od eLzyx 20. 7. 2015 07:27
2.4T - nízkotlaké turbo, intake VVT, 2435ccm, 147kW
2.5T - nízkotlaké turbo, dual VVT, 2521ccm, 154kW
T5 do 2004 - vysokotlaké turbo, dual VVT, 2319ccm, 184kW
T5 od 2004 - vysokotlaké turbo, dual VVT, 2401ccm, 191kw
R - vysokotlaké turbo, dual VVT, 2521ccm, 221kW
2.0T z Itálie - nízkotlaké turbo, ? VVT, 1984ccm, 120-132kW podle verze ... tyhle moc nedoporučuju, protože mají slabý "spodek" spektra otáček, hůř se mi s tím jelo v režimu 50kmh na 5. kvalt ... raději bych vzal 2.4i bez turba s 125kW.
motory jsou prakticky identické, liší se jen klikovkou a možná písty a hlavou (zaměňovat jsem to nikdy neviděl). Motory do 2004 mají i jiné svody. Turba jsou od Mitsubishi, téměř nesmrtelná.
U automatek na voliči nezáleží, jde o identické převodovky. To jestli má možnost manuálního řazení se určovalo podle typu auta. S80, komfort ... kdo by proboha řadil? S60, sport ... hraj si. V70 - podle výbavy. Možná se to i dalo změnit při objednávce auta.
Jinak T6 klidně vzít, pokud je to v novějším modelu s 6q automatem, stejně tak 3.2 nebo V8
Naposledy upravil
eLzyx dne 20. 7. 2015 08:46, celkově upraveno 1