V70 benzín či nafta?

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod eLzyx 13. 5. 2011 13:10

K86 píše:
Dusan píše:
Wq1 píše:To Dušan: Obávám že máš s těma dízlama pravdu neb už jsem to našel i na jiném fóru. Co znamená v reálu, že benzíny žerou?


Zadna turbina nebude mit v takovehle velke pixle nejakou super spotrebu. Ty nove motory zatim nemaji data, ale starsi 2.5ka s touhle pixlou jezdila v prumeru za jedenact (podle spritmonitor.de). Obavam se, ze kombinace pod deset nebude ani s jednim motorem prilis realna, pokud se nepojede opravdu velke pianko. Osobne bych dal prednost u takovehleho auta nejakemu klidnemu atmosferickemu sestivalu, s temi se s lehkou nohou kombinace pod deset da ject.

K86 píše:co je na tech naftacich nepovedeneho?


Hosi nejak neporesili FAP, coz se projevuje tim, ze auto redi olej benzinem. Kreativni sikulky v servisech Volvo to resily tak, ze do motoru davaly o litr oleje pri vymene mene, pripadne ho odsavaly v mezicase. Problem to opticky vyresi, ale smes oleje s benzinem nema uplne ty prave mazaci schopnosti, takze pak zamava motor. Tak pak chlapci studovani vyrobili nekolik update ridici jednotky s cilem tomu zabranit, ale zatim to neni stoprocentni reseni.


tyka se to i D5 v XC60?

týkalo. Mělo by být stejně jako u jiných modelů s tímto motorem již cca rok vyřešené.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yeaah 18. 5. 2011 14:51

Mountfield a na LPG, nevadilo by mi tankovat casto..a do volva pude urcite vetsi toroid nez do fabie..neco za neco, lepsi usetrit pulmega ;-]
yeaah baby!
yeaah
Štamgast

Odeslat příspěvekod Dusan 18. 5. 2011 15:19

Jde tam 56 litru, coz na tu spotrebu je hodne minimalni dojezd.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 18. 5. 2011 15:33

děláte všichni, že jezdíte křížem krážem přes celou Evropu. Vždyť je to jedno jestli u pumpy zastavím 5x nebo 8x za měsíc, ne? Množství natankuju stejné a čas strávený na pumpě se dá strávit tím, že si aspoň opláchnete sklo, zkontrolujete žárovky (tj. to co rozhodně nikdo nedělá při každém startu auta), poklábosí se s prsatou blondelínou, co tankuje na vedlejším stojanu atp.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 18. 5. 2011 15:52

pumpa... vždycky kolegovi dám auto den před tím než jedu ať skočí natankovat... nemám ten opruz tankovací rád.
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 18. 5. 2011 15:57

já tankuju co tři dny. Nečiní mi to žádný problém a má to i výhody ... pumpařky mě znají jménem a když zapomenu zaplatit, tak počkají a zaplatím s dalším tankováním.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 3MPS 28. 5. 2011 16:15

Dusan píše:
Wq1 píše:To Dušan: Obávám že máš s těma dízlama pravdu neb už jsem to našel i na jiném fóru. Co znamená v reálu, že benzíny žerou?


Zadna turbina nebude mit v takovehle velke pixle nejakou super spotrebu. Ty nove motory zatim nemaji data, ale starsi 2.5ka s touhle pixlou jezdila v prumeru za jedenact (podle spritmonitor.de). Obavam se, ze kombinace pod deset nebude ani s jednim motorem prilis realna, pokud se nepojede opravdu velke pianko. Osobne bych dal prednost u takovehleho auta nejakemu klidnemu atmosferickemu sestivalu, s temi se s lehkou nohou kombinace pod deset da ject.

K86 píše:co je na tech naftacich nepovedeneho?


Hosi nejak neporesili FAP, coz se projevuje tim, ze auto redi olej benzinem. Kreativni sikulky v servisech Volvo to resily tak, ze do motoru davaly o litr oleje pri vymene mene, pripadne ho odsavaly v mezicase. Problem to opticky vyresi, ale smes oleje s benzinem nema uplne ty prave mazaci schopnosti, takze pak zamava motor. Tak pak chlapci studovani vyrobili nekolik update ridici jednotky s cilem tomu zabranit, ale zatim to neni stoprocentni reseni.


FAP a benzín?? :?: Slyším prvně.
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod podikk 13. 3. 2015 09:27

Zdar, jak otevřít kufr u V70 rok 2008, je to kombik? Na ovladaci to ma otvirani kufru, ale nereaguje, jen v zamku cvakne a nic, od ridice to taky nejde a rucni "klikou" taky nic. Ona ta klika ani nejde zatahnout, jen se pohne par mm, ale u Avensise to mam taky tak, je tam elektronika, takze to staci. Ma to taky Volvo tak nebo by ta klika by mela urazit "delsi drahu"? Je na to nejakej figl nebo je to vykurveny? Diky

Jinak je to D5 tech 136 kW a jede moc pekně a čuměl jsem, jakej to má zvuk, člověk ani nepozná že jede dieslem.
RAV4 hybrid 145 kW
podikk
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod podikk 13. 3. 2015 17:00

Tak po dlouhym badani jsem na to prisel. Nevim, jestli je to vychytavka Volva nebo je tam neco dokurvenyho, ale nejdriv se musi madlo dat dopredu a az pak zatahnout. Pripada mi to, ze tam chybi nejaka pruzina, ktera vraci madlo do puvodni polohy. Ale zavrit ty dvere elektricky je porod, dvere se zavrou, neco v nich zaklape a zase se otevrou a takhle porad dokola :)
podikk
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 13. 3. 2015 17:24

imho je v tom něco pokurveného. Do pár V70 III.gen jsem lezl a že bych s tím musel takto laborovat? Prostě přijdu, zatáhnu za madlo a pátý dveře se otevřou.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 2. 6. 2017 15:36

D5 120 / 136kw v V70 2008+
OK? neOK?
Automat? manual?
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků