Volví moto a auto

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Jelass 20. 7. 2015 20:40

tslany píše:Mazda 6 3.0V6, je to nějakej Ford Duratec :hm

To ani nevím, že se dělalo. Není to nějaká ta us verze?
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 20. 7. 2015 21:02

1st gen, párovalo se to s automatem a tacho v mílích
anonym

Odeslat příspěvekod Lemmy K. 20. 7. 2015 21:07

speleo píše:
Lemmy K. píše:Někde jsem četl, že se tenhle problém týkal 2.5 V6 u Cougara, kde byl ten motor trochu našikmo, aby se pod kapotu vešel.


Taky jsem to četl k 2.5V6, ale obecně, ne jen k Cougaru.


Těžko říct. Měl jsem ho dva roky v Mondeu a nezadřelo se.
Lemmy K.
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 20. 7. 2015 21:32

Známá má Cougara V6 cca pět let a taky furt funguje :hm
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 20. 7. 2015 21:38

Asi tamiflí miminko
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 21. 7. 2015 07:02

Chtěl bys malý Fordí miminko? :love: Pak je tu Káčko :oops: Malý, opuštěný, hladový, potřebuje lásku a rodinu, kterou mu můžeš nabídnout jen ty :kuk:

Obrázek
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 21. 7. 2015 10:55

Ale jo, proc ne
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod User21 21. 7. 2015 14:09

Jelass píše:
eLzyx píše:Ford má na té 2.5T jinou olejovou vanu, nemýlím-li se. Proto se občas stane, že si to v ostré zatáčce lokne místo oleje vzduchu a motor se přidře.

Na to trpi pry 3.0i od Forda, tahle 2.5T taky?


3.0i ano, ST220 pry ne. U 2.5 Turbo je to pokud vim jinak, to trpi zakarbonovanim mazacich kanalku kvuli spatnemu/nemenemu oleji. Lit dobry olej (ne orig ford, ale Mobil, Shell, Millers,....) a nemel by byt problem. Ono by to asi prezilo i ten Fordi, ale s kratsim nez ofic intervalem. Ale to uz je dnes jedno, 2.5T v Mondeu i cele Volvo uz odval cas.....

-- 21. 7. 2015 15:11 --

Lemmy K. píše:
speleo píše:
Lemmy K. píše:Někde jsem četl, že se tenhle problém týkal 2.5 V6 u Cougara, kde byl ten motor trochu našikmo, aby se pod kapotu vešel.


Taky jsem to četl k 2.5V6, ale obecně, ne jen k Cougaru.


Těžko říct. Měl jsem ho dva roky v Mondeu a nezadřelo se.


V Mondeu by 2.5 V6 mel byt bez problemu :-)
User21
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod saabik 22. 7. 2015 21:23

eLzyx píše:vidíš, přesto píšu, že od nové S80/V70 ***** co mohli ... od Ford podvozků až teď po ty Ecoboost zmetky kvůli kterým si takové Volvo nikdy nekoupím.


Pokud se nepletu, motory Drive-E jsou origo Volvo, nikoli Ford.
Alpina B3 Touring 2023

Všichni skončíme u Porsche.
saabik
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků