Volvo S40/V50 T5

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod eltoroloco 3. 8. 2009 16:24

nejdriv to nezasvisle okouknu a pak kdyztak vezmu nekoho kdo se v tom vyzna..abych ho tam netahal zbytecne, nekdy fotky a realita byvaji hodne vzdalene..
T5
eltoroloco
Nováček

Odeslat příspěvekod eltoroloco 3. 8. 2009 16:26

ještě jedna věc, nemáte někdo tušení kolik by stála výměna vystřelených airbagů u V50, řidič a spolujezdec vepředu. Tam se asi bude muset měnit palubka nebo co všechno?
a asi spíš v neautorizovanym servisu..
T5
eltoroloco
Nováček

Odeslat příspěvekod MELLO 3. 8. 2009 17:04

Není Volvo jenom pro zasvěcené?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tracid 3. 8. 2009 17:24

Já mám S40 2005 2,4/103 kW, zatím najeto něco přes 60 tkm bez větších problémů. Motor tě asi nezajíma a oproti T5 to bude líná mrcha :) Co se týká podvozku tak mi dost vadí to jak je měkký (nevím teda jak sportovní podvozek T5 ale myslím, že taky zázrak nebude). jak už tady bylo zmíněno velký problém je místo na zadních sedadlech, mám 185 cm a za sebe se prostě neposadím. Taky většinou jezdím sám nebo ve dvou, ale když občas potřebuješ jet ve čtyřech není to nic moc.
Co se týká závad zatím se nepokakalo nic s čím bych musel do servisu. Občas se mi v zimě stává, že venkovní teploměr ukazuje permanentně -40°C (ikdyž je reálně třeba -5). Bohužel teploměr je nějak navázán na logiku klimatizace/topení a pak na mě pere horký vzduch i když mám nastavených 16°C. Zajímavé je, že vždy pomohl systém alá windows - vystoupit, zamknout auto, odemknout, nastartovat a problém vyřešen :D .
Další nemilou věcí je v zimě občas zlobící centrál, kdy auto potvrdí bliknutím uzamčení a přitom zůstane odemčené, toto se ovšem stávalo pouze při teplotách pod -10°C.
Jinak auto je pohodlné i na delší trasy a poměrně dobře odhlučněné.

Nic dalšího mě teď z hlavy nenapada, kdybys potřeboval něco vědět klidně se ptej.
Tracid
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kombajnista23 17. 4. 2017 20:41

Přátelé vytahuju toto staré téma, ať nezakládám zbytečně nové.. V horizontu třech měsíců budem obměňovat manželčin povoz. Bydlíme na horách, takže AWD je nutnost a chceme určitě benzín a nějaký kombík. Jeden ze žhavých kadidátů je Padík po faceliftu s T5 pod kapotou, nejspíš automat, ale není podmínkou. Je u této kombinace nějaká past?
Díky.
NCFL
kombajnista23
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod eLzyx 18. 4. 2017 15:52

nic extra, jen si zkontrolovat, že se občas (60t km) vyměnil olej v automatce.

Případně i v haldexu a rozvodovce. Pokud nebylo a AWD nehučí, tak to nechat udělat.
A přejít z motorového oleje od Castrolu na nějaký jiný olej ... Mobil1, Elf ... možná i Shell
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kombajnista23 18. 4. 2017 21:19

Dik za reakci. Podvozkove to je doufam shodne napric motorizaci, kvuli pripadne dostupnosti ND..
kombajnista23
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 19. 4. 2017 15:10

predokolka je v dost dilech shodna s Focusem II, 4x4 nevim
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kombajnista23 19. 4. 2017 17:44

K tomu jsem se taky dopátral. Zadek bude jiný určitě.. No asi to risknu a maximálně budu doma poslouchat jaký jsem vůl, že.. Ono vybírat v kategorii lehce jetý kombík se čtyřkolkou, benzínu s aspoň 200ps je docela boj. Už jsem i koketoval s myšlenkou Saaba 9-3 X, ale z toho jsem po delší rozvaze radši zavrhl. Vždyť i Abrhám ho měl v servisu.. :D Nechci nic německého, tím už jsem si prošel. Do finále se dostala tedy 50tka a Outback 3,0. Po projetí aktuálního trhu v Německu to vypadá, že to bude boj.
NCFL
kombajnista23
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod speleo 19. 4. 2017 20:22

Jenom upozornění, V50 je uvnitř stísněnější jak Focus a ve verzi AWD má kufr citelně menší. ALe zase má prémiové zpracování a materiály v interiéru, to ano.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kombajnista23 19. 4. 2017 22:11

Kufr je menší, to jsem četl respektive viděl v testech, ale pro nás bude snad vyhovující. Zrovna včera jsem ho očumoval. Budou v něm občas jezdit 2 psy středního vzrůstu, jinak jenom nákupy. Tu roletku vyhodím, okna vzadu půjdou stejně zatmavit. Dítě je jedno a tak i zůstane a počítám s nějakou menší rakví na střechu, kdyby se jelo na dovolenou. Co je u mě plus, je sklápěcí přední sedadlo na převoz delších věcí. To teď nemáme a občas to chybí.
Prostor za volantem bude učitě v klidu. Manželka není žádná obryně a já koneckonců taky ne. Mám jako daily MX-5, takže V50 bude oproti tomu prostorem přímo překypovat.
NCFL
kombajnista23
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod speleo 19. 4. 2017 22:39

Co sem koukal, tak ve verzi AWD byl snad poloviční. Přišel mi strašně nizoučkej. Jako jestli chceš vozit psy, koukal bych možná radši po V70 :hm

Jinak V50 T5 AWD je můj vysněný vozík, hned bych bral ;)
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 3MPS 20. 4. 2017 03:51

kombajnista23 píše:K tomu jsem se taky dopátral. Zadek bude jiný určitě.. No asi to risknu a maximálně budu doma poslouchat jaký jsem vůl, že.. Ono vybírat v kategorii lehce jetý kombík se čtyřkolkou, benzínu s aspoň 200ps je docela boj. Už jsem i koketoval s myšlenkou Saaba 9-3 X, ale z toho jsem po delší rozvaze radši zavrhl. Vždyť i Abrhám ho měl v servisu.. :D Nechci nic německého, tím už jsem si prošel. Do finále se dostala tedy 50tka a Outback 3,0. Po projetí aktuálního trhu v Německu to vypadá, že to bude boj.


Jako majitel japonské značky bych ti řekl - jasná volba. SPotřebou budeš na tom stejně, jízdně o řád výš. O pohonu netřeba mluvit, to snad víš - obzvláště u verze s VDTC. Prostor o řád taky větší. A není to převlíknutej Ford:-)
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod kombajnista23 20. 4. 2017 13:51

Hoši díky za reakce, každý názor se počítá. Ten kufr je u 50tky malý, ale výhoda je zase, že zadek je ještě krabicoidní. Teď jezdíme IX35, která má kufr snad jako krátká fabie a pso se tam taky vlezou. V/XC 70 III byla taky ve hře, pěkné auto, ale sehnat v benzínu je v podstatě nemožné a když, tak už jsou mimo rozpočet, který máme cca 12000 euro. Za tu cenu je buď olítaná V70 s 300kkm, Outback tak s 150kkm a nebo můžu koupit něco takového http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1 , s tím, že mi zbyde na sedáky z R paketu a nahrazení toho dříví něčím koukatelnějším. :hm
NCFL
kombajnista23
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod eLzyx 20. 4. 2017 23:12

co se ti nelíbí na echtfošně? Kdyby to byl plasťáček imiťáček, tak bych to chápal :hm
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků