od pech. 30. 10. 2014 19:52
613 je zajímavý, technicky dobře řešený a hezký auto... ale z hlediska srovnání se soudobejma západníma autama tý třídy, byla ze začátku výroby velmi dobrá, ke konci výroby, byla spíš podprůměr, přestože měla osmiválec a dostatek výkonu - protože pokulhávala výbava, ke konci dost značně, což sráží ten velmi dobrej technickej koncept, takže to žereš moc.. Jo bylo to super auto v 70s. ale pak se toho moc nezměnilo, krom zvýšení výkonu, což nebyl ten problém, motor měl síly dost, když takhle velkou almaru uměl hnát 200/hod.
T700 je skutečně rarita, nicméně z hlediska konkurenceschopnosti už je to výkřik do tmy...
Už je u veteránů taková klasika, že nepovedený, nebo svojí netradiční konstrukcí obchodně neúspěšný typy stávají raritama, protože si je moc lidí nekoupilo a ti co si to koupili to obyvkle o něco dřív zahodili... To co zbylo, rarita.Takže se pak tyhle kousky dostávají do hájemství rarit, mezi cílený malosériovky a prototypy.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem