm, 221kW
2.0T z Itálie - nízkotlaké turbo, ? VVT, 1984ccm, 120-132kW podle verze ... tyhle moc nedoporučuju, protože mají slabý "spodek" spektra otáček, hůř se mi s tím jelo v režimu 50kmh na 5. kvalt ... raději bych vzal 2.4i bez turba s 125kW.

motory jsou prakticky identické, liší se jen klikovkou a možná písty a hlavou (zaměňovat jsem to nikdy neviděl). Motory do 2004 mají i jiné svody. Turba jsou od Mitsubishi, téměř nesmrtelná.
U automatek na voliči nezáleží, jde o identické převodovky. To jestli má možnost manuálního řazení se určovalo podle typu auta. S80, komfort ... kdo by proboha řadil? S60, sport ... hraj si. V70 - podle výbavy. Možná se to i dalo změnit při objednávce auta.

Jinak T6 klidně vzít, pokud je to v novějším modelu s 6q automatem, stejně tak 3.2 nebo V8
Naposledy upravil eLzyx dne 20. 7. 2015 08:46, celkově upraveno 1
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Filo0 20. 7. 2015 08:25

V8 od Yamahy :love:
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
220 CDi, 170PS, 400Nm - W204 navždy bokom <3
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Filo0
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 20. 7. 2015 08:34

Díky za pěkné info :-) Takže kterej tak doporučuješ do S60/80/C70, po čem se mám shánět? :-))
anonym

Odeslat příspěvekod eLzyx 20. 7. 2015 08:45

R, T5 2004+, T5, 2.5T, 2.4T, 2.4i (125kW), 2.0T, 2.4 (103kW) ... řazeno od nejlepšího

pokud bys chtěl ty motory upravovat, tak by to bylo trochu jinak ... T5 2004+, T5, 2.4T, R, 2.5T, 2.0T, 2.4 (103kW), 2.4(125kW)
Naposledy upravil eLzyx dne 20. 7. 2015 08:48, celkově upraveno 1
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Filo0 20. 7. 2015 08:46

V8 :love:
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
220 CDi, 170PS, 400Nm - W204 navždy bokom <3
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Filo0
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 20. 7. 2015 08:51

na ty nebudou love, predpokladam.
ale kdybych se uz mel **** s automatem, tak s novejsim a v poradnem motoru.
takze +1
VW Golf VIIIC 1.5 eTSI 110kw
Ford Fiesta ST 1.5 EB 147kw
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 20. 7. 2015 08:54

no, pokud bych zahrnul i novější generaci Volvo, tak bych to řadil

V8, T6 (R6), R (R5), T5 2004+ (R5), T5 (R5), 3.2 (R6), 2.5T (R5), 2.4T (R5), 2.4i (R5), 2.0T (R5), 2.4 (R5) a nakonec ten Ford-Volvo ecoboost odpad jako 2.0T R4, 1.6T R4 :-! alias T3-T8
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 20. 7. 2015 09:11

burty s krenem píše:na ty nebudou love, predpokladam.
ale kdybych se uz mel **** s automatem, tak s novejsim a v poradnem motoru.
takze +1

Bych řekl, že u Volva je uplně jedno co má za motor.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 20. 7. 2015 09:13

chces potvrdit famu, ze to nikdy nebolo jazdne zaujimave?

/ze to je tazke ako prasa viem/
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 20. 7. 2015 09:17

těžké jako prase? Vždyť už tenkrát používali hliník a plastové karosářské díly.
S60 má 1530kg, V70 má cirka 1650kg. To jsou čísla jako má třeba nový Passat.
A nové Mondeo v kombíku má 1880kg.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 20. 7. 2015 09:21

Vim o majiteli několika volv, který říká, cituji: "Volvo je auto pro lidi, který nenávidí řízení". A co jsem měl možnost vyzkoušet, nemám proti tomu námitek. K čemu mít V8 v něčem s čim je zatáčení problematická záležitost. Na pohodový a pohodlný ježdění ok, ale to zvládnou i základní motorizace.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 20. 7. 2015 09:25

tak vychazim z toho, ze blbejsi nez passat to nebude a proste V8... MI....zvuk...a tak :)
a cenove to tak k passatu bude
VW Golf VIIIC 1.5 eTSI 110kw
Ford Fiesta ST 1.5 EB 147kw
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 20. 7. 2015 09:27

burty s krenem píše:na ty nebudou love, predpokladam.
ale kdybych se uz mel **** s automatem, tak s novejsim a v poradnem motoru.
takze +1

No, na V8 už nejsou, bohužel :-S Jinak ruls, ikdyby to jelo jen ve přímce. Ono to stejně už není o tom že s tím můžeš jet jak pyča tak s tím pojedeš, prostě do čím silnějšího auta sednu navíc s automatem tím víc jedu piánko, a prostě když potřebuju jet jak pyča tak pojedu a nemusím hypnotizovat otáčkoměr a švihat tam kvalty v červený :D
anonym

Odeslat příspěvekod D1.8T 20. 7. 2015 09:29

burty s krenem píše:tak vychazim z toho, ze blbejsi nez passat to nebude a proste V8... MI....zvuk...a tak :)
a cenove to tak k passatu bude

Radši Passat v higlinu než jakoukoli S80.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků