V70 benzín či nafta?

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Wq1 11. 5. 2011 11:13

Kamarád plánuje nákup V70, ovšem nemůže se rozhodnout zda má vzít naftu D3 (připlácet za D5 se mu již nechce) anebo některý z benzínů T4 ( 1,8 T 132kW) či T5 (2,0T 175kW). Roční nájezd má 20tis km, půl Praha, zbytek hlavně dálky. Obává se hlavně velké spotřeby (nad 10l/100km) u těch benzíňáků při běžném kombinovaném provozu.
Doposud jezdí XC 90 D5 za méně než 9,0l v kombinaci.
Každá práce se udělá sama, jen je třeba nechat jí na to dostatek času!
Wq1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 11. 5. 2011 11:38

Praha a dálky - jednoznačně nafťáka
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 11. 5. 2011 13:06

U Volva to mas jednoduche, benziny zerou a nafty se serou. Tak a ted si vyber. :mrgreen: Mel by vedet, ze narozdil od starych D5tek, ktere vcelku jezdily bez problemu (krome klasickych bolesti modernich dieselu) maji nove D5tky (a vsechny ostatni) nestastne vyreseny FAP, takze maji tendenci "vyrabet olej" se vsemi dusledky z toho vyplyvajicimi (az zniceni motoru), Volvo to resi ruznymi updates, ale zatim neni stoprocentni zaruka vyreseni problemu. Pokud jezdi hodne mesto, tak to bude problem.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wq1 11. 5. 2011 15:21

To Dušan: Obávám že máš s těma dízlama pravdu neb už jsem to našel i na jiném fóru. Co znamená v reálu, že benzíny žerou?
Každá práce se udělá sama, jen je třeba nechat jí na to dostatek času!
Wq1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 11. 5. 2011 15:43

co je na tech naftacich nepovedeneho?
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 11. 5. 2011 16:06

Wq1 píše:To Dušan: Obávám že máš s těma dízlama pravdu neb už jsem to našel i na jiném fóru. Co znamená v reálu, že benzíny žerou?


Zadna turbina nebude mit v takovehle velke pixle nejakou super spotrebu. Ty nove motory zatim nemaji data, ale starsi 2.5ka s touhle pixlou jezdila v prumeru za jedenact (podle spritmonitor.de). Obavam se, ze kombinace pod deset nebude ani s jednim motorem prilis realna, pokud se nepojede opravdu velke pianko. Osobne bych dal prednost u takovehleho auta nejakemu klidnemu atmosferickemu sestivalu, s temi se s lehkou nohou kombinace pod deset da ject.

K86 píše:co je na tech naftacich nepovedeneho?


Hosi nejak neporesili FAP, coz se projevuje tim, ze auto redi olej benzinem. Kreativni sikulky v servisech Volvo to resily tak, ze do motoru davaly o litr oleje pri vymene mene, pripadne ho odsavaly v mezicase. Problem to opticky vyresi, ale smes oleje s benzinem nema uplne ty prave mazaci schopnosti, takze pak zamava motor. Tak pak chlapci studovani vyrobili nekolik update ridici jednotky s cilem tomu zabranit, ale zatim to neni stoprocentni reseni.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wq1 12. 5. 2011 10:01

Z toho pohledu vypadá ta V70 jak mimořádně atraktivní kup.... :hm
Ještě mě napadá ta benzínová verze upravená na spalování E85, myslím, že to je ten 2,0T. Kdysi jsem jezdil ve Švědsku s Volvem upraveným na alkohol a bylo to zcela bez problémů. Vím, že čerpaček je u nás stále po hříchu málo, ale už se objevují.

Otázkou je, zde je nějaká rozumná alternativa k té V70 s cenovkou do mega, aby to nebyl social edition a auto bylo stejně prostorné. VW a spol. nechce a německé prémiovky vychází o dost dráž, včetně výprodejové A6 Avant...
Každá práce se udělá sama, jen je třeba nechat jí na to dostatek času!
Wq1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 12. 5. 2011 11:55

s tou naftou problém opravdu byl, ale po posledním update ŘJ, která má na starosti DPF je klid (podle kolegů, co tato auta mají).
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod filomena 12. 5. 2011 12:37

Wq1 píše:Otázkou je, zde je nějaká rozumná alternativa k té V70 s cenovkou do mega, aby to nebyl social edition a auto bylo stejně prostorné. VW a spol. nechce a německé prémiovky vychází o dost dráž, včetně výprodejové A6 Avant...


Alternativa by bola Superb kombi, ale kedze nechces VW, odpada.
Dalsia alternativa je ako-tak Subaru Legacy.

Sam som zvazoval podobne velke auto a tieto dve boli este vo vybere.

Predpokladam, ze to ma byt nove auto, ale ak nie, poobzeral by som sa na webe aj po Mountfieldovskych Volvach - sice benzin, ale ak by to bolo kompenzovane nizkou cenou, mohlo by to stat za to.
filomena
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 12. 5. 2011 13:53

Wq1 píše:Otázkou je, zde je nějaká rozumná alternativa k té V70 s cenovkou do mega, aby to nebyl social edition a auto bylo stejně prostorné. VW a spol. nechce a německé prémiovky vychází o dost dráž, včetně výprodejové A6 Avant...


Teoreticky se da koupit benzin a prdnout ho do plynu, nicmene to ponekud popira smysl kombiku (toroid je maly a valec u kombiku hrozne prekazi). A co se tyce vyprodejovych A6, tak jsem videl v akci Audi A6 3.0 TDI s nejakou normalni vybavou za 999.999Kc bez DPH tusim u Exnera. Na slusny dieselovy sestival to neni spatne.
A nebo koupit z Nemecka neco mirne jeteho, typu BMW X5 3.0D a nebo novou petku v kombiku jako nemecka predvadecka se da take za kilo. Kilometru v SRN autorizacich se da verit a navic obcas hosi nabizi treba petiletou all inclusive zaruku a podobne vyhody.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 12. 5. 2011 16:15

filomena píše:Predpokladam, ze to ma byt nove auto, ale ak nie, poobzeral by som sa na webe aj po Mountfieldovskych Volvach - sice benzin, ale ak by to bolo kompenzovane nizkou cenou, mohlo by to stat za to.

přesně tak ... dají/daly se sehnat za 550t Kč
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 12. 5. 2011 17:47

Dusan píše:
Wq1 píše:To Dušan: Obávám že máš s těma dízlama pravdu neb už jsem to našel i na jiném fóru. Co znamená v reálu, že benzíny žerou?


Zadna turbina nebude mit v takovehle velke pixle nejakou super spotrebu. Ty nove motory zatim nemaji data, ale starsi 2.5ka s touhle pixlou jezdila v prumeru za jedenact (podle spritmonitor.de). Obavam se, ze kombinace pod deset nebude ani s jednim motorem prilis realna, pokud se nepojede opravdu velke pianko. Osobne bych dal prednost u takovehleho auta nejakemu klidnemu atmosferickemu sestivalu, s temi se s lehkou nohou kombinace pod deset da ject.

K86 píše:co je na tech naftacich nepovedeneho?


Hosi nejak neporesili FAP, coz se projevuje tim, ze auto redi olej benzinem. Kreativni sikulky v servisech Volvo to resily tak, ze do motoru davaly o litr oleje pri vymene mene, pripadne ho odsavaly v mezicase. Problem to opticky vyresi, ale smes oleje s benzinem nema uplne ty prave mazaci schopnosti, takze pak zamava motor. Tak pak chlapci studovani vyrobili nekolik update ridici jednotky s cilem tomu zabranit, ale zatim to neni stoprocentni reseni.


tyka se to i D5 v XC60?
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zandome 12. 5. 2011 18:27

znama ma XC60 D5 (205PS) automat a spotreba 8,5l (jazdi vela - mix mesto a dialnice, rychlost okolo 160). Najazdene 60tis, kupovane nove, zatial bez problemov (co samozrejme nic neznamena, ale aby sa nepovedalo, ze som nieco zatajil)
zandome
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wq1 13. 5. 2011 09:33

Dusan píše:
Wq1 píše:Otázkou je, zde je nějaká rozumná alternativa k té V70 s cenovkou do mega, aby to nebyl social edition a auto bylo stejně prostorné. VW a spol. nechce a německé prémiovky vychází o dost dráž, včetně výprodejové A6 Avant...


Teoreticky se da koupit benzin a prdnout ho do plynu, nicmene to ponekud popira smysl kombiku (toroid je maly a valec u kombiku hrozne prekazi). A co se tyce vyprodejovych A6, tak jsem videl v akci Audi A6 3.0 TDI s nejakou normalni vybavou za 999.999Kc bez DPH tusim u Exnera. Na slusny dieselovy sestival to neni spatne.
A nebo koupit z Nemecka neco mirne jeteho, typu BMW X5 3.0D a nebo novou petku v kombiku jako nemecka predvadecka se da take za kilo. Kilometru v SRN autorizacich se da verit a navic obcas hosi nabizi treba petiletou all inclusive zaruku a podobne vyhody.


Bohužel A6 Avant 3,0 TDI vychází stále dost draho, jediné kolem mega jsou 2,0 TDI prakticky v "základu"
Každá práce se udělá sama, jen je třeba nechat jí na to dostatek času!
Wq1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod quasimoto 13. 5. 2011 10:23

Ja by som bral za 20.000EUR 2.0T 149kW - vyhry z Mountfieldu :)
quasimoto
Štamgast
Uživatelský avatar

Další stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků