Pandaj China Tchankeyshek - Quoros

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod PoliceCollector 26. 9. 2013 00:33

Ale ale - tohle vůbec nevypadá špatně a má to pět hvězdiček z NCAP testu...

Obrázek

Já nechci být špatný prorok, ale jestli nasadí dobrou cenu a to auto bude vypadat jako na obrázku kde tedy interiér působí velmi honosným dojmem, tak tu je docela zajímavá konkurence, které se už nelze posmívat jen kvůli zemi původu.

http://www.qorosauto.com/en

Design je docela povedený (takový konzervativní),interiér vůbec nevypadá lacině, kola jsou vyloženě krásná. Značka je prý čínsko - izraelská a Izraelci prostě techniku umí... Jak vidno, Čínské auto nemusí být nutně ubohá kopie nějaké světové značky ale i svébytný stroj. Držím jim palce a jsem zvědav na Quoros v reálu. Podle diskuze na konkurenčním webu je automobil dílem čilé mezinárodní spolupráce...
PoliceCollector
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lacomme 26. 9. 2013 05:55

Designove mi to prijde jako vsehochut - vidim tam Mondeo a Lagunu, ale presto je to "jine" a nevypada to vubec spatne, interier az na budiky a packy u volantu vypada hezky, dve koncovky jsou smrnc. Pokud by navic byli cenove lowcost a chteli za tohle od 250 po 350 v nejvyssi vybave, asi by pro to hodne lidi zaskocilo.

Resumé.. za par let budou manazeri jezdit v Qorosu Quasimodo (konkurence 5GT), rodiny v Qorosu Megamaster3000 (konkurence Roomsteru) vydechli padesatnici v roadsteru Qorosu Boner a mladi budou volit hatch Qoros Stoner :)

Dejme Cinanovi 10 let, a prevalcuji nas nenavratne ve vsem


edit:

Qoros 3 je sedan s velikostí na pomezí kategorií nižší střední a střední třídy. Může tedy konkurovat například Volkswagenu Jetta či Toyotě Corolla. Zajímavostí je, že na Slovensku, kde se již automobil začal prodávat, je s necelými 21 000 eury (cca 546 000 Kč) dražší než oba zmiňované vozy.

Jedná se ovšem o nejvyšší verzi s benzinovým turbomotorem 1,6 a s výkonem 115 kW. Časem by se prý v Evropě měla začít prodávat i levná variant s cenou kolem 16 000 euro, což je v přepočtu cca 416 000 Kč


:D 8-D
Grand Cherokee Summit 3.0 MultiJet 184 kW
Freemont 2.0 MultiJet 125 kW MT
500X Cross 2.0 MultiJet 103 kW 4x4 AT9

Petr Cibulka vyšetřil kočičku Siderickým kyvadélkem a odhalil, že kočička je Ruský fízl.
Lacomme
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 26. 9. 2013 06:08

Tak kdyz uz se vyrabi v Cine atp. skoro vsechno, je nacase tam vyrabet i auta - proti tomuhle asi nebude u nas konkurence (aspon casem...) Takze sbohem a z5 na stromy, uz zacnu obdelavat policko abych nechcip hlady.
Edit: pokud teda nasadi Cinskou cenu a ne ty zminovane castky...
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 26. 9. 2013 06:32

Lacomme píše:Dejme Cinanovi 10 let, a prevalcuji nas nenavratne ve vsem

tohle jsem nikdy nepochopil a nepochopím ... proč bychom jim měli dávat 10let? :hm
PoliceCollector píše:Držím jim palce

a tohle už vůbec ne

btw - cenově low-cost nejspíše nebudou. Dát 550t Kč za tohle? Neříkám, že to nevypadá zle, ale ... kdo ví jakej to bude mít servis, jakou životnost, z jak kvalitních materiálů je to poskládané (výpary, vrzání atp.). A ještě si tím podkopávat vlastní trh práce? Magořina
Raději Golfa, Oktávku, Pežota 508 ... za ty prachy je i třeba Volvo V40
Naposledy upravil eLzyx dne 26. 9. 2013 06:39, celkově upraveno 1
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 26. 9. 2013 06:33

Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lacomme 26. 9. 2013 06:48

eLzyx: obrazne receno, oni si tu cestu probiji sami, tak jako kdysi Japonci
Grand Cherokee Summit 3.0 MultiJet 184 kW
Freemont 2.0 MultiJet 125 kW MT
500X Cross 2.0 MultiJet 103 kW 4x4 AT9

Petr Cibulka vyšetřil kočičku Siderickým kyvadélkem a odhalil, že kočička je Ruský fízl.
Lacomme
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PoliceCollector 26. 9. 2013 10:01

Řeknu to takhle - u nás v rodině se nekupují evropská auta. Mám li to shrnout - na Baworák nemáme a zbytek evropských značek nemá proti japonské produkci kde je za rozumné peníze všechno (za co se třeba u SKODA AUTO)těžce doplácí bez šancí. Nevidím tedy důvod proč bych neměl držet palce čínsko-izraelské firmě který vyvinula velmi pohledný sedan. Já si Peugeota, Volkswagen nebo Škodu kupovat nebudu. Kdyžto Corrolu nebo dejme tomu Mazdu 3 ano. A pak je jedno jestli moje peníze získá Japonec, nebo Číňan (potažmo Izraelec). A navíc kupováním neevropských vozů ukazuji i svůj politický názor coby antiEvropan, protože EU uvalila na neevropské značky amorální clo, aby ochránila svůj trh, což je státní (vlastně nadstátní) intervence a je to amorální... Já si nechci kupovat předraženou evropskou produkci, já chci kvalitního a vychytanýho "Japonce" tak proč mám na něj platit nějaký pitomý clo ?
PoliceCollector
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mlaskac 26. 9. 2013 10:08

pollice a to bude kamen urazu, nase ekonomika tve pocinani nema sanci prezit. a vratime se poctive zpatky do poli coz si myslim je docela dobra cesta.

ty pises konkurence, to neni konkurence i kdyby neplatila zadna zrusna EU regulace na pracovniky, stavby, zivotni prostredni - cinska vlada umele manipuluje kupni silou svych obyvatel prostrednictvim ovlivnovani kurzu juanu.

takze cesko (spanelsko, italie) by na tom byli vnitroekonomicky mnohem lepe kdyby nemeli euro a mohli devalvovat, sice by pro ne byl vylet do germanie trosku drahej spas ale prave to smazani tohoto rozdilu socialisticke zdrudnosti eu jde, snazi se vyrovnat uroven hospodarstvi a ekonomiky mezi staty.

pred 10 lety pro nas bylo v nemecku draho, dnes to vyjde nastejno a treba konkretne v pripade hor to dokonce napr v AT/IT vyjde levneji nez tady.
mlaskac
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PoliceCollector 26. 9. 2013 13:17

PC prosím, ne Police :)

My žádné Euro nemáme. A já nemluvím jen o Číně, mluvím o dovozu z Asie vůbec, nikoliv jen z Číny, spíše z Japonska nebo Koreje...

Cokoliv poškodí EU je dobré, protože dříve či později to povede k pádu Eura, tím pádem rozpadu eurozony, poškození ekonomiky Německa a Francie a tím pádem zhoucení celé evropské integrace, která je špatná a zlá. Bude zase Evropa jednotlivých států, jednotlivých měn bez společného trhu a měnové politiky. Evropa není a nikdy nebude Amerika. Jen si to Barroso, Van den Rompuy a další lidi co by nejradši udělali z celé Evropy jeden superstát nechtějí uvědomit.
PoliceCollector
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 26. 9. 2013 14:24

to je opravdu hloupá myšlenka...
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod mlaskac 26. 9. 2013 15:26

ja jsem pouze napsal ze cinska vlada ma prostedky kdezto eurozeme je nemaji. a myslet si ze problemy eura se nas netykaji, kazdej mesic diky euru litam diky kurzu o nekolik desitek tisic x exportem sluzeb. dtto moje firmy na slovensku. co se muze jevit picovinka je rozdil kterej zaplati jedno pracovni misto.

a s ohledem na to ze delame sluzby a ne prumysl a jsem tedy v objemu penez naprosto nicotne nic tohodle statu tak prave ono "exportovani" kapitalu snizuje nasi zivotni uroven. tj i kdyz na skodovce videla nemecky vlastnik (a ne ze ne vyvoj agregatu a vseho plati) porad to da praci ceskym lidem protoze to neskladaji roboti. kdyby mela skodovka auto srovnatelne s Q7/A8 urcite bych ji mel, tak jako kupuju ceska jabka a klidne si 20km zajedu k pestiteli nez brat nedozralou sracku ze spanelska.

-- 26. 9. 2013 16:29 --

mj jedna z mych aktivit je plneni prani lidem kteri jsou kombinaci dvou osob

1. maji na to

2. maji mysleni diskuteru z http://www.rozpad.cz

a rekl bych ze ceska republika je na tom tak jak ukraina jeste porad velmi dobre, nastane-li nejaka vyraznejsi ekonomicka krize zustane cesko porad plne sobestacnym podnikem. taky si nepreju navrat AZNP do produkce 1203 nebo MB 1000 ale bude to porad lepsi nez umrit hladem.

sleduji tyto PA trendy dost dlouho a venkov nas uzivi.

problem toho statu a sveta obecne je KONZUM, prezit se da v dvou kontejnerovych bunkach - a co by za to rada lidi nekde od uralu dala zit si v takovemto prijemnem podnebi byt v krabici 6x6 metru. to same nepalci, somalci, kenane a cca miliarda a pul dalsich. pak barma, cina, vietnam, laos, banglades a cau je po produktivite. iphone ani jinou hracicku proste nevyrobime protoze by si kazdej zjistil ze ta zluta vodicka co s ni cisti vas novej telefon je rakovinotvorna a pouziva se jen proto ze je vic tekava tj ten telefon usudlate za 12 sekund misto 20. a tam centry delaji dolary a dolary dolarove miliardare
mlaskac
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 26. 9. 2013 15:44

Ale volá se ti s ním dobře, viď? :D
Mondeo MK4 1.6eb, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p:Mondeo MK3 fl 2.0i Viva, Kiwi 8G ufo 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mlaskac 26. 9. 2013 19:25

jelass: to ze tady zijeme na oblacku jak se mame spatne neznamena ze si clovek neuvedomu je to jak je to jinde. videl jsem co je to skutecna bida a hlad (v africe, a to jeste k JARu tj relativne bohate zemi) takze jsem rad za kazdej den co jsem zdrav, lidi si zivota vubec nevazi zavidi si kdejakou picovinu a na tom je konzum postavenej. lidi jezdi naoko na dovolenou berou si na splatky kde co aby ostatni - co mi je po ostatnich, neni ostuda mit pouzitej penal nebo ucebnici.

-- 26. 9. 2013 20:26 --

a pochopitelne tady je prostor pro neziskovky, ve svete se bezne vyskytuji obchody s levnym oblecenim nebo jidlem. v podstate se vsim teda.
mlaskac
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 26. 9. 2013 19:31

Nemusíš popisovat naši realitu, to asi všichni vidí. Štěstí že tady jsou lidi vcelku normální a u mě v rodině taky.

Ale jinak tenhle přístup, aby prachy neutíkaly do Číny ke koncovým majitelům firem nebo k výrobcům nejde držet furt. Prostě ne každej výrobek má dobrou alternativu a v PRC se prostě bohužel dělá všechno. Taky se mi to nelíbí, radši koupím cz nebo eu produkt.
Mondeo MK4 1.6eb, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p:Mondeo MK3 fl 2.0i Viva, Kiwi 8G ufo 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 26. 9. 2013 21:43

Je to celkem presne popsany problem. Pridal bych dalsi problem tlaku na snizovani cen - to nahrava akorat Cine a spol... To je prece uplne spatne, normalne ma byt rust cen a zaroven mezd, jinak je to cesta do pekla. Jedine tak se prece zvysuje zivotni uroven (pametnici to pred cca 10ti lety asi pamatuji, pak se to *****...) Mam dojem, ze se uz jen v kreci snazi kazda firma prezit...
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků